עט להלבנת שיניים: 5 מוצרים מומלצים (ואיך זה עובד)

הלבנת שיניים

היי חברות, בפוסט של היום אני רוצה לדבר על הקונספט של עט להלבנת שיניים – האם זה עובד, איך משתמשים בו, וכמה המלצות. נתחיל.

אני עוד זוכרת את הזמנים בהם הלבנת שיניים דרשה אלפי שקלים וביקור קבוע אצל רופא השיניים. נשמע די נורא, נכון?

למרבה המזל, מוצרי הלבנת שיניים המשיכו להתקדם יחד עם הטכנולוגיה, וכיום ניתן למצוא בשוק לא מעט טיפולי הלבנת שיניים ביתיים. על ידי שימוש במינון נמוך יותר של חומרי הלבנה – בדרך כלל מי חמצן – הם מבוססים על פורמולות הבטוחות לשימוש ביתי, ללא האיום לפגוע בשכבת האמייל של השן.

ואחד ההמצאות בתחום הוא עט הלבנת השיניים. מדובר על טיפול יומי המשלב בתוכו חומרי הלבנה איטיים שיכולים להישאר בבטחה על השיניים לפרקי זמן ארוכים. רוב העטים משתמשים בחמצן קרבמיד (מקור), שהוא שילוב של אוריאה ומי חמצן. הוא מלבין את השיניים לאט יותר מהטיפול המקצועי (שנעשה אצל רופא שיניים), אבל בכך הוא מסייע במניעת רגישות בשיניים ומעניק למוצר חיי מדף ארוכים יותר.

לרוב העטים מנגנון שמשחרר ג’ל הלבנה ישירות על המברשת. התפקיד היחיד שלך הוא “לצבוע” עם הג’ל כל אחת מהשיניים (תוך הימנעות מהחניכיים). לאחר המריחה, רוב הג’לים מתייבשים תוך מספר דקות ומאפשרים לך לחזור ללוח הזמנים העמוס שלך. רוב העטים הקומפקטיים יכולים להכיל בדרך כלל כ-20 טיפולים, המבהירים בהדרגה את החיוך שלך.

כמו כל מוצרי ההלבנה, חשוב להקפיד על אחוז חומרי ההלבנה במוצר. סקוט קאיוט, רופא שיניים מדרום קרוליינה, סיפר על הנושא למגזין Health והמליץ לחפש מוצר שמכיל בין 10% ל -12% מי חמצן. “אם את משתמשת במוצר על בסיס קרבמיד-פרוקסיד, הנוסחה צריכה להכיל רק כ- 35% ממנו”.

הלבנת שינים

5 עטי הלבנת שיניים מומלצים

אז בין אם את מחפשת עט מהיר שישפר את החיוך שלך אחרי טיפול אחד בלבד, או דווקא מוצר ללא פרוקסיד – הנה חמשת העטים המומלצים שלנו, אחרי כמה שעות של מחקר ברשת.

הכי מומלץ: עט הלבנת שיניים של AuraGlow

עט קומפקטי המכיל מינון עוצמתי של חמצן קרבמיד שמלבין את השיניים ביעילות מבלי לגרום לרגישות. הוא בטוח למריחה על השיניים פעמיים ביום, ויכול להסיר שנים של כתמים ולייצר חיוך בהיר יותר (הביקורות מציינות הבהרה של בין ארבעה לשמונה גוונים). כל עט מכיל מספיק ג’ל הלבנה ליותר מ-15 יישומים, כשהעיצוב השקוף שלו מאפשר לעקוב מתי הגיע הזמן להחלפה.

ואולי הכי חשוב – הג’ל שלו מתייבש תוך 60 שניות בלבד, כך שלא תצטרכי לשנות את לוח הזמנים שלך עבור השימוש בו. לא פלא שהוא זכה ליותר משלושת אלפים ביקורות של חמישה כוכבים מצד קונים בטענה שהוא לא רק “העט הטוב ביותר”, אלא “מוצר ההלבנה הכי טוב שיש”.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

הכי טוב לשיניים רגישות: עט הלבנה של VieBeauti

אם השיניים שלך נתונות בקרב תמידי בין רגישות גבוהה לכתמים עקשניים, הכירי את החבר הכי טוב החדש שלך. העטים האלו מופעלים על ידי קרבמיד-פרוקסיד זכו לביקורות נלהבות מצד קונים שראו שינוי ניכר בגוון החיוך שלהם ללא הרגישות האופיינית הקשורה להלבנה. הטיפול היומי דורש לחיצה מהירה על העט- המכיל מספיק חומר ליותר מ-20 טיפולים – ואחריה מריחה דקה ואחידה מאוד של ג’ל הלבנה על כל שן. גם אם אינך סובלת מרגישות, כדאי לבחון את המוצר הזה – כמעט 80% מהסוקרים העניקו לה חמישה כוכבים.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

הכי מהיר: עט הלבנת שיניים של AsaVea

קבלת חיוך בריא היא לא משהו שחייב לקחת הרבה זמן – והעט הזה הוא ההוכחה. ג’ל ההלבנה שלו מתייבש תוך 30 שניות בלבד לאחר המריחה, כך שתוכלי להמשיך ביום שלך כמעט כרגיל. זה מאפשר לך לשים את העט הקומפקטי הזה בארנק או בכיס ופשוט לשים אותו מתי שבא לך במהלך היום. כל חבילה מכילה שני עטים המלאים ביותר מ-20 טיפולים בכל אחד, מה שמאפשר לחיוך שלך לבצע מהפך שלם תוך מספר ימים. באופן טבעי, הוא כבר צבר מעל עשרת אלפים ביקורות של חמישה כוכבים שאומרים שהוא מספק “הלבנה מיידית במחיר מעולה”.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

ללא פרוקסיד: עט הלבנה של Zero Peroxide

למרות שרוב מוצרי ההלבנה הביתיים לא מכילים ריכוז גבוה מדי של מי חמצן (העלולים לפגוע לצמיתת בציפוי האמייל של השן) – העט הזה לא לוקח שום סיכון. נוסחת ההלבנה שלו מוותרת על הפרוקסיד לטובת סודה לשתייה, מיץ אלוורה, תמצית רימונים ותמצית קמומיל – לחווית הלבנה עדינה יותר.

מצד שני, זה אומר שניאלץ להשאיר את הטיפול על השיניים לזמן ארוך יותר – הם מציעים תקופת המתנה של 15 דקות ואחריה שטיפה מהירה – אך המגיבים על המוצר מבטיחים שזה לא הולך לגרום לגירוי בחניכיים או טעם רע. בנוסף, כנראה שלא יהיה לו אפקט הלבנה דרמטי בן לילה כמו עם המוצרים שמכילים חמצן, אבל עם שימוש מתמשך הוא בהחלט עושה את העבודה.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

התוצאות הכי מהירות: עט Active Wow 24K

למוצרי הלבנת שיניים מקצועיים יש תוצאות מיידיות בעיקר בגלל ריכוז גבוה יותר של מי חמצן ותקופת המתנה ארוכה יותר על השיניים – אבל זה לא בדיוק תהליך שניתן לשכפל בבית. מצד שני, אם את מחפשת תוצאות מהירות יותר, עט ההלבנה הזה מכיל 36% אחוז יותר חמצן בפורמולה שלו מאשר המתחרים, מה שמייצר הלבנה מהירה יותר (תוך 60 שניות של שימוש ביום בלבד). בנוסף, יש בו שמן מנטה המוסיף טעם נעים ומשפר את ריח הפה. פשוט, מהיר ויעיל.

כניסה לעמוד המוצר באמזון

למה כל הקישורים הם מאמזון?

האמת היא שחיפשתי אתרים ישראלים שמוכרים עטי הלבנה, אבל לא מצאתי. האופציה הכי קרובה היא מברשת ההלבנה של קולגייט white שנמכרת בסופר-פארם, אבל גם עבורה המחירים בהזמנה מאתרים מחו”ל זולים יותר, כך שאמרתי שאם כבר אני מזמינה ברשת – אחפש כבר את המציאות הכי טובות.

ואם אני כבר מחפשת מציאות, נכתוב את זה בפוסט, אולי זה יהיה שימושי למישהי נוספת.

האם עטי הלבנת שיניים באמת עובדים?

כשמגיעים לשאלת היעילות של עטי הלבנת השיניים, התוצאה תויה בשני דברים – סוג הכתמים שיש לך על השיניים, ואופן השימוש במוצר.

ראשית, לא כל הכתמים זהים: חומרי ההלבנה האלו ככל הנראה יבהירו כתמים צהובים, אך סביר להניח שיהיו פחות יעילים לגבי כתמים חומים או אפורים. בנוסף, שיטת ההלבנה הזו לא תפעל על כתרים, ציפויים או מילויים.

שנית, חשוב גם לעקוב מקרוב אחר הוראות השימוש של המוצר, מכיוון שחומרי ההלבנה חייבים להישאר על השיניים למשך זמן מסוים כדי שהפרוקסידים ייקשרו לכתמים. זה אומר שצריך להימנע מאכילה, שטיפה ושתייה לאחר השימוש בחומרי ההבהרה. זה יכול להיות קשה – אני יודעת – אבל הישארי חזקה וזה יהיה שווה את זה!

עם זאת, אם משתמשים בעטי הלבנת השיניים בצורה נכונה על שיניים מצהיבות, סביר להניח שנראה תוצאות מהירות. אם את מחפשת פתרון אפילו יותר מהיר – בדקי עם רופא השיניים שלך. הוא יוכל להציע לך טיפולים עם ריכוז חמצן גבוה יותר מאשר בטיפולים הביתיים.

הלבנת שיניים

איך משתמשים בעט הלבנת שיניים

רוב העטים ממליצים על שימוש של פעמיים ביום. בכל מקרה, ללא קשר לתדירות השימוש, סדר הפעולות בדרך כלל דומה:

  • ראשית, צחצחי שיניים עם מברשת שיניים רכה.
  • לאחר צחצוח יסודי, הסירי את המכסה העליון של העט וסובבי את תחתית העט עד שתראי את הג’ל יוצא בקצה המברשת.
  • לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של ג’ל הלבנה על פני כל שן, וודאי ששטח הפנים של השן כולו נמצא במגע עם ג’ל ההלבנה.
  • לבסוף, אל תשטפי – המוצר צריך להישאר על השיניים כדי לעבוד.

תופעות לוואי

לפעמים, את עלולה להרגיש רגישות מסוימת בשיניים עקב החמצן בחומר ההבהרה, הדוחף את שכבת האמייל ויוצר מגע עם הדנטין (שכבת הבסיס של השן) – מה שעלול לגרות את העצבים באיזור. אבל אין מה להילחץ: לאור כמות החמצן המזערית בעטי ההלבנה הביתיים, רגישות מסוג זה היא בדרך כלל קלה וזמנית. אם הרגישות לא עוברת כדאי לפנות לרופא שיניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *