ברונזר מומלץ: 9 ברונזרים מומלצים למראה שזוף וטבעי

ברונזר מומלץ

ברונזר – פריט האיפור ההכרחי שנותן לנו מראה שזוף, מינוס נזקי השמש. אני לא מתכוונת לספר פה סיפור שלם על למה המוצר הזה כל כך אפקטיבי, או איך שמים ברונזר – פשוט כי כבר כתבתי על זה מספר פעמים. אם הגעת לפוסט הזה, אני מניחה שאת כבר מחפשת את הברונזר האחד שמתאים בדיוק לך. אבל עם כל כך הרבה אופציות על המדף, איך יודעים במה לבחור? בדיוק בשביל זה הכנתי את הפוסט הבא עם סקירה שתעזור לך למצוא ברונזר מומלץ עבורך. כי שיזוף זה כל כך 2004…

“בין אם זה ברונזר מט, קרם או אפילו היילייטר – ברונזר טוב צריך לקחת את הגוון הטבעי שלך ולהוסיף עליו טון מסוים”, אומרת אמילי ראסל, מאפרת מחברת בובי בראון. “עליך לוודא שאת משתמשת בברונזר המומלץ לגוון העור שלך, מכיוון ששימוש באחד הלא נכון יכול לגרום לעור הפנים שלך להיראות כתום, אפור או כאילו אין עליך איפור – איזון הוא שם המשחק”.

אז בין פודרה המשולבת עם ברונזר ועד לברונזר על מקל שאפשר למרוח ישירות על העור – להלן הדירוג שלי למציאת ברונזר מומלץ.

1. גוון לגונה של NARS

ברונזר מומלץ של NARS

ברונזר קלאסי מסיבה טובה. גוון הלגונה האגדי של NARS הוא האיזון המושלם של חמימות מבלי להידרדר למחוזות הכתום, ומספיק מט בלי להיראות מאובק.

31 פאונד ב-Cult Beauty

2. ברונזר טבעי Sun Bunny של Too Faced

ברונזר מומלץ Too Faced

Too Faced מייצרים כמה ברונזרים נהדרים, אבל לדעתי זה האחד הכי טוב שלהם. שימי את הגוון הכהה יותר על שקעי הלחיים שלך ואת הגוון הבהיר יותר מעליהן על מנת לקבל קווי מתאר מעוצבים, או ערבבי את שניהם יחד לקבלת גוון ברונזה שנראה טבעי. הסוד נמצא בפיגמנט הוורוד, שאינו מורגש לעין, אבל גורם לגווני הקרמל להיראות טבעיים.

25 פאונד ב-Cult Beauty

3. ברונזר Endless Summer של bareMinerals

ברונזר bareMinerals

הברונזר החדש והמהמם הזה מהמותג bareMinerals (שהוא מלך המוצרים המינרליים) משלב צבע מיידי בגוון מט עם חומר משזף בעצימות נמוכה, מה שאומר שגוון הברונזה שלך יימשך זמן רב לאחר ניקוי הפנים. שימי אותו בצורה אסטרטגית מתחת לעצמות הלחיים שלך כדי לשרטט מתאר פצצה.

זמין באמזון

4. ברונזר Nude Mineral של דיור

ברונזר דיור

ברונזר מומלץ ויוקרתי של דיור אשר משלב בצורה חכמה גווני שיזוף משלימים על מנת להבטיח שהמראה שלך ייראה טבעי ככל האפשר. הפורמולה המינרלית אידיאלית גם לעור רגיש וגם למי שסובלת מנקבוביות סתומות – בדומה למייקאפ דיור המשלים.

(בנוסף – אם את חושבת ששאר הברונזרים מאד כהים בשבילך, גוון 01 לא יאכזב אותך)

186 ש”ח בסטרוברינט

5. LES BEIGES מבית שאנל

ברונזר שאנל

אף ברונזר לא נותן תוצאות כמו הברונזר הקרמי המדהים הזה של שאנל. הוא עושה הכל: ערבבי ומרחי אותו על כל הפנים כשכבה לפני המייקאפ, מרחי אותו בעזרת מברשת קטנה יותר כדי להבליט את עצמות הלחיים, או כשכבת על לטובת קצת קונטורינג. ואם זה לא מספיק, הצנצנת היוקרתית הזו תיראה מדהים על השידה שלך. מייגן מרקל מאשרת.

כ-245 ש”ח בסטרוברינט.

עדכון – שאנל הפסיקו למכור את הברונזר עליו כתבנו במקור, Soleil Tan De Chanel, והשיקו אותו מחדש תחת השם הנ”ל. לפי כל האינדיקציות המוצר עדיין מושלם.

6. ברונזר מאט של Milk Makeup

ברונזר milk makeup

את חייבת להיות חדה לגבי הברונזר הזה של Milk Makeup, מכיוון שהמלאי שלו נגמר כל פעם סופר מהר – בכל זאת, מדובר על אחד המוצרים הנמכרים ביותר ב-Cult Beauty.

פורמולת השמנת היא חלומית לבעלות עור יבש והיא כל כך רכה שתוכלי למרוח אותה על הפנים רק עם האצבעות שלך, תוך כדי נהיגה (מדברת מניסיון).

אבל לא רק. לרציוניות (וזהירות) יותר, מברשת האבקה הענקית על חלקו העליון של המקל נמצאת שם בדיוק בשביל שתוכלי למרוח אותה סביב קו השיער, לרוחב האף שלך ועד עצמות הבריח – להארה מקסימלית של עור הפנים.

20.5 פאונד ב-Cult Beauty

7. Powder Bronzer של אנסטסיה בוורלי הילס

ברונזר אנסטסיה בוורלי הילס

הברונזר של אנסטסיה בוורלי הילס זוכה לשבחים על טווח הגוונים הרחב שהוא מציע – האפשרויות הכהות יותר הצליחו להימנע מהגוונים האדומים המסורתיים, מה שאומר שהם ייראו זוהרים וטבעיים.

30 פאונד ב-Cult Beauty

8. Filmstar Bronze & Glow של שרלוט טילבורי

ברונזר מומלץ שרלוט טילבורי

אם את עוד לא מכירה את Filmstar Bronze & Glow (שהוא אחד המוצרים האהובים ביותר של המותג שרלוט טילבורי), זה הזמן להכיר!

הברונזר וההיילייטר מתאימים אחד לשני בצורה מושלמת ומשתלבים בצורה חלקה על העור, ויוצרים את השיזוף / הדשה של עצמות הלחיים הכי טובה שיש.

49 פאונד ב-Cult Beauty

9. ברונזר Beauty Buriti של RMS

ברונזר מומלץ RMS

גם אם את מאד בררנית, הברונזר הסופר-טבעי של RMS הולך לעבור אצלך את כל המבחנים. הפורמולה הזו מבוססת על שמנים אורגניים מקוקוס ושמני דקל, והיא באמת מעלה את הרף כשמדובר ביופי “טבעי”. תני לחומר להתמוסס לך על הלחיים (ומעל העפעפיים) למראה טבעי עדין.

כ-98 ש”ח בביוטי ביי

2 Comments on “ברונזר מומלץ: 9 ברונזרים מומלצים למראה שזוף וטבעי”

  1. היי, איפה אפר להשיג את הברונזר של שאנל?
    לא זמין בקישור
    תודה על כל הפוסטים! אני משוגעת עלייך!

    1. היי רחל,
      את צודקת, לפני כמה חודשים שאנל באמת הפסיקו למכור אותו 🙁 והשיקו במקומו ברונזר חדש, מסדרת LES BEIGES, באותו מחיר (בערך) ונראה די דומה. לא יודעת מה ההבדל ביניהם, אם יש בכלל.
      לפי כל הביקורות בחו”ל זה בגדול אותו מוצר כמו זה שכתבנו עליו (ושאני מכירה) פשוט שינו לו את השם והשיקו מחדש, כמו שעושים מדי פעם. אעדכן גם את הפוסט בהתאם.
      ותודה רבה על העדכון, שמחה שאת אוהבת ❤️❤️❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *