שמפו עץ התה של פול מיטשל: פתרון נפלא לקשקשים וקרקפת יבשה

שמפו עץ התה פול מיטשל

תודות לגנטיקה מוצלחת (תודה אמא) ולשגרת טיפוח שיער קפדנית, רוב הזמן יש לי שיער שנראה בכלל לא רע. אבל מה שמתחבא מתחת לרעמה השופעת שלי זו קרקפת שומנית, מתקלפת ומגרדת שתמיד דורשת ממני תשומת לב. לכן, כשאני בחיפוש אינסופי אחרי מוצרים שמרגיעים את הקרקפת ושמפו נגד קשקשים (שכבר כתבתי עליהם ארוכות בעבר פה באתר), יצא לי לנסות את שמפו עץ התה של פול מיטשל – ומאז אני מכורה.

הקרקפת שלי – ושל רוב האנשים, בעצם – היא בעצם כר גידול לקשקשים, וזו בעיה שהייתה לי מאז שאני זוכרת את עצמי. זה עובר בתורשה, כך שאין באמת הרבה מה לעשות נגד זה, וטיפולי צבע ועיצוב בחום ארוכי שנים בהחלט לא שיפרו את המצב. וככל שזה מציק לי יותר, כך אני נוטה לנסות ולטפל בשיער שלי יותר, מה שמכניס אותו למעגל לא בריא של סבל.

למרבה המזל, יצא לי לנסות את השמפו הזה של פול מיטשל, שמקל על גירוי בקרקפת ומונע קשקשים באמצעות המרכיב העיקרי שלו, שמן עץ התה. לא מכירה? המשיכי לקרוא.

שמן עץ התה

למקרה שלא קראת את הפוסט הקודם שלנו בנושא השמן המדהים הזה, רק נספר ששמן עץ התה הוא שמן אתרי המופק מעץ קטן שמקורו באוסטרליה. יש לו ריח חזק בניחוח קמפור והוא בדרך כלל צהוב בהיר או שקוף במצבו הטהור.

האגדה מספרת שכבר בשנת 1770 משלחת של הצי הבריטי הגיעה לחופי אוסטרליה ולמדה מהתושבים המקומיים על עץ קטן שהעלים שלו בעלי כוחות ריפוי, בו הם משתמשים לטיפול בחתכים ופצעים. הבריטים, מצד שני, לא הכי התרשמו, ועשו מה שהם עושים הכי טוב – הכינו מהעלים האלו תה – ולכן נתנו לעץ את שמו: “עץ התה”.

לפי הדרמטולוג אראש אקבאן, שכתב על המוצר בחשבון האינסטגרם שלו, לשמן עץ התה יש יתרונות אנטי-בקטריאליים, אנטי פטרייתיים ואנטי דלקתיים העוזרים לקרקפת שלנו להיפטר מעודף שמן, זיעה, וזיהום חיצוני. “הוא הוכח גם כמפחית את הסימפטומים של קשקשים ומצבים דלקתיים אחרים בקרקפת”, הוא כתב.

מרכיב מרכזי נוסף בפורמולה של השמפו הזה הוא שמן מנטה, שלא רק גורם לשיער להריח בריח נפלא, הוא גם מחזק את האפקט הטיפולי שבו. “בדומה לשמן עץ התה, גם לשמן מנטה יש יתרונות אנטי דלקתיים, אנטי בקטריאליים ואנטי פטרייתיים עבור הקרקפת”, אקבאן אמר. “הוא גם יכול לעזור עם גירוד בקרקפת ומומלץ למי שסובלת מקשקשים חריפים.”

חברי את שני המרכיבים האינטנסיביים האלה יחד, ויש לך מתכון לראש נקי, רגוע ונטול (כמעט) קשקשים – וזה בדיוק מה שקיבלתי לאחר השימוש בשמפו במשך כשבועיים.

עץ התה
עץ התה

שמפו עץ התה של פול מיטשל

בשימוש ראשון בשמפו הממריץ הזה קצת הופתעתי. הוא מתחיל במרקם של ג’ל קריר, וכמעט מיידית הופך לקצף בזמן החפיפה. אני אהיה כנה: תחושת העקצוץ שלו קצת אינטנסיבית, ואני באופן אישי סבבה עם זה אבל יש כאלו (במיוחד עם קרקפות רגישות במיוחד) שעשויות להעדיף אופציה פחות מגרה.

אחרי החפיפה הרגשתי כאילו קילו של לכלוך יצא לי מהשיער, והדחף המתמיד לגרד בראש נרגע מיד. הוא גם מקבל נקודות בונוס על היותו בטוח לשימוש בשיער שעבר טיפול צבע, מה שהופך אותו רלוונטי למרחב גדול של נשים שצובעות שיער.

כדי לקבל את החוויה המלאה של שמפו עץ התה של פול מיטשל, רצוי גם לנסות את המרכך מהסדרה הפופולרית של המותג. הוא מבוסס על אותם המרכיבים מוצלחים כמו השמפו, בתוספת תמצית אלוורה לריכוך והרמת שיער. התוצאות לאחר המקלחת היו רעמה חלקה ומבריקה עם פחות קילוף בקרקפת ממה שציפיתי.

אני משתמשת בצמד המוצרים החמודים האלו של פול מיטשל כבר שבועיים, חופפת את השיער פעם ביומיים (ראי פסקה הבאה להסבר למה) – ואני יכולה לספר בשמחה שהשיפור במצב הקשקשים הוא ניכר. האם כל הקשקשים נעלמו לגמרי? לא. אבל אני לא חושבת שיש מוצר מדף (שאינו דורש מרשם רופא) שיכול לעשות את זה. השמפו הזה טיפל במהירות וביעילות בקרקפת השומנית והמגרדת שלי, וזה כל מה שרציתי ממנו.

שואלת את עמך כל כמה זמן לחפוף? היכנסי לפוסט המיוחד שכתבנו במיוחד לגבי השאלה הזו, ולמדי מהי תדירות חפיפת השיער המומלצת, לפי סוג השיער שלך.

שמפו עץ התה
שמפו ומרכך עץ התה של פול מיטשל

את שמפו והמרכך ניתן להזמין מ: Look Fantastic | Amazon

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *