אתגר היופי של טיקטוק גורם לי לרצות לשים איפור ולהתלבש יפה

טיקטוק

בימים אלו בהם מכנסי פיג’מה וטי שירט מלוכלך הן הלבוש העיקרי שלי ותסרוקת ערב זה השם שאני נותנת לפעולה של איסוף השיער בגולגול – אין כמו אתגר טיקטוק קטן בשביל לספק תירוץ להתלבש יפה ולשים קצת איפור.

האתגר נקרא Beauty Mode (“מצב יופי”) והוא כולל לחיצה על כפתור דמיוני שלוקח אותנו מלוק של “הרגע התעוררתי” ללוק מהמם. ולמרות שהדבר שאני רוצה כרגע הוא לשים איפור ולעשות אותו בעצמי – חשבתי להתחיל עם לקבל קצת השראה מכמה כוכבי טיקטוק אחרים שכבר ניסו אותו.

אז הנה חמש דוגמאות חמודות.

ג’סיקה אלבה היא גם אושיית טיקטוק

ג’סיקה אלבה היא חביבת האתר כבר תקופה. לא רק שהיא המייסדת של המותג הסופר-מצליח Honest Company, היא גם מהממת ברמות ובאופן כללי נראית כמו מישהי שהייתי שמחה לשתות איתה קפה או לעשות איזה מסיכת אבוקדו ביחד. וכן, כמובן שגם הטיקטוק שלה יהיה מושלם –

מתסרוקת שינה לתלתלים נפלאים

עוד עשתה את האתגר היא השחקנית הקלומביאנית (שהיא גם אושיית טיקטוק לא קטנה) אנדריאה אספדה. למרות שנראה שהיא רק התעוררה עם שיער בגולגול מפוזר ופיג’מה מעפנה, הטרנספורמציה של ה-Beauty Mode הפכה אותה בין רגע לנסיכה עם איפור קיץ מהמם.

דפקה הופעה

ארוחת בוקר הא הארוחה הכי חשובה ביום, כנראה שגם עבור דניס רודריגז שלקחה ביס מהדייסה שלה לפני שלחצה על הכפתור ועברה לשמלת ערב מושלמת.

ויוה לה פרוסקי

יש פולניות בקהל? את הדוגמנית הפולניה יוליה וייניווה (Julia Wieniawa) אני לא מכירה אבל מאד אהבתי את הטיקטוק שלה. בעיקר בזכות האיפור הטבעי והמסקרה השקופה שאני בטוחה שהיא השתמשה בה, וכמובן העובדה שהיא נראית כמו מיליון דולר. או לפחות זלוטי.

והבגדים שלה? בואי רק נגיד שפתאום יש לי חשק עז לאיזה גיחה קטנה של קניות בורשה.

@juliawieniawa

‘Beauty mode on’ for a better mood 😅💄#foryou #juliawieniawa#beauty

♬ CEO of beauty mode – markymarx

מזל שיש טיקטוק שגורם לנו להתלבש

אז יאללה, אם לא יצא לך ללבוש את ההזמנה האחרונה שלך מ-The Hut או שאת מרגישה שעוד שניה האיפור שלך פג תוקף -קחי השראה גם משרה הריסון עם שמלה שאני רוצה גם. ולמרות שלדעתי היא אפילו יותר מהממת גם במוד הטבעי שלה, אין ספק שהיא הרימה הופעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *