5 המלצות על רינג לייט זול ואפקטיבי שישדרג לך את הסרטונים

רינג לייט

אחד הדברים שאני אוהבת ב-TikTok זו האווירה הכיפית וחסרת המאמץ שיש לסרטונים בו. נכון, המשתמשים משקיעים בלבוש ואיפור – כמו למשל באתגר היופי של טיקטוק – וברוב הפעמים גם בלמידה של צעדי ריקוד כלשהם, אבל מעבר לזה עדיין יש הרגשה של צילום באווירה ביתית, שנעשה בלי צוות קריאטייב או ציוד מיוחד ויקר. מצד שני, כל משפיענית טיקטוק הכי מתחילה שמכבדת את עצמה חייבת דבר אחד לפחות – רינג לייט זול.

מעבר למיליוני עוקבים ועסקאות חסות גדולות, רינג לייט טוב זה כנראה ההבדל העיקרי בין משפיעניות טיקטוק אמיתיות לבין משתמשות מזדמנות. למי שלא מכירה, רינג לייט זה אביזר פשוט יחסית לתפעול שעוזר לספק לך תנאי תאורה מקצועיים בתמונות ובסרטונים, בלי קשר לסביבה. המכשיר מורכב בדרך כלל ממעגל נורות לד קטנות – ומכאן השם “טבעת אור” – כאשר את שמה את הנייד או המצלמה במרכזה של הטבעת וכך את מקבלת אור המפוזר באופן שווה ללא קשר לתאורה הטבעית של הלוקיישן. ההבדל בתוצאה הוא דרמטי.

מצד שני, למרות שהסכמנו שמדובר על פריט חובה, את לא חייבת לשבור תוכנית חיסכון עבורו. ברשת ניתן למצוא עשרות דגמים שונים של רינג לייט זול, כל אחד מהם עם יתרונות וחסרונות לבחירתך – החל מטבעות עם עוצמת אור מתכווננת המגיעות על תושבות גבוהות ועד באופציות קטנות יותר המותאמות למצלמות טלפון.

אז כדי לעזור לך למצוא את האביזר המתאים עבורך, ביררתי עם חברות צוות Rue Royale, חברות אישיות וקולגות אחרות על מנת לרכז פה 5 המלצות על רינג לייט זול ואפקטיבי. נתחיל:

רינג לייט זול ורבגוני של QIAYA 

רינג לייט זול ורבגוני

הבחיר הראשונה שלנו היא רינג לייט זול ושימושי שנצמד למכשיר הנייד שלך ומיועד במיוחד עבור צילום וידאו, עם שלוש רמות שונות של עוצמת אור וטווח רחב במיוחד שיעזור לך ליצור תוכן מושלם, אפילו בחושך. הוא קטן בגודלו וקל משקל, נטען במהירות באמצעות כבל USB (מה שאומר שלא צריך להשקיע בסוללות) והכי טוב? פחות מ-20 דולר והוא שלך.

הכי נמכר – רינג לייט מקצועי של Neewer 

ערכת רינג לייט

לערכת הרינג לייט הזו של Neewer יש מעל ל-5,000 ביקורות של חמישה כוכבים, וקל להבין למה. בנוסף לטבעת האור הענקית ברוחב 48 ס”מ הניתנת לעמעום, הערכה המאובזרת הזו כוללת מעמד תאורה מתכוונן, פילטרים ליצירת אור לבן וכתום, מחזיק לסמארטפון, מתאם למצלמות DSLR, שלט ומזוודה לאחסון של כל הטוב הזה.

המחיר, כ-100 דולר, טיפה יותר יקר מהאופציות הפשוטות – אבל אם את לוקחת את התוכן שלך ברצינות, הערכה הזו מושלמת!

הכי משתלם – רינג לייט של AIXPI 

רינג לייט זול ומומלץ

ביחס לגודל שלו – 10 אינץ’ – מדובר על רינג לייט זול ומומלץ מבית המותג AIXPI. בנוסף מגיע עם אפשרות בחירה בין 10 הגדרות בהירות שונות ושלושה מצבי תאורה ברמות חום משתנות.

הביקורות באמזון ציינו כמה המוצר הזה יעיל וקל להרכבה. בנוסף, החצובה הנוחה והעובדה שהוא נטען באמצעות USB אומרות שהרינג לייט הזה יכול לשמש גם בתור מנורת שולחן אופנתית.

מושלם למצלמה של הטלפון

רינג לייט לטלפון

עזבי אותך ממצלמה יקרה – הלייט רינג הזה יכול לשדרג את הטלפון שלך כך שהתוצאות יהיו לא פחות טובות. הטבעת בגודל 10.2 אינץ’ כוללת חצובה מתרחבת עם מתקן שמחזיק את הטלפון ממש מתחת לאור, מה שאומר התוכן שלך תמיד ייצא מואר וישר לחלוטין.

מגיע עם 3 פילטרים מתחלפים: אור לבן, לבן חם וצהוב חם, וכל אחד מהם עם 11 רמות שונות של תאורה.

לאור צבעוני

רינג לייט צבעוני

ואחרון חביב – רינג לייט שנותן למונח “תוסיפי קצת צבע” משמעות חדשה לגמרי. הוא המיוחד ביותר מבין ההמלצות שלנו היום, עם שלושה פילטרים צבעוניים שונים שניתן לכוון יחד על מנת לקבל 7 צבעי אור ייחודיים. בנוסף הוא מגיע עם חצובה, מקל הארכה, מחזיק לטלפון, שלט Bluetooth ואפילו חיבור למראה שמונע ממך להסתכל ישירות על הטלפון בזמן הצילום.

לסיכום

אני מקווה שאהבת את ההמלצות שלנו. אם כן – נשמח לשמוע. ואם לא – גם כן נשמח לשמוע…

פה בתגובות בעמוד, בעמוד הפייסבוק שלנו או באמצעות רשימת התפוצה השווה שלנו:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *