ג’פרי סטאר קוסמטיקס: 7 המוצרים המומלצים

ג'פרי סטאר

אם את אוהבת איפור, אין מצב שלא שמעת על ג’פרי סטאר. ליין הקוסמטיקה הנושא את שמו של היוטיובר המצליח הפך לאחד ממותגי הביוטי עם הצמיחה הכי מהירה בעולם, ולמרות שג’פרי עצמו חי בסרט דרמה קטן – וכן, אני מדברת על אינספור ריבים מתוקשרים שהיו לו עם יוטיוברים למיניהם – אי אפשר להתכחש לעובדה שכשמדובר באיפור, ג’פרי סטאר קוסמטיקס הוא מותג נפלא.

אבל אם רק עכשיו חיברו אותך לאינטרנט – הנה סקירה קצרה:

ג’פרי סטאר הוא מכוכבי הרשת הראשונים, והסיפור שלו מתחיל עוד ברשת “מייספייס” המנוחה (יש פה ילדי שנות התשעים?). בשנת 2006, בעוד הוא המשתמש הפופולרי ביותר במייספייס, החליט ג’פרי למנף את ההצלחה והקים חברת הקלטות דרכה שיחרר אלבום בכורה בשנת 2009. בשנת 2015, ועם מותה של הרשת החשברתית, הוא עבר ליוטיוב ודי מהר הצליח לשחזר (ואף להתעלות) על ההצלחה עם קרוב לעשרה מיליון מנויים.

במשך שנים הוא שבר מוסכמות עם אישיותו האנדרוגינית, החצופה והלא-מתנצלת, בנוסף לאינספור פליטות פה לא פוליטקלי קורקטיות, ביקורות על אחרים וסכסוכים פומביים עם חצי עולם. מצד שני, עם כל הרע שיש בו (ובהחלט יש), מדובר על חלוץ בתחומו, אשר נתן השראה מדהימה לאנשים לעשות ולהיראות איך שבא להם.

אבל אני מנסה להפריד בין האיש עצמו לבין המוצרים עצמם – ואני חושבת שזה מה שכדאי לכולנו לעשות. בסופו של דבר העובדות מדברות – ליין המוצרים של ג’פרי סטאר קוסמטיקס מציע איכות גבוהה, צבעוניות מסחררת ולא מעט השראה. הנה שבעה מהם שכדאי לך להכיר.

ג’פרי סטאר קוסמטיקס – המומלצים שלנו

המוצרים של המותג הזה לא נמכרים בהרבה מקומות. אני שמתי פה קישורים לאתר ביוטי ביי, אתר בריטי מהמם שהוא היחיד ששולח את המוצרים של ג’פרי סטאר קוסמטיקס לישראל. מצאת מקור אחר, עם מחירים טובים יותר? כתבי לנו ונעדכן את הפוסט.

ועוד דבר קטן נוסף – לטובת הנוחות שלך, בפוסט רשמנו את המחיר של כל מוצר נכון לרגע הכתיבה של הפוסט – אבל קחי בחשבון שלפעמים יש באתר מבצעים, ולכן במידה ומשהו מעניין אותך, בהחלט שווה להיכנס לקישור ולבדוק את המחיר העדכני.

נתחיל:

פלטת צלליות Androgyny 

פלטת צלליות ג'פרי סטאר

פלטת הצלליות הלא כל כך נייטרלית הזו (אבל לגמרי לבישה) הוא אחד ממוצרי איפור העיניים הפופולריים ביותר של ג’פרי. עם שורה שלמה של חומים וגווני בז’, בתוספת מבחר של גווני מאט, היא מושלמת למי שלא רוצה צללית צעקנית מדי אבל בכל זאת לא מתכוונת לוותר על קצת צבע.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-162 ש”ח בביוטי ביי.

פודרה Magic Star

פודרה ג'פרי סטאר

רוב הביקורות ברשת אומרות דברים בסגנון “ברגע שתנסי את הפודרה הקלילה הזו, את לא תוכלי לחזור אחורה”. הפורמולה הכמעט בלתי נראית שלה נמסה לתוך העור ומשאירה אפס יובש, גירוי או גרגירים. היא זמינה בשמונה גוונים שונים, אשר באמצעותם ניתן לטפל באזור טי שמנוני, לאפות קונסילר או לטשטש פגמים.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 63-79 ש”ח בביוטי ביי (תלוי בגוון).

שפתון נוזלי Velour

שפתון נוזלי ג'פרי סטאר קוסמטיקס

זהו אולי המוצר האהוב ביותר של ג’פרי סטאר קוסמטיקס. מדובר על שפתון נוזלי קל משקל ועמיד לאורך זמן, בגוון נועז (כמו היוצר שלו). הוא מחזיק לאורך יום שלם, בגוון אטום, והמהירות בה הוא מתייבש היא כל מה שאת יכולה לרצות משפתון נוזלי. אם תיכנסי לעמוד המוצר תראי שיש עליו מעל אלף תגובות חיוביות, הוא נבחר ל-“שפתון הכי טוב של 2020”, וכן, הוא גם טבעוני ולא מכיל פרבנים. מוש.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 30-60 ש”ח בביוטי ביי (תלוי בגוון).

פלטת צלליות Blood Sugar

פלטת צלליות ג'פרי סטאר קוסמטיקס

ככל הנראה פלטת הצלליות המגניבה ביותר אי פעם, בפלטת Blood Sugar של ג’פרי סטאר יש את הטווח החלומי ביותר של ורודים נועזים, אדומים, סגולים וכן, אפילו כמה גוונים נייטרלים. הפלטה כוללת 18 גוונים במגוון גימורים שונים, החל משימרים מתכתיים ועם גווני מאט עשירים. באופן אישי, נפלתי חזק (ואני כל כך אוהבת אותה, שאפילו הגרלתי אחת כזו בין העוקבות שלנו פעם).

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-166 ש”ח בביוטי ביי.

היילייטר Liquid Frost

הייליטר Jeffree Star

היילייטר נוזלי בעל נוסחה חדשנית ומרוכזת במיוחד המספק זוהר חסר מאמץ. עד כמה הוא אפקיבי? זה תלוי בך: בין אם את רוצה הבהרה שניתן לראות מהחלל החיצון, או זוהר מבריק טבעי ומצומצם – ההיילייטר הזה יעשה את העבודה. הנוסחה הניתנת לבנייה שלו מאפשרת לקבל זוהר בוהק מאד, אונגיעה קלה לזוהר רך.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 45 עד 65 ש”ח בביוטי ביי.

קונסילר Magic Star

קונסילר ג'פרי סטאר

מג’יק סטאר הוא קונסילר קל משקל שמשתלב ומכסה ביעילות פגמים, עיגולים כהים וגוון צבע לא אחיד, ונותן גימור מאט טבעי. הפורמולה החלקה הזו זמינה ב-30 גוונים שונים (!) המתאימים לכל תת גוון עור, ומעבר לכיסוי מלא גם מציעה תכונות אנטי אייג’ינג.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 55 עד 80 ש”ח בביוטי ביי.

פלטת צלליות Thirsty

פלטת צלליות Jeffree Star

חלק מקולקציית קיץ 2018 של ג’פרי סטאר, פלטת הצלליות הזו מכילה 15 גווני מאט ומטאליים תוססים (ביניהם כחול אקווה בהיר, ורוד אלמוגים חם ואפילו צהוב בוהק), והיא ככל הנראה המוצר היחיד שאת צריכה לחודשי הקיץ. הצללית עצמה מגיעה בפורמולה סופר-רכה ופיגמנטית, וניתן להשתמש בה כדי ליצור מגוון רחב של תוצאות מרשימות.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-135 ש”ח בביוטי ביי.

לסיכום: ג’פרי סטאר קוסמטיקס

מותג האיפור של ג’פרי סטאר הוא חגיגה של צבעוניות, בולטות ומוחצנות – ממש כמו האיש עצמו. את יכולה לאהוב אותו ואת יכולה לשנוא אותו: אבל דבר אחד את לא יכולה לעשות וזה להתעלם מנוכחותו.

כשהוא הושק בהתחלה, המחירים של המותג הזה היו ממש גבוהים, וזה – יחד עם הרתיעה שלי ממותגי איפור של סלבס – קצת מנע ממני לנסות אותם. מצד שני, עם השנים המחירים שלו ירדו (תודות לביוטי ביי שנכנסו לתמונה), ונתתי למוצרים שלו הזדמנות אמיתית, ואני בהחלט שמחה שעשיתי את זה.

עכשיו תורך 🙂

וכמו תמיד, במידה ויש לך שאלות או המלצות נוספות – אני יותר מאשמח לשמוע ממך בתגובות!

אגב, הצלליות שלו מזכירות לי את צללית NARS, או הפלטות של אורבן דיקיי (על שתיהן כתבנו פה באתר) – ואת מוזמנת לקרוא עליהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *