על שמן הממליס וחברת Thayers (שבדיוק נמכרה לקונצרן לוריאל)

Thayers

לוריאל הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת Thayers Natural Remedies, מותג סקין-קר טבעי מארה”ב שידוע בעיקר בזכות טונר שמן הממליס והאלוורה שלו – מה שסיפק לי הזדמנות מושלמת לכתוב פוסט מיוחד על המותג הזה והמוצר המצוין שלהם, וכמובן על צמח הממליס ויתרונותיו הטבעיים הנפלאים.

נתחיל מהבסיס:

מה זה שמן הממליס?

שמן הממליס מופק מצמח הממליס (Witch Hazel) שמקורו בארה”ב ובקנדה. תכונתו הרפואית הבולטת ביותר של ההממליס הוא יכולת הצימות הגבוהה שלו, שזה בעצם התהליך שבו תאים או חיידקים בגוף נקשרים זה לזה בהשפעת גורם חיצוני, בד”כ חלבון הקרוי אגלוטינין.

תודות לריכוז גבוה של טאנינים, אשר עוזים לקרישה וחיבור של חלבונים ברקמות ריריות ופצועות, יוצר ההממליס שכבת מגן על פני רקמה פגועה. בדרך זו הוא מקהה תחושת הגירוי, מעכב תהליכים דלקתיים ויוצר שכבת גירוי מפני גורמים מזהמים ורעלנים – מה שהופך אותו מרכיב מושלם לטיפול ושיקום העור,וכלי משמעותי בכל מה שקשור לטיפול קוסמטי טבעי.

כבר כתבנו על היתרונות של המצח הזה בפוסט שלנו על תופעת הופעת נימים בפנים, או בהקשר של טיפול בכוויית שמש.

טונר שמן הממליס ואלוורה

טונר שמן הממליס והאלוורה מבית Thayers מיוצר על בסיס נוסחה אינדיאנית עתיקה והוא מושלם עבור הוספת לחות, ניקוי והקטנת רמת החומציות של העור.

שמן הממליס פועל להחלקת מרקם העור ויצירת מראה קורן ובריא. על ידי הימנעות מזיקוק שמן הממליס, תאיירס שומרים על הטאנינים הטבעיים אשר ידועים ביתרונות נוגדי החמצון והאנטיבקטריאליות שלהם. המוצר נטול אלכוהול, כך שהוא נהדר לאנשים עם עור רגיש. מסייע בהוספת לחות והגנה על העור מפני מזהמים סביבתיים, לכלוך, שמן וזיהומים אחרים. בנוסף, מכיל מי ורדים ותמצית אלוורה אשר מספקת איכויות מרגיעות.

שמן הממליס

אני מאד מקווה שעכשיו אחרי שהמותג נרכש ע”י לוריאל אנחנו נראה אותו עושה עלייה, אבל בנתיים ניתן להזמין אותו רק מאתרים אמריקאיים, הכי זול שבהם הוא eVitamins (שאגב, הוא מושלם לכל צרכי הויטמינים, תוספי תזונה ושאר הרכיבים הטבעיים שתצטרכי).

על המותג תאיירס (Thayers)

Thayers Natural Remedies, אשר ממוקמת בקונטיקט ארה”ב, היא חברה ותיקה ובעלת מורשת טיפוח עור חזקה עם מגוון מוצרים באיכות גבוהה, בעיקר קרמים וטונרים לפנים. המותג הוקם בשנת 1847 על ידי דוקטור הנרי תאייר והוא ידוע בעיקר בזכות הטונר לפנים עם פורמולת שמן ממליס ואלוורה שלו, מוצר רב-מכר הפופולרי בקרב קבוצת צרכנים מגוונות. למרות שהוא החל בתור מותג טבעי שנמכר בעיקר בחנויות טבע קטנות, בשנים האחרונות המותג הפך למוכר מאד בארה”ב, צמח בצורה משמעותית בערוצי ההפצה הגדולים, בתי מרקחת ומסחר אלקטרוני, והגיע למחזור מכירות של כ-50 מיליון דולר בשנה.

סטפן רינדרקך, נשיא ומנכ”ל לוריאל ארה”ב, אמר עם הרכישה: “עם מורשת של יותר מ -170 שנה, Thayers Natural Remedies הוא מותג אמריקאי אהוב שנשאר נאמן לשורשיו ובעל קשר חזק עם הצרכנים. המותג נבנה על בסיס מוצרי טיפוח לעור באיכות גבוהה, ואנו מאמינים בפוטנציאל הצמיחה שלו ובמיקומו הייחודי בשוק טיפוח העור ההמוני. “

ג’ון גר, הבעלים והמנכ”ל של חברת הנרי תאייר, אמר: “כמי שמנהל את המותג למשך 17 השנים האחרונות, זו הייתה חוויה מאד מתגמלת לראות את הקשר שהצלחנו ליצור עם הצרכנים שלנו. לא יכולתי לדמיין ארגון טוב יותר מאשר לוריאל שתקח את Thayers לגבהים חדשים תוך שמירה על ערכי הליבה של אחריות חברתית וסביבתית”.

טונר הממליס
הטונר הכוכב

ואני אומרת – בהצלחה לכולם.

רוצה לקבל עדכון על תכנים נוספים, מוצרים חדשים ושווים ולהשתתף בהגרלה החודשית השווה שלנו?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *