תוחם שפתיים מומלץ: 10 המלצות על עיפרון לשפתיים מושלמות

תוחם שפתיים

עיפרון שפתיים, המוכר גם בשם תוחם שפתיים, הוא אחד ממוצרי האיפור הפחות מוערכים שיש: לרוב הוא נתפס כשריד ישן מתקופה שעבר זמנה, פריט לא הכרחי שאפשר להסתדר בלעדיו. זו טעות! אם יודעים איך להשתמש בו, תוחם שפתיים יכול לעשות פלאים למראה השפתיים שלנו: להדגיש את מה שיפה, להוסיף להן נפח (בלי צורך בהזרקות), לעזור במריחת השפתון ושפר את העמידות שלו, ובאופן כללי לשדרג את ההופעה שלנו.

עוד חדשות טובות? מגוון הגוונים הוא אינסופי, כך שלא יהיה לך קשה למצוא תוחם שפתיים שיתאים לגוון הליפסטיק האהוב עליך (מומלץ תמיד לבור גוון טיפה יותר בהיר עבור העיפרון), והמחירים ממש נגישים, כך שאין סיבה שלא לשדרג את ההופעה.

כדי לעזור לך, אספנו פה 10 המלצות של תוחמי שפתיים שאנחנו אוהבות.

נתחיל:

1. הכי טוב באופן כללי: Quickliner for Lips Intense של קליניק

תוחם שפתיים קליניק

התכונות הכי חשובות שאנחנו מחפשות בכל תוחם שפתיים הן פיגמנט חזק ודיוק. עיפרון השפתיים הפופולארי הזה של קליניק עומד בגבורה בשתי הדרישות, ובנוסף הוא סופר נוח לשימוש – רק שימי לב שלא לדחוף החוצה ממנו יותר מדי חומר בבת אחת על מנת שלא לייבש את הפורמולה הקרמית. עמיד לאורך זמן ואינו דורש חידוד.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 76 ש”ח בסטרוברינט

2. ההשקה החדשה: Le Lip Liner של לנקום

תוחם שפתיים לנקום

למי שמכירה את “לה ליפסטיק” הקלאסי של לנקום, המוצר הותיק פשוט עבר מהפך מופלא וייצא בגירסא חדשה, והיא מושלמת. העיפרון החדש עמיד לגמרי במים ואינו נמרח בכלל, אבל עדיין שומר על מרקם רך וקרמי. לאחר שתתחמי את השפתיים בגוון השפתון החביב עליך, פשוט הפכי את המוצר לקצהו השני אל מברשת השפתיים להשלמת העבודה.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-90 ש”ח בסטרוברינט

3. מומלץ לשימוש יומיומי: תוחם שפתיים שקוף של COVERGIRL

תוחם שפתיים Covergirl

אם את מחפשת תוחם שפתיים בגוון אוניברסלי שהולך לעבוד עם כל השפתונים שאת אוהבת, זה האחד. מכיוון שהוא שקוף, הוא יתאים לכל גוון עור או גוון שפתון, והפורמולה העשירה בשמן חוחובה שלו הולכת לתת לך בוסט של לחות שהשפתיים שלך מתחננות לו.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-15 ש”ח באמזון

4. הכי עמיד: Precision Lip Liner של NARS

תוחם שפתיים NARS

הפורמולה המיוחדת של NARS מצליחה להוסיף לחות לשפתיים באופן מיידי, והיא מבטיחה שהצבע (והלחות) יישארו איתך לאורך כל היום. עוד דבר שאנחנו אוהבות בעיפרון הזה: אפשר לחדד אותו, כך שהדיוק שלו מושלם בכל נקודה.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-19 פאונד ב-Look Fantastic

למי שמעדיפה, אותו מחיר גם ב-Space NK

5. הכי קל למיזוג: תוחם שפתיים של Laura Mercier

תוחם שפתיים לורה מרסייה

לורה מרסייה השתמשה בניסיון הקודם שלה כציירת כדי להמציא תוחם שפתיים חלק בגוון מאט, המאפשר שליטה ודיוק רבים ככל האפשר, כך שהשפתיים המושלמות יהיו יצירת המופת שלך!

מחיר הכי טוב שמצאנו: 99 ש”ח בסטרוברינט

למי שמעדיפה, נמצא גם ב-Cult Beauty

6. המחיר הכי משתלם: עיפרון Color Sensational של מייבלין

עפרון שפתיים מייבלין

עם פורמולה קרמית ופיגמנט חזק, אני בטוחה שתצליחי למצוא גוון המתאים לך מתוך מגוון האפשרויות העצום של מייבלין. מומלץ להשתמש בצבע כהה מעט יותר מגוון השפתון הרצוי שלך כדי ליצור אפקט של ניפוח טבעי.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-19 ש”ח ב-Look Fantastic

7. מומלץ לקיץ: תוחם שפתיים של Lipstick Queen

תוחם שפתיים Lipstick Queen

תוחם השפתיים החדש מבית Lipstick Queen שואב את התכונות הטובות ביותר ממוצרי המותג הקודמים שזכו להצלחה גדולה: הוא מזין את השפתיים, על בסיס שמן, עמיד במים ומציע כיסוי עשיר. הוא אפילו מגיע עם מחדד מובנה, מה שמאפשר לחדד ולדייק אותו בכל שימוש.

הוא מושלם לקיץ ולבילוי בחוף הים מכיוון שהוא עמיד לאורך זמן, נוגד מים ומכיל אנטי-אוקסידנטים טבעיים להגנה על השפתיים.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-64 ש”ח בסטרוברינט

8. מומלץ לקונטורינג: עיפרון שפתיים Lip Contour של הודא

עפרון שפתיים הודה-ביוטי

העפרונות הקרמיים האלו של הודא ביוטי בגווני מאט מיועדים במיוחד לקונטורינג ואיפיון של קווי המתאר, כך שעם כמה משיכות קטנות תוכלי לייצר אשליה מושלמת של שפתיים נפוחות. וזה עוד לפני שהזכרתי את הפורמולה שלא נמרחת שלהם עם הפיגמנט המושלם.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 16 פאונד ב-Cult Beauty

9. מומלץ למתחילות: תוחם שפתיים של MAC

תוחם שפתיים MAC

תוחם השפתיים הזה הוא אחד המוצרים החדשים ביותר בסדרת ה-Strip Down של MAC, סדרה של מוצרי שפתיים המתאימים לכל גווני העור. הפורמולה החלקה שלה בעלת כוח עמידות מרשים, כך שלא תצטרכי לדאוג לה למשך יום שלם.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 72 ש”ח ב-Look Fantastic

10. הכי רב-גוני: Artist Color Pencil של Make Up For Ever

עיפרון מייקאפ פוראבר

לא בא לך להשקיע בהרבה מוצרים? אם את צריכה לבחור מוצר אחד שמתאים לכל שימוש, העיפרון הזה של מייקאפ פוראבר הוא הפתרון המושלם – מעבר ליכולות שלו בתיחום שפתיים, הוא יכול גם לשמש בתור כסומק, עפרון גבות או אייליינר. עם מרקם קטיפתי המחליק על העור ופיגמנט עשיר בעל צבע עז וגימור מט, הוא מגיע במגוון רחב של גוונים ליצירת אינסוף עיצובים שונים.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-74 ש”ח בסטרוברינט

טיפים לשימוש בתוחם שפתיים

לפני סיום, הנה עוד כמה טיפים שחשוב לדעת לפני שבוחרים תוחם שפתיים:

תוחם שפתיים טוב יכול להחליף פריימר לשפתון

אם עיפרון השפתיים הוא מספיק טוב, ניתן להשתמש בו גם בתור פריימר לשפתיים (מה שאפשר לשים לפני השפתון על מנת לשפר את עמידותו ולהוסיף נפח לשפתיים). כאשר משרטטים את השפתיים באמצעות העיפרון, יש למלא גם את השפתיים עצמן. כך לא ייווצר מצב בו ניתן להבחין בשני גוונים שונים (של השפתון ושל התוחם), וגם נחזק את השפתון עצמו כך שהוא יוכל להחזיק מעמד למשך פרק זמן ארוך יותר.

התאמת גוון

באופן כללי, מומלץ לבחור עיפרון שפתיים בגוון בהיר יותר מגוון השפתון שאת מעוניינת לשים, או לפחות להשתמש באחד בעל אותו גוון. אחרת, במידה וגוון התוחם יהיה כהה יותר, הוא עשוי לבלוט ולייצר את מראה לא טבעי.

ישנם מקרים בהם ניתן להשתמש בעיפרון בגוון כהה יותר מאשר השפתון – למשל במידה בו נרצה להשתמש בשפתון חורף (בהיר) גם בקיץ, נוכל לשלב אותו עם עיפרון בגוון כהה יותר. יחד עם זאת, חשוב להקפיד ולטשטש את שתי השכבות בצורה טובה.

טשטוש זה שם המשחק

בכדי להימנע ממצב בו העיפרון בולט באזורים מסוימים, חשוב לזכור לטשטש אותו בקצוות, לרכך ולעדן את המראה.

לפני סיום

כמו תמיד, אשמח לשמוע בתגובות מה חשבת, האם יש לך המלצות נוספות שפספסנו?

וזה המקום להזכיר לגבי רשימת התפוצה הסופר-שווה שלנו, עם הזמדנויות ומבצעים שווים, תוכן חדש וכמובן הגרלת מוצרים חודשית לכל החברות:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

One Comment on “תוחם שפתיים מומלץ: 10 המלצות על עיפרון לשפתיים מושלמות”

  1. תודה. אבל אני אישה כבת 70 מחפשת תוחם שיגרום לליפסטיק לא “לנזול” לקמטוטים שמסביב לשפתיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *