על קעקוע גבות זמני שהפך לתופעה היסטרית בטיקטוק

קעקוע גבות זמני

אני חושבת שבשלב הזה אפשר לומר בביטחון שהטיקטוק הפך למערב הפרוע של עולם היופי. עולם בו אין כללים, אין לחץ להתאים לאופנה או לסטנדרטים המסורתיים, ולא צריך לדאוג לטרנדים שנוצרו בפלטפורמות אחרות. בטיקטוק זה נראה כאילו המוטו של כולם הוא: החיים קצרים, אז תעשו מה שבא לכם עם השיער, האיפור והגוף שלכם. ובמקרה הזה – קעקוע גבות זמני שהפך לויראלי בשבועות האחרונים.

בזמן האחרון הטיקטוק מלא בסרטונים הכוללים קעקוע לגבות בשם MyBrows או מוצרים דומים אחרים המחקים שיער גבות אמיתי. זה נראה ממש כמו מיקרובליידינג – רק שבמקום ללכת למכון יופי ולשלם כמה מאות שקלים על החוויה, אפשר לקנות חבילה של 12 קעקועי גבות זמניים בפחות מ-10 דולר באמזון. כימאים המתמחים בקוסמטיקה סיפרו כי מדובר על דבק רגיל לגמרי, כך שאין פה משהו מסוכן או שונה מהרגיל.

הם עובדים בדיוק כמו הקעקועים הזמניים שהיו נפוצים כשהייתי ילדה: שמים אותם על משטח נקי ושטוח, לוחצים עליהם לרגע עם מטלית לחה ומקלפים את הכיסוי כדי לחשוף את הקעקוע. ההבדל היחיד הוא שקעקוע לגבות כזה אמור להחזיק חמישה ימים.

כמה משתמשות טיקטוק כל כך רצו לנסות את אותו קעקוע לגבות שהן אשכרה גילחו את הגבות הטבעיות שלהן. קחי לדוגמה את המשתמשת Linzor, שסרטון גילוח הגבות שלה צבר כבר יותר משני מיליון צפיות. “את לא באמת יכולה לשים אותם אם יש לך שערות גבה, את צריכה מקום ריק”, היא אומרת בטיקטוק שלה. “וזין על הגבות, בכל מקרה”.

כשנשאלה על כך בהמשך, היא לא התחרטה על כך שגילחה את הגבות הטבעיות שלה, ומאד אהבה את התוצאה. “אהבתי את הגבות החדשות. הן נראו אמיתיות לגמרי, גם בחיים האמיתיים וגם במצלמה”, היא אמרה. “המשכתי איתן עלי כמעט שלושה ימים לאחר הסרטון, וגם ישנתי איתן”.

בנוסף לכך, היא ציינה שלא הייתה לה בעיה לשטוף ולהרטיב את הפנים שלה, אבל זיעה ושמנוניות אכן המסו את קעקוע הגבות מעט.

לעומת זאת, משתמשת טיקטוק אחרת בשם אנדראה סובלת מאלופציה, שזה סוג של מחלה שגורמת לנשירת שיער, כך שבסרטוני הטיקטוק שלה היא ממליצה על הסוג הזה של קעקוע לגבות לכל אחת אחרת שסובלת ממצב דומה של אובדן שיער. היא סיפרה שמצאה את המוצר תוך כדי שיטוט סתמי באמזון, ומאז היא לקוחה נאמנה.

“קעקוע הגבות הזה כל כך מציאותי, הוא נראה הרבה יותר חד ואמיתי מכל מה שהייתי מצליחה לעשות עם עיפרון גבות”, היא אמרה. “זה גם מחזיק ארבעה עד חמישה ימים, ואני לא צריכה לדאוג להתעורר בבוקר עם גבות מרוחות”.

בכדי לגרום לקעקוע הגבות הזמני להיראות אפילו יותר מציאותי, היא מוסיפה קצת פודרה או סבון מוצק לגבות על מנת לעבות אותן ולהעלים את הברק הקטן שעדיין נשאר בהן, ומציירת כמה שערות נוספות עם עיפרון גבות (אני אוהבת את Brow Tattoo של מייבלין).

אם תחפשי בטיקטוק את התגיות eyebrowtattoo# ו-tattoobrows# את תמצאי עוד עשרות סרטונים כמו השניים ששמתי פה, שמדגימים עד כמה הקעקועים הזמניים האלו נראים מציאותיים.

One Comment on “על קעקוע גבות זמני שהפך לתופעה היסטרית בטיקטוק”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *