איך לחדש מסקרה יבשה? 3 שיטות להחייאת המסקרה

אני בטוחה שלכל אחת מאיתנו יש לפחות מסקרה אחת מיובשת שאין הרבה מה לעשות איתה, אבל משום מה משהו עצר אותנו מלזרוק אותה לפח. ומזל שכך! כי היום אני הולכת לחקור למה זה קורה, ואיך אפשר לחדש מסקרה יבשה. שווה לדעת.

נתחיל עם שאלת המפתח –

למה מסקרה מתייבשת?

בעיקרון האשם העיקרי הוא האוויר, שמגע שלו עם החומר בתוך השפורפרת גורם למסקרה להתייבש. אבל אם האשם הוא האוויר, הפושעת זו את – כשאת מבצעת כל כך הרבה דחיפות של המברשת פנימה והחוצה, ולא מקפידה על סגירה הרמטית של המסקרה לאחר השימוש.

וזה מוביל אותי לטיפ הראשון, והכי חשוב: אל תנסי להחיות את המסקרה בעזרת תנועות פמפום של המברשת. הדבר רק יגרום להכנסת אוויר נוסף לשפורפרת של המסקרה וייבש אותה עוד יותר. את יכולה לנסות להכניס ולהוציא את המברשת בתנועות הברגה ארוכות, אבל אם החומר בפנים התייבש, זה כנראה לא הולך לעזור.

ולכן הגיע הזמן לעבור לשיטות להצלת המסקרה:

שימוש בטיפות עיניים

המון אתרים שונים ממליצים על שימוש בטיפות עיניים (או תמיסה לניקוי עדשות) על מנת למוסס מחדש את המסקרה. חשוב להדגיש כי מים אינם יכולים להיות תחליף הולם – במים יש לא מעט חיידקים או בקטריות שיכולים לגרום לזיהום בעין. אפילו מים מסוננים הם לא אפשרות מומלצת.

איך תחדשי את המסקרה:

  • הוסיפי כמה טיפות עיניים או תמיסה לניקוי עדשות לשפורפרת המסקרה.
  • בחשי קצת את החומר עם המברשת.
  • סגרי את השפורפרת ונערי אותה קצת.
  • זהו – המסקרה שלך אמורה להיות מחודשת. לא עבד? נסי שוב עם עוד כמה טיפות.

שימוש בג’ל אלוורה

כפי שאת בטח יודעת, ג’ל אלוורה הוא אחד החומרים הטבעיים הכי מרגיעים שיש וזו גם הסיבה שהוא נמצא בשימוש בהמון מוצרי טיפוח שונים, ויכול להיות אחלה פתרון למסקרה יבשה. איך תשתמשי בו כדי להחיות מסקרה יבשה:

  • הוסיפי כמות מזערית של ג’ל אלוורה לתוך שפורפרת המסקרה.
  • סגרי את השפורפרת ונערי אותה לכ-30 שניות.
  • זהו – המסקרה אמורה להיות נוזלית יותר.

אם אין לך ג’ל אלוורה, ישנם מקורות שטוענים שביצעו את השיטה הזו עם שמן תינוקות.

שימוש במים חמים

עוד שיטה נפוצה לחידוש מסקרה יבשה היא שימוש ב-“שיטת המים החמים”. היא פופולרית כי היא לא דורשת שימוש במוצר נוסף אלא רק בקערת מים חמים:

  • ראשית, הרתיחי מעט מים ומזגי אותם לכוס.
  • הכניסי את שפורפרת המסקרה לכוס עם מכסה כלפי מעלה – הקפידי להכניס רק את החלק התחתון של המסקרה למים וודאי כי הם לא נכנסים לתוך השפורפרת.
  • השאירי לכמה דקות.

לאחר כמה דקות בדקי האם החום והאדים עזרו למוסס את המסקרה. ותיזהרי עם המים החמים!

טיפים נוספים

נסי להקפיד לפמפם את המברשת לתוך שפורפרת המסקרה כמה שפחות, כי כאמור כל תנועה כזו מכניסה אוויר שתורם לייבוש החומר.

אם המסקרה עברה את תאריך התפוגה שלה, פשוט זרקי אותה. עין עם זיהום נראית הרבה יותר גרוע מעין בלי מסקרה. לא יודעת מה תאריך התפוגה של המסקרה שלך? היכנסי לפוסט שכתבנו על בדיקת תוקף מוצרי קוסמטיקה.

אל תוסיפי מים רגילים או אפילו מים מסוננים לתוך שפופרת המסקרה. זה לא רעיון טוב: מים מכילים מיליארדי מיקרו-אורגניזמים זעירים, וזה לא משנה אם מדובר במים מסוננים או במים מינרליים.

לא משנה מה בחרת להוסיף למסקרה כדי למוסס אותה (טיפות עיניים, תמיסת עדשות או ג’ל אלוורה), וודאי שלא פג תוקפם. כמו שכבר אמרתי, מוצרים שפג תוקפם עשויים לעשות יותר נזק מתועלת.

ודבר אחרון – כשאת מוסיפה את החומר הנוזלי למסקרה, עשי את זה בכמות קטנה, ולאט לאט – כדי שלא תהפכי את המסקרה שלך לנוזלית מדי (כן, גם זה קרה לי).

מסקרה

וזהו להיום

עכשיו אחרי שלמדנו איך לחדש מסקרה יבשה – הגיע הזמן ליהנות מהמסקרה המחודשת שלך!

את מוזמנת להיכנס ולקרוא את הפוסטים הפופולריים שלנו על מנת למצוא את הסטייל המתאים עבורך – החל ממראה עיניים מעושן ודרמטי ועד המראה הטבעי של מסקרה שקופה, מאיפור מיוחד לעפעף נפול ועד בחינה של המסקרות הכי זולות בשוק – יש לנו מגוון רחב של מדריכים מיוחדים וסקירות שירימו לך את הרמה (ואת הריסים).

יש לך שאלה נוספת? מחפשת משהו ולא מצאת? נשמח לשמוע בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *