איך לשים בושם כך שיחזיק לזמן ארוך? 15 טיפים שווים

איך לשים בושם

יש פה מישהי שלא רוצה להריח מושלם למשך יום שלם? שימוש בניחוח האהוב עליך זו התחלה טובה, אבל בטח ששמת לב שהניחוח של לא מעט בשמים נשחק עד שעות הצהריים. אז למה זה קורה, ואיך לשים בושם כך שיחזיק לזמן ארוך? יצאנו לחקור וחזרנו עם 15 טיפים קצרים ופשוטים שיעזרו לך להאריך את חיי הניחוח שלך.

יאללה, נתחיל.

1. שימי בושם ישר אחרי מקלחת

שם המשחק בכל מה שנוגע להארכת הניחוח של בושם הוא יצירת מגע נכון – ובזמן הנכון – של הבושם עם העור שלנו. עבור התוצאות הכי טובות, שימי בושם ישירות לאחר מקלחת, אחרי שהעור מתייבש. הלחות שבעור שלך תעזור לספוג את הבושם כך שהוא יחזיק לזמן ארוך יותר.

2. השפריצי על הבגדים

את לא חייבת לשים את הבושם רק על העור. להפך, אם תשפריצי את הבושם גם על הבגדים שלך, בזכות הסיבית שבהם הוא יחזיק לזמן הרבה יותר ארוך, לפעמים גם אחרי כביסה.

3. תשפריצי באופן ממוקד

את יודעת כמה בחורות אני מכירה שמשפריצות את הבושם לאוויר ואז עוברות דרכו כאילו היו בלייר וולדורף בגוסיפ גירל? אז כן, אלא אם את עשירה באופן מופלג, אל תעשי את זה – זה פשוט מבזבז מהחומר, והניחוח יתאדה לאחר זמן קצר. שפריץ ישיר על עור חשוף הוא כל מה שאת צריכה על מנת לשמור על ריח הבושם עליך לזמן רב יותר.

4. שימי על קצה האוזניים

זה נשמע מוזר, אבל תאמיני לי, זה עובד. ככל שהעור שלך שמנוני יותר, כך הוא מחזיק את הריח בצורה טובה יותר, והחלק העליון של האוזניים שלך הוא אזור יחסית קצת יותר שמן.

5. אל תשמרי על הבושם בחדר האמבטיה

חום, אור ולחות מפרקות את מולקולות הבושם ולכן יפחיתו את איכות הניחוח ועוצמתו. במקום זאת, אחסני את בקבוקי הבושם במקום קריר ויבש, כמו על השידה בחדר השינה שלך, במקום המרוחק מחלונות. אין לך מקום? חפשי פתרונות לאחסון איפור, יש המון דגמים זולים ומהממים.

6. מרחי וזלין לפני הבושם

מרחי וזלין על נקודות הדופק שלך לפני שאת מרססת את הבושם שלך כדי שהריח יחזיק מעמד לזמן ארוך יותר. המשחה מחזיקה את הניחוח על העור שלך לזמן ארוך יותר מאשר אם היית מרססת אותו על עור יבש.

7. שימי קרם לחות ללא ניחוח לפני הבושם

שימי קרם לחות ללא ריח לפני הבושם. כמו שכבר אמרנו, עור שמנוני יותר סופג את הניחוח בצורה טובה יותר מאשר עור יבש, ולכן שימוש בקרם לחות על בסיס שמן יעזור לניחוח להחזיק לאורך זמן. אני ממש אוהבת את קרם הלחות של CeraVe.

8. אל תשפשפי את פרקי כף היד

באופן לא אינטואטיבי אבל די אירוני, שפשוף של פרקי כף היד זה בזה דווקא גורם לבושם להתחמם ולהתנדף מהר יותר, כך שהוא עושה פעולה הפוכה ממה שאנחנו צריכות. אל תעשי את זה יותר.

9. שימי את הבושם על נקודות דופק

כדי לגרום לניחוח של הבושם להחזיק ל זמן רב יותר, בחרי כמה נקודות דופק -אזורים חמים שיעזרו להפיץ את הניחוח בכל גופך. נקודות הדופק כוללות את:

  • מפרקי כף היד
  • בתוך המרפקים
  • על הצוואר
  • מתחת לבטן
  • מאחורי הברכיים

ועוד טיפ קטן: ריסוס הקרסוליים והשוקיים מאפשר לריח לעלות מעלה לאורך היום.

10. שימי בושם על מברשת השיער שלך

ריסוס של בושם על בסיס אלכוהול ישירות על השיער שלך רק יגרום לך לשיער יבש. מצד שני, אם במקום זאת תרססי את הבושם על מברשת השיער שלך לפני שאתה מריצה אותה דרך השיער, הוא יהיה מבושם קלות בלי להינזק.

11. ערבבי את הבושם עם קרם גוף ללא ניחוח

הבושם נגמר? את יכולה לצקת את מעט הבושם שנשאר לך בבקבוק לתוך קרם גוף לא מבושם (או קרם ידיים), כדי ששום דבר לא יתבזבז.

12. צרי שכבות של בושם

את יכולה ליצור ניחוח מותאם אישית משלך על ידי יצירת מספר שכבות של בושם. שלבי כמה בשמים או שמנים עם ניחוח יחד והריחי אותם בו זמנית כדי לראות אם הם משלימים זה את זה. ברגע שאת מוצאת שילוב שאת אוהבת, נסי אותם על העור שלך (ניחוח של בושם יכול להשתנות בהתאם לכימיה הספציפית של העור שלך, ראי בושם מולקולה). יש לשים תחילה את הניחוח החזק ואז להוסיף עליו את הניחוח הקל יותר, כך שהניחוח הראשון לא ישתלט על השני.

13. הסירי בושם באמצעות מגבון להסרת איפור

אם את דוגמת בושם והתזת על עצמך ניחוח שאת לא אוהבת, השתמשי במגבון להסרת איפור כדי להיפטר מהריח. זה סופר קל ומבצע את העבודה במהירות.

14. שימי בושם על מקלות צמר גפן לחיזוק במהלך היום

את יכולה לשים קצת בושם על מקלוני צמר גפן ולשמור אותם בשקית זיפר אטומה בתיק שלך, כך שתוכלי לחזק את הניחוח בצורה קלה בהמלך היום. זה הרבה יותר קל (ובטוח) מאשר להיסחב לכל מקום עם בקבוק של בושם.

15. רפדי את המגירות שלך עם נייר סופג בניחוח בושם

רפדי את מגירות השידה שלך בנייר סופג ורססי עליהן את הניחוח האהוב עליך על מנת לגרום לבגדים ולמגבות להריח מדהים.

איך לשים בושם שיריחו חזק

לקריאה נוספת

מעבר לכל הטיפים שתיארנו פה, עוד דבר שמשפיע על העמידות של הניחוח זה הריכוז שלו, כך שאם את לא מכירה את ההבדל בין או דה פרפיום לאו דה טואלט, כדאי שתלמדי ותדעי בדיוק מהו הבושם שאת בוחרת, ומהם התווים השונים בבושם.

נמאס לך מהאפשרויות היקרות? נסי ליצור בושם ביתי בעצמך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *