עדשות מגע צבעוניות טבעיות – המותגים המובילים

עדשות מגע צבעוניות

אם את מתכננת מעכשיו על עדשות מגע צבעוניות לפורים או שסתם בא לך לגוון את היומיום עם עיניים בצבע שונה מזה שהגורל והגנטיקה נתנו לך – זה הפוסט בשבילך. כיתתנו רגלינו והלכנו לבחון כמה סוגי עדשות מגע צבעוניות טבעיות שיש בשוק, ואיפה הכי שווה להזמין אותן.

נתחיל עם אזהרה –

למה חשוב לקנות מותג מוכר?

קחי לדוגמה את ליזה גרסיה, תושבת טקסס שרכשה לפני כמה שנים עדשות מגע צבעוניות טבעיות (כאלו שלא מיועדות לתיקון הראייה אלא רק לשינוי הגוון). ליזה, כמו הרבה אמריקאים, היא מטומטמת. לא רק שהיא קנתה עדשות מגע ללא אבחון ראוי וללא בחינה של המותג – היא קנתה את עדשות המגע בפאקינג שוק פשפשים. מי היה מנחש שזה ייגמר רע.

בכל מקרה, לפי התיאור לאחר שלושה ימים בהם היא הרכיבה את עדשות המגע, עיניה החלו לשרוף ולהתנפח והיא אובחנה עם זיהום. למרות שהיא טופלה, זה לא היה מספיק מהר ולכן הזיהום פגע באופן קבוע בשתי העיניים שלה וגרם לכיבים ולרקמות צלקתיות – והיא הוכרה כעיוורת מבחינה חוקית וזכתה בפיצוי של כמעט מיליון דולר בתביעה שהגישה.

אני לא אלאה אותך בפרטי המקרה המאד מוזר הזה – מוזמנת להיכנס ללינק – אבל בסופו של דבר המסקנה היא שבכל מה שקשור לעיניים, מומלץ לקנות מותג אמיתי עם תו תקן, ממוכר אמין. ולכן הלכנו לבדוק.

סוגי עדשות מגע צבעוניות טבעיות

אז אחרי שסיכמנו שזה הכרחי ללכת על מותג אמין ואיכותי, נעבור לסקירה קצרה של המותגים המובילים בשוק עדשות המגע הצבעוניות. את הקישורים לעמודי המוצר בחרתי להפנות לאתר SmartBuyGlasses, שהוא האופציה הכי זולה שיש בכל מה שנוגע לקניית עדשות מגע. האתר הזה הוא כל כך אמין, איכותי ומשתלם שאפילו כתבתי עליו פוסט מיוחד ומתלהב.

לא אחזור על הסופרלטיבים, אבל אני ממליצה להשוות מחירים של כל אתר אחר מולו על מנת להבין עד כמה הוא משתלם – ואם בא לך לקרוא עליו יותר, דלגי לסוף הפוסט.

נתחיל:

עדשות מגע צבעוניות טבעיות FRESHLOOK COLORS

עדשות מגע צבעוניות טבעיות FRESHLOOK

עדשות Colors מבית המותג FreshLook הן עדשות מגע חודשיות, עם מגוון צבעים אשר משתלבים באופן טבעי עם צבע העין (חצי שקופות כאלו) – מה שעוזר ליצירת מראה טבעי. חומר העדשה מיוצר מטכנולוגיה חדשנית המאפשרת שילוב של שלושה גוונים בעדשה אחת, ולכן הגוונים שלהן מציעים שילוב קשה להשגה של מיוחדות וריאליסטיות.

עדשות מגע צבעוניות Air Optix

עדשות מגע צבעוניות Air Optix

מותג העדשות המומלץ לנוחות מרבית. עדשות המגע של Air Optix נחשבות לעדשות הצבעוניות ה-“נושמות” ביותר, כאשר הן מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל מיוחד בעל עבירות חמצן גבוהה ומרכיב לחות מוגבר, מה שהופך אותן לאופציה הטובה ביותר בשוק. והן גם מגיעות ב-9 גוונים שונים ומהממים.

עדשות מגע צבעוניות Colorblends

עדשות מגע צבעוניות טבעיות

עוד מוצר מבית FreshLook – גם הפעם מדובר בעדשות מגע צבעוניות חודשיות, אבל הפעם עם מגוון רחב של 12 גוונים שונים, גם הם עם טכנולוגיית ה-3 ב-1 ליצירת מראה עמוק וטבעי יותר.

עדשות מגע צבעוניות יומיות One-Day

עדשות מגע צבעוניות יומיות

עוד מותג של FreshLook, אבל בניגוד לשאר, הפעם מדובר על עדשות מגע יומיות, ועל כן מושלמות לשימוש חד פעמי למי שרוצה לשנות את צבע העיניים לאירוע מיוחד או לעתים רחוקות – או למי שלא רוצה להתעסק עם ניקיון ומחזור העדשות.

עדשות מגע להגדלת האישון – Olens

עדשות להגדלת האישון Olens

וגם זה משהו שקיים – עדשות מגע חודשיות שלא משנות את הצבע אבל מרחיבות את האישון, ליצירת מראה מאנגה קומיקסי מהמם עם אישון גדול מהרגיל. העדשות האלו מגיעות במגוון צבעים וגדלים, ממליצה להיכנס להסתכל.

למה אני מזמינה עדשות מהאינטרנט

טוב, אין פה הרבה חידוש -כמעט כל פוסט פה באתר מראה באופן ברור את פערי המחירים בין רשתות הריטייל הישראליות לאתרי המכר בחו”ל. ואם זה נכון עבור מוצרי איפור וטיפוח, אין סיבה שזה יהיה שונה עבור עדשות מגע.

אם זו פעם ראשונה שאת קונה עדשות – אני הראשונה שאסכים כי יש חשיבות גדולה לייעוץ ובדיקה של אופטימטריסט מוסמך, התאמה אישית והדרכה. אבל אם כבר עשית את זה, אין שום סיבה לשלם כפול! חסכי לעצמך זמן וכסף והזמיני אותן ישירות באונליין.

כבר כתבתי את זה בהקדמה, אבל אחרי השוואת מחירים ארוכה שעשיתי מצאתי את SmartBuyGlasses, ומאז אני קונה רק ממנו. הסיבה שבחרתי בהם היא שהמחירים שלהם היו הכי זולים כמעט בכל מותג שבדקתי, בנוסף לזה שהאתר נראה סופר אמין, משרת מיליוני לקוחות בכל העולם ומבטיח:

  • הנחה שהולכת וגדלה ככל שמגדילים את הכמות בהזמנה.
  • אחוזים מכל קנייה נצברים כזיכוי לקניות הבאות.
  • אחריות של שנתיים על כל מוצר.
  • משלוח בינלאומי חינם, גם לישראל.
  • מקבלים החזרות עד 100 יום מהקניה.
  • מתחייבים על המחיר הכי זול, וטוענים שבמידה ומצאת מחיר זול יותר במקום אחר, הם מתחייבים לזכות אותך ולהוריד את המחיר ב-2 פאונד יותר.
ההבטחות של SmartBuyGlasses

כניסה ל-SmartBuyGlasses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *