מייק-אפ וישי דרמהבלנד: מושלם לעור שמן או נוטה לאקנה [סקירה]

דרמהבלנד

אני ממשיכה במסע האינסופי למציאת המייק-אפ המושלם. והפעם – יצאתי לבדוק האם יש מייק-אפ מתאים לעור שומני עם נטייה לפצעונים. אז כן, יש דבר כזה, וקוראים לו מייק אפ דרמהבלנד של וישי. מדובר על מייק-אפ במרקם קטיפתי לכיסוי גבוה בתחושה טבעית וגימור מאט, שמגיע ממותג שכולו דרמו-קוסמטיקה, כך שאם יש אחד שהולך להתאים לעור רגיש, זה הוא.

רוצה תזכורת למייק-אפים הקודמים שסקרנו? קפצי לפסקה האחרונה.

ויאללה, נתחיל.

מייק אפ וישי דרמהבלנד
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

על מייק-אפ וישי דרמהבלנד

מייק אפ דרמהבלנד של וישי מציע בשפורפרת לחיצה חמודה בצבע שחור, ונמצא איפושהו בין מייק-אפ נוזלי לכזה עם מרקם קרמי יותר, שדי מזכיר לי את הדאבל-וור של אסתי לאודר, אולי טיפה יותר סמיך, ועם כיסוי הרבה יותר גבוה.

המייק-אפ הקטיפתי של Dermablend מתמזג על העור ללא מאמץ ומספק כיסוי מלא לבנייה מבלי שנראה או מרגיש כמו מסכה. הוא מחזיר למשך יום שלם (16 שעות לפי מחקרי הצרכנים), טבעי למראה ומחוזק עם מקדם הגנה ברמת SPF35.

אבל אולי “כיסוי מלא” זו לא ההגדרה הנכונה – הייתי קוראת לזה “כיסוי מלא מלא מלא”. בניגוד למייק-אפים אחרים שנותנים כיסוי מבחינת גוון העור, ה-“דרמהבלנד” של וישי מיוצר בטכנולוגיה חדשנית שמיצרת כיסוי גם ברמת הטקסטורה, או “כיסוי תלת מימדי” כמו שהם מגדירים את זה. זה כמעט איפור בימתי, מוצר איפור מקצועי לגמרי, רק שהוא הונגש לשוק הכללי ואפשר להשיג אותו במחיר נגיש. זה עושה אותו מושלם למי שסובלת מעור מחוספס, שמנוני או צלקות אקנה.

רוצה לראות דוגמה? הזה סרטון קצר של 30 שניות עם לפני ואחרי, שאותי לפחות הדהים:

עם זאת, כיסוי כל כך גבוה חייב לבוא ביחד עם מרקם קצת כבד, אין מה לעשות – ולכן, אני לפחות, לא הייתי משתמשת בו ביום יום. מצד שני, כן הייתי מחזיקה את ה-“דרמהבלנד” במגירה למקרים מיוחדים, פשוט כי זה מדהים עד כמה הוא אפקטיבי בכיסוי דברים שאת לא רוצה שייראו, ובקטגוריה הזו הוא הרבה יותר קליל מאשר הרבה מייקאפים אחרים לכיסוי מלא.

אם את מחפשת כיסוי מלא (אבל באמת מלא) ועמיד (אבל באמת עמיד), ובכל זאת לשמור על קלילות יחסית – מייק-אפ וישי דרמהבלנד הוא הבחירה המושלמת עבורך.

צריכה עוד קצת הסבר? הנה המדריכה של Vichy מסבירה על המייק-אפ בתוכנית “מילון היופי”:

מחיר, ואיפה מוצאים

בישראל, מוצרי וישי נמכרים בכל רשתות הפארם הגדולות וגם בבתי המרקחת הפרטיים, כאשר מייק-אפ דרמהבלנד נמכר במחיר ממוצע של כ-135 ש”ח ליחידה.

ברשת, כרגיל, המחירים הרבה יותר זולים. ב-Look Fantastic / פיל יוניק המוצר נמכר בכ-70 ש”ח ליחידה. לא בטוחה שהם שולחים לארץ (פעם הצלחתי ופעם לא), אבל עם כזה הפרש, שווה לנסות.

מייק אפ וישי
מייק אפ דרמהבלנד של וישי

וזהו להיום.

לא חושבת ש-“דרמהבלנד” הוא המייק-אפ המתאים עבורך? אין מה לדאוג!

את מוזמנת לסקירות האחרות שעשינו בסדרה הזו, כל שבטוח תמצאי את האחד (או כמה) בשבילך:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *