ישרוטל משיקה את מלון מצפה הימים המחודש

מצפה הימים

אל מול נוף גלילי, בין צפת וראש פינה, ממוקם מלון ‘מצפה הימים’ הייחודי, המצטרף החדש אל קבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. המלון הוותיק והמוכר, שיפוץ יסודי, שדרוג ועיצוב מחדש, תוך שמירה על אופיו, בהשקעה של 80 מיליון שקלים. אחד החידושים הבולטים של המלון הוא הפיכתו לכשר, והצטרפותו של השף ארז קומרובסקי כיועץ קולינרי.

היסטוריה – מלון מצפה הימים

רשת ישרוטל רכשה את מלון מצפה הימים לפני כשלוש שנים במחיר של כ-100 מיליון שקל והחליטה לבצע בו שיפוץ ושדרוג מקיף. בין השאר שופצו מהיסוד כל 115 החדרים והסוויטות, אליהם צורפה לראשונה וילה נשיאותית מבודדת בגודל 100 מ”ר הכוללת בריכה פרטית. כמו כן, שופצו כל השטחים הציבורים מהם נשקף נוף מרהיב של הגליל, ראש פינה, הכנרת והחרמון. לאחר הפתיחה המחודשת, מצטרף המלון לקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל Isrotel Exclusive Collection.

“ישרוטל מקפידה לאורך שנים להיות רשת המלונות העדכנית ביותר בנושא חווית האירוח”, אמר ליאור רביב, מנכ”ל הרשת. “מלון מצפה הימים יהיה כוכב הצפון שלנו. זו יצירה נוספת של ישרוטל המצטרפת למשפחת מלונות היוקרה שלנו: יערות הכרמל, בראשית, כרמים, אוריינט ורויאל ביץ תל אביב ורויאל ביץ אילת. אנחנו שמחים לפתוח את המלון מחדש ולהעניק לאורחינו חוויה בלתי מתפשרת”.

מלון מצפה הימים
נוף גלילי מהחלון

אז מה יש שם?

במצפה הימים 115 חדרים וסוויטות. ברוב החדרים מרפסות הפונות אל גינות פנימיות או אל הנוף הפתוח של עמק החולה והגליל. במקום מתחם ספא מפנק המכיל כ-20 חדרי טיפול אשר עוצבו מחדש כך שימקסמו את מרחב הרגיעה של האורחים בנוסף לבריכת שחייה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, ג’קוזי המשקיף אל הנוף הגלילי, סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר, ועוד.

מעבר לחוויית הספא – שכמו שכבר תיארתי במספר מקומות, ישרוטל יודעים לבצע כהלכה – מלון מצפה הימים מציע גם חוויה קולינרית מרעננת בגישת Farm To Table. מה זה אומר? בגדול, שכל חומרי הגלם הם סופר סופר טריים, ומגיעים מחווה אורגנית ומשק חי הפועלים במקום ומספקים למלון את חומרי הגלם הטריים והאורגניים ביותר. כל התפריט והייעוץ הקולינרי נעשה על ידי השף ארז קומורבסקי, המזוהה עם המטבח הגלילי, והדבר ניכר – במסעדת המלון מוצב טאבון גדול, ממנו יוצאות לא מעט מנות דגים, במקום פועלת מאפייה המייצרת במקום את כל המאפים הטריים ובבר המלון תוכלו למצוא בירות בוטיק מהאיזור. בנוסף, בניגוד לעבר, מלון מצפה הימים הופך למלון כשר.

חדר אוכל מצפה הימים
חוויה קולינרית חלבית
נוף גלילי
נוף גלילי

מחירים

מבחינת מחיר – לא ראיתי הבדל בין המחיר של מלון ישרוטל מצפה הימים לבין המחירים של מלונות יוקרה דומים כמו מלון בראשית או יערות הכרמל. עם זאת, יש כמה דרכים למצוא את המחיר הכי טוב למלון כזה. הדבר הכי חשוב הוא להיות גמישים. מחירי המלונות משתנים מדי פעם בהתאם לתפוסה, ואם תבואו עם ראש פתוח לגבי התאריך, אולי תצליחו ליהנות ממחיר טוב יותר מהרגיל.

עוד עניין, שנוגד קצת האינטואיציה הבסיסית, הוא להזמין ישירות דרך אתר המלון. אניהראשונה שאסכים כי ב-Trivago, Booking ודומיהם אפשר למצוא מחירים טובים. אבל הטקטיקה הזו הולכת לעבוד לכם רק אם אתם מחפשים מתוך מגוון שלם של מלונות באיזור מסוים, כך שבאמת יכולה להיות שונות בין ההצעות. במקרה שלנו, בו בחרנו את מלון מצפה הימים, אין טעם לתת לאתרי השוואת המחירים ליהנות מעמלות. מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתר המתווך), וכך גם בקרה הזה. הזמינו ישירות באתר “ישרוטל” וקבלו אוטומטית הנחה נוספת של 5%.

ישרוטל
לכניסה לאתר ישרוטל
הבריכה המחוממת מצפה הימים
הבריכה המחוממת

One Comment on “ישרוטל משיקה את מלון מצפה הימים המחודש”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *