איפור חד קרן: עשי זאת בעצמך

איפור חד קרן

היי בנות, לאור הביקוש הרב ושאלות שקיבלנו במייל חשבנו לעשות היום משהו קצת שונה – לתת פה סרטון של הדרכת איפור (במקרה הזה: איפור חד קרן) עם הסברים ופירוט של המוצרים. במקרה הזה בחרנו את היוטיוברית השווה כריזמה סטאר (אין קשר משפחתי לג’פרי סטאר) – אם את עוד לא מכירה, את מוזמנת להטרף לכמעט מיליון עוקבים שיש לה.

כריזמה הולכת ללמד אותנו איך לייצר מראה איפור חד קרן מהמם באמצעות כמה טריקים קטנים.

איפור חד קרן

המוצרים שבשימוש בסרטון:

הנה פירוט של המוצרים בהם היא משתמשת. עיקר הבעיה היא שהיא אמריקאית ולכן חלק מהמוצרים נמצאים באתרים שלא עושים משלוחים לישראל, אז יהיה קצת קשה להשיג אותם בארץ. לכל מוצר כזה שמתי גם את המקבילה שלו מתוך המבחר שכן ניתן להזמין.

פלטת צלליות

בסרטון היא משתמש בפלטת צלליות Interstellar של המותג Blackheart Beauty (קישור). לצערי המותג לא שולח לארץ. תחליפים טובים:

  • פלטת צלליות של BH Cosmetics עליה כתבנו בפוסט שלנו על איפור העיניים המדהים של הסדרה “אופוריה“.
  • הלהיט של השנים האחרונות, צללית של קולור פופ תעשה את העבודה.

עפרון עיניים – Jumbo Pencil של NYX

עפרון NYX

בסרטון היא משתמשת ב-Jumbo Pencil של NYX. כשהוא מעין אייליינר וצללית במוצר אחד, עיפרון העיניים ג’מבו הוא כלי נהדר ליצירת מראה עיניים נהדר בקלות ובמהירות. הפורמולה המצויינת שלו מתערבבת ונמרחת בקלות רבה, בלי לפגוע בעור העדין סביב העיניים, ונשארת חזקה לאורך כל היום. אפליקטור העיפרון זמין בשלל גוונים צבעוניים וקלאסיים ומאפשר שליטה רבה ודיוק בעת היישום.

והכי טוב – המחיר. רק 5.5 פאונד במבחר של אתרים – שמה פה את כולם, את מוזמנת לבחור לפי ההעדפה האישית שלך.

אייליינר – Slide On Pencil של NYX

אייליינר NYX

אל תתני לרכות של האייליינר הזה להטעות אותך – הפורמולה הזו לא תמרח ולא תנזול, והיא מספקת צבע חזק וברור. ממש כמו אייליינר נוזלי, בלי הבלגן!

גם פה, קיים באותו מחיר של 6 פאונד באותם אתרים:

סומק של e.l.f

סומק איפור חד קרן

עם המוצר הזה את הולכת ליהנות מארבעה גוונים מדהימים אותם אפשר לערבב ולהתאים ליצירת מראה שונה, ללוק פיגמנטי וחזק שיחזיק לאורך כל היום.

7.5 פאונד ב-Feel Unique.

עוד הופיעו בסרטון:

בסרטון יש עוד כמה מוצרים, אבל מכיוון שהשימוש בהם היה יחסית זניח נראה לי שאפשר לאלתר:

מסקרה – היא השתמשה במסקרה Voluminous של לוריאל פריז, למרות שאני באופן אישי יותר אוהבת את המסקרה טלסקופיק. בכל מקרה פה היה מדובר על גוון שחור רגיל, ולכן לא חושבת שזה משמעותי.

ריסים מלאכותיים – היא לא אמרה באיזה מוצר היא משתמשת, רק שהוא נשאר לה מליל כל הקדושים. (אגב, אחרי ששמת, היכנסי למדריך שלנו על איך להוריד ריסים מלאכותיים בצורה נכונה)

נצנצים – היא השתמשה במותג Poppin של חברה בשם Hard Candy. לצערי לא מצאתי אותו עם אפשרות הזמנה לישראל בשום מקום, אבל סומכת עלייך שתסתדרי.

אייליינר נצנצים של Urban Decay – זמין ב-17 פאונד ב-Feel Unique.

לסיכום – איפור חד קרן

דבר ראשון, מקווה שיצא לך יפה!

דבר שני – אשמח לקבל תגובות, הערות ואהבה פה בעמוד, בעמוד הפייסבוק שלנו, או הכי טוב: אם תצטרפי לרשימת התפוצה על מנת לקבל עדכון על מבצעים והנחות שוות (וכמובן להשתתף בהגרלת המוצרים החודשית שלנו) –

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *