סקירה: פול מיטשל גלייז Super Sculpt

פול מיטשל גלייז

היי בנות. היום אני הולכת לכתוב על אחד ממוצרי עיצוב השיער הכי מוצלחים שיש, מוצר שמאז יציאתו לשוק לפני כ-30 שנה ממשיך להיות רב מכר, מוצר שאם את מתולתלת כנראה שבשלב כזה או אחר יצא לך ולו להיפגש – פול מיטשל גלייז “סופר סקאלפט”.

אז נתחיל מסקירה קצרה על המוצר והחברה, ולאחר מכן נקפוץ ישר לנושא החשוב – מאיפה אפשר להזמין במחיר הכי שווה.

מה זה בכלל גלייז?

גלייזים הם חומרי עיצוב על בסיס ג’ל אשר לרוב מבוססים על בסיס החומר הכימי פנתנול, חומר אשר מייצב ו”מדביק” את התסרוקת במקומה. מוצרי הג’ל למיניהם, והגלייזים בתוכם, מאפשרים לייצר עיצוב שיער חזק ונוקשה יותר על ידי היכולת להגדיר היטב את התלתל מבלי להכביד עליו, וכן לעיצוב של תסרוקות שונות. הג’לים האלו ידועים בתור “אוצרי לחות”, קרי הם יוצרים מעטפת קשיחה על השיער, כולאים את הלחות בפנים ומאפשרים לתלתל להתייבש ב”מראה הרטוב”. אותה מעטפת שנוצרת מונעת מהשיער לספוג לחות מבחוץ ובכך מונעת “פריז”, ובעצם עוזרת לתלתל להשאר בצורה שבה הוא התייבש.

גלייזים המכילים סיליקונים המסיסים במים (כמו גלייז פול מיטשל עליו אני מדברת היום), בדרך כלל יקרים יותר בשל שיטת היצור שלהם אך עובדים טוב יותר עם שמפואים שלא מכילים סולפטים (מלחים), ובכללי טובים יותר לשיער ארוך ובריא יותר.

פול מיטשל גלייז
המוצר – לחצי לכניסה לעמוד המוצר (במקום הכי זול)

על פול מיטשל

חברת פול מיטשל (Paul Mitchell) נוסדה כבר בשנות ה-80 ע”י מעצב השיער פול מיטשל כמובן. מאז הקמתה, החברה הצליחה מאד עם ייצורם של כמאה מוצרי עיצוב שיער מקצועיים באיכות גבוהה. כיום החברה מייצרת מעל ל- 100 מוצרים אשר משווקים ל-80 מדינות ברחבי העולם, והיא ידועה בתור אחת החברות הירוקות, ואחת הראשונות בתחום הקוסמטיקה שהכריזה כי היא אינה עושה ניסויים על בעלי חיים.

פול מיטשל

על פול מיטשל גלייז Super Sculpt

איך הם מתארים את המוצר?

הוסיפי לשיערך נפח מדהים וגמיש אשר מחזיק לאורך זמן תוך כדי הוספת ברק מהמם באמצעות פול מיטשל גלייז Super Sculpt לייבוש מהיר, לעיצוב וסטיילינג. ה-Super Sculpt מתייבש מהר מאד לטובת קבלת תוצאות מיידיות תוך כדי שילוב חומרי הזנה ליצירת “זכרון” של הנפח לאורך זמן.

מה המוצר עושה?

מספק לך או למעצב השיער שלך שליטה גמישה וזיכרון לאורך זמן תוך הוספת נפח ומקסימום ברק.

איך זה עובד?

חומרי הזנה ליצירת נפח ופנתנול המוסיף נפח וזיכרון לאורך זמן.

מה עוד?

המוצר מתייבש מהר כך שתשיגי את התוצאות שאת רוצה בזמן קצר יותר. טבעוני, ללא פראבנים.

איפה הכי שווה לקנות?

את סקירת המחירים עשיתי על גודל של 500 מ”ל – למרות שאפשר למצוא את המוצר גם בגדלים של 250 ו-1000 מ”ל. באתרים הישראלים, טווח המחירים של המוצר הוא בין 90 ל-110 ש”ח, ועל זה צריך להוסיף דמי משלוח. הייתי שמה קישורים, אבל פשוט חיפוש קצר בגוגל של שם המוצר יביא אותך לאותן תוצאות, ויש כל כך הרבה אתרים ישראלים קטנים שמציאים את המוצר שזה באמת אינסופי.

באופן אישי, אני יותר אוהבת להזמין מאתרים בינלאומיים. גם כי בהזמנה מחו”ל אפשר למצוא את המוצר במחיר יותר שווה (כמו שאני חוזרת ומראה), אבל גם כי באתרים האלו יש מגוון הרבה יותר רחב, מה שמאפשר להוסיף לסל כל מיני מציאות (ומאפשר לאתר להציע מלא מבצעים מגניבים, דוגמיות וכו’).

המציאות הכי טובות שמצאתי:

בסטרוברינט מצאתי את המוצר ב-85 שקלים + משלוח חינם.

בלוק פנטסטיק מצאתי את המוצר ב-91 ש”ח + משלוח חינם.

ב-HQHair מצאתי את המוצר ב-19 פאונד (שזה כ-83 ש”ח נכון לרגע כתיבת הפוסט).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *