עור קשה בכף הרגל? הנה 4 המלצות לקרמים שישפרו את המצב

עור קשה בכף הרגל

אני יודעת, שילוב המילים “קרם לטיפול” ו-“עור קשה בכף הרגל” קצת מעורר חלחלה, וזה בטח לא הדבר הכי סקסי שיצא לכתוב עליו. מצד שני, את יודעת מה עוד פחות סקסי? רגליים עם עור קשה, סדוק ויבש. ואפילו לפני שאנחנו מדברות על אסתטיקה – עור קשה בכפות הרגליים יכול להיות ממש מציק, ואפילו כואב.

אבל נתחיל מהבסיס – למה זה קורה?

לדברי הילרי ברנר, רופאה אורטופדית אמריקאית שכתבה על הנושא, הסיבה שהעור בכפות רגלינו נוטה להיות קשה יותר מאשר בשאר חלקי גופנו היא לרוב פיזיקה פשוטה. “בכל פעם שאנחנו הולכות על הרגליים אנחנו מפעילות את הלחץ של משקל גופנו על כף הרגל, בנוסף לחיכוך שבין כפות הרגליים שלנו לקרקע שיכול לגרום להם להתייבש”, היא אמרה.

סיבה פוטנציאלית נוספת היא העובדה שחלקנו לא משילות את תאי העור המתים באותה מהירות כמו אחרות, פשוט בגלל גנטיקה שונה. אם את חושדת שזו הבעיה שלך, ברנר ממליצה על שימוש במשייף עור (מה שנקרא Heel File) על מנת לגרד את אותו עור קשה בכף הרגל ולהסיר את התאים המתים.

ואחרי שחלצת נעליים ואולי שייפת את העור המת, אספנו פה המלצות של מומחים ל-4 קרמים לכף הרגל שיעזרו לך לטפל בעור הקשה תוך זמן קצר.

קרם Foot Repair של AmLactin

קרם לטיפול בכף הרגל

קרם Foot Repair לטיפול בכף הרגל של AmLactin מבוסס על חומצה לקטית שתורמת לטיפול בכפות רגליים יבשות במיוחד. מרחי את הפורמולה המרגיעה על כפות הרגליים לפני השינה, תלבשי גרביים כדי שלא יימרח, ותתעוררי בבוקר עם עור רך יותר בצורה משמעותית.

כ-35 ש”ח באמזון.

קרם לכף הרגל עם חמאת שיאה של L’Occitane

קרם לטיפול בעור כף הרגל לאוקסיטן

מעבר לאריזה השיקית שלו, קרם הרגליים עם חמאת השיאה של L’Occitane הוא אחד האהובים בתחום בזכות פורמולה המבוססת על שמן ארניקה (שהוא מרפא טבעי לעור שכבר הכרנו מהפוסט בנושא נימים בפנים) אשר הנספגת במהירות, מעניקה לחות עמוקה ואינה משאירה שארית דביקה כמו קרמים אחרים.

כ-115 ש”ח בסטרוברינט

קרם חמאת קקאו Foot Magic של Palmer’s

קרם עור קשה בכף הרגל

אני באמת חולה על קרם חמאת הקקאו הזה של Palmer’s, שכשמו כן הוא – עושה קסמים על כף הרגל. חמאת הקקאו שבו היא מרכיב מושלם לריכוך והוספת לחות לכפות רגליים יבשות, עם תוספת מרעננת של שמן מנטה שמכניסה משב רענן שיקל על כל עור קשה בכף הרגל.

4.89 פאונד ב-FeelUnique

קרם לעור מחוספס של CeraVe

קרם סרווה לכף הרגל

קרם לחות שנבחר כטיפול המומלץ ביותר עבור עור קשה בכף הרגל, מבית המותג האהוב ביותר על ידי דרמטלוגים בארה”ב: CeraVe. עם פורמולה שעושה פילינג עדין בלי לפגוע במחסום ההגנה הטבעי של העור, עם חומצה סליצילית, ויטמין די ותחליב חומצה לקטית, ושלושה סרמידים חיוניים – אפשר להבין מדוע.

כ-70 ש”ח באמזון.

לסיכום

עור קשה בכף הרגל זה מצב לא נעים, אבל עם קצת השקעה בעצמך והקפדה על שימוש בקרם הלחות הנכון, אין סיבה לסבול. ואם את כבר פה, אולי תרצי לקרוא גם על קרם לחות על בסיס מים, ו-5 המלצות למתכוני “עשי זאת בעצמך” לפילינג לגוף.

רוצה עוד המלצות שוות? יש לך שאלה או בקשה מיוחדת? בואי ודברי איתנו בעמוד הפייסבוק שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *