וואנזי מומלץ: יצאנו לבדוק איפה קונים וואנזי, ואספנו את הכי שווים

וואנזי

אחד הטרנדים החזקים של השנים האחרונות בתחום הפיג’מות הוא הוואנזי (Onesie), אותו סרבל פיג’מה מפנק שמגיע בחתיכה אחת (ומכאן שמו). לא רק שהוא נעים, מפנק וחמוד רצח – אלא שהוא גם מצטלם נפלא לאינסטגרם. אבל איפה קונים וואנזי איכותי, מהם הדגמים הכי שווים ומה את חייבת לדעת לפני שאת בוחרת לך אחד? כל זה בפוסט של היום.

הוואנזי מזכיר מאוד את האוברול לפעוטות, רק במידות של מבוגרים. הוא לרוב עשוי מבד רך ונעים ומגיע בשלל דגמים וצבעים, החל מדוגמאות “וואנזי חיות” ועד סרבלי פיג’מה סולידיים ופשוטים יותר. בהמשך, אספנו את הדגמים הנמכרים והמומלצים ביותר באמזון, ודירגנו אותם בהתאם לסטייל, הנוחות והאיכות שלהם – בנוסף לעובדה שכולם זמינים במחירים משתלמים במיוחד (המחיר משתנה לפי גודל, אך רובם מתחת ל -30 דולר!).

וואנזי לנשים הוא אחלה של מתנה, לחברה שאת אוהבת או סתם ככה לעצמך. אבל איך בוחרים מבין כל כך הרבה אפשרויות? הנה כמה דגמים ששווה להתחיל מהם.

סרבל פיג’מה למבוגרים #followme

הוואנזי הבסיסי הזה מקבל מנה של סטייל בעזרת כמה פאצ’ים מגניבים. הוא זמין ב-9 סגנונות וצבעים שונים, ועשוי מבד סווטשירט רך במיוחד (שניתן לכבס במכונה) וכולל שני כיסי קנגורו לנוחות וסטייל, ושני כיסי צד בעלי רוכסן המושלמים לפלאפון, מפתחות וארנק שלך. רוב הביקורות ציינו את העובדה שהוא סופר נוח, במיוחד למי שאוהבת בגדים קצת רפויים.

וואנזי יוניסקס של Forever Lazy

הוואנזי המרווח הזה נועד במיוחד לרגעי בינג’ נפלאים או סוף שבוע בו את לא מתכוונת לקום מהספה. הביקורות עליו ציינו לטובה את הכיסים העמוקים שלו ואת הרוכסן הנסתר בצד האחורי שלו (מה שאומר שאת לא צריכה להוריד אותו כשאת הולכת לשירותים. היש יותר Forever Lazy מזה?).

שימי לב שמדובר פה על דגם יוניסקס המתאים לשני המינים, אז חשוב במיוחד לעקוב אחר ההנחיות בטבלת המידות ולבחור בתשומת לב.

סנאי מעופף

בדגם שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים וזמין בשלושה צבעים שונים, הוואנזי הזה מתואר בתור בתגובות כ-“נעים מאוד” וגם כ-“עמיד ועשוי היטב”. עם תערובת מיוחדת של נוחות וכיף, בד הקטיפה שלו רך למגע וישמור עליך חמימה בחודשי החורף הקרים, והגזרה הרפויה שלו מאפשרת גמישות תנועה תוך שמירה על סגנון ונוחות.

וואנזי סנורלקס

מעריצי פוקימון הפכו את הוואנזי הסקסי והחמוד הזה לרב-מכר של אמזון. הסרבל החמוד בעיצוב של הפוקימון הישנוני “סנורלקס” זמין בשלושה צבעים, מתאים לשני המינים והוא מיוצר מבד נוח ונעים שהופך אותו לבחירה אידיאלית למסיבת פיג’מות, נשף תחפושות או סתם לרביצה בבית.

וואנזי פליז של Sleepyheads 

הרוכשים של המוצר באמזון ממליצים להזמין מידה אחת גדולה יותר כאשר קונים את הוואנזי למבוגרים הזה, מכיוון שבד הפליז ממנו הוא עשוי אינו נמתח. מעבר לכך, הבד ממנו עשוי הדגם הזה קיבל לא מעט סופרלטיבים: התגובות הגדירו אותו כ-“לא עבה מדי אבל חמים למדי” ואהבו את שני כיסי הקנגורו מלפנים.

וואנזי דינוזאור של Totally Pink

בין אם את מחפשת תחפושת פורים חמודה של הרגע האחרון או פיג’מת צמר נעימה שתוכלי ללבוש לאורך כל החורף, הוואנזי המרווח הזה הוא האחד בשבילך. הוא מגיע ב-14 סגנונות שונים, כולל הדפסים של בעלי חיים עם פרצופים חמודים, פרווה מנומרת וצבעונית וזנבות או אוזניים למיניהן.

המותג גם מתגאה בבד הפוליאסטר חסין הדהייה, השומר על הצבע באופן טבעי. המגיבים המליצו לקנות מידה אחת למעלה כשבוחרים את הדגם.

וואנזי דמויות דיסני

בחרי את דמות דיסני המועדפת עליך (האפשרויות כוללות את פו הדב, איו, חזרזיר, אולף ורבים וטובים אחרים) ועטפי את עצמך בסרבל הפוליאסטר הרך שהוא שילוב מושלם של נוחות וכיף.

וואנזי פליז של SleepytimePJs

אם את מחפשת פיג’מה מושלמת לאווירה חורפית, הסט הזה שזמין ב-9 אפשרויות שונות עם הדפסים חמודים הוא אחלה של בחירה. יש בו בד רך במיוחד עם שרוך הידוק, שרוולים עם חפתים, רוכסן קדמי, 2 כיסי קנגורו קדמיים, רגליים ניתנות להסרה עם תופסנים נגד החלקה על הסוליות, ולולאת מתלה פנימית – כל מה שאת צריכה לנוחות מושלמת וסטייל נפלא.

וואנזי בהדפסי חיות של Just Love

הפיג’מות האלו למבוגרים עשויות מחומר סינתטי רך במיוחד שמרגיש סופר נעים על העור ומחמם במיוחד, והן זמינות בשישה הדפסי חיות חמודים לגמרי.

איפה קונים וואנזי
וואנזי, חבר על ארבע, אלכוהול ופחמימות – מה צריך יותר בחיים?

לא רק וואנזי

אז נכון שהפוסט הזה מתמקד בשאלה החשובה של “איפה קונים וואנזי”, אבל חשוב לציין שבגלל הסיטואציה הנוכחית של הקורונה הרבה מאד ספקים באמזון עושים מבצעים עמוקים על כל מה שקשור לביגוד ביתי, פיג’מות לנשים,  בגדי ילדים או בגדי ספורט – ויש פה הזדמנות לחדש את המלתחה ולמצוא אחלה מציאות.

את יכולה להיכנס לאחד מהפוסטים כדי לקבל פרטים נוספים ולראות את כל ההמלצות שלנו.

וכמובן, אל תקני כלום באמזון לפני שאת קוראת את המדריך השלם (אך מתומצת) שלנו: קניות באמזון – המדריך המלא לקניה חכמה ומשתלמת באמזון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *