בושם אופוריה של קלווין קליין – Calvin Klein Euphoria

בושם אופוריה קלווין קליין

אז לא מזמן ניסיתי את בושם אופוריה מבית קלווין קליין. הניחוח הקסום והמהנה הזה נמצא איתנו מאז בשנת 2005, כך שמדובר באיחור קל מצדי. מצד שני, זה אף עם לא מאוחר לגלות ניחוח חדש וממכר!

אז מה יש לנו פה? מדובר על ניחוח חם וחושני, אשר מכיל תערובת מתוקה של רימון, פריחת לוטוס ונגיעות מאסק. התו העליון – אשר מכיל תווי רימון ואפרסמון – מעניק לבושם הזה ניחוח רענן ופירותי. התו האמצעי – המכיל ניחוחות של פריחת לוטוס, פרח הצ’אמפה וסחלב שחור – מעצים את החושים עם ניחוח פרחוני מענג. תו הבסיס – עם ענבר נוזלי, מהגוני ומושק – מוסיף את הארומה הסקסית הכבדה יותר.

בושם אופוריה הוא ניחוח שובה לב שמעל הכל משדר סקסיות, פנטזיה ואהבה. סקסי וחושני, בושם אופוריה פונה אל האישה שיש לה דחף להשתחרר מחיי היומיום – אשר רוצה, באופן פרובוקטיבי, להיות חלק מעולם מרגש, מלא הנאה, הפתעה ופיתוי. הניחוח שלה הוא ניגוד בין פירות אקזוטיים לפרחוניות מפתה, עם חתימה עשירה, סמיכה ומפתה.

בושם אופוריה

בישום קלווין קליין

כאחד ממותגי הלייפסטייל המובילים בעולם, קלווין קליין הוא שם נרדף לסגנון. כל מה שהמותג שלו מייצר – אופנה, אקססוריז, אפילו עיצוב בית – הופך לקלאסיקה נצחית, והבשמים עטורי הפרסים שלו אינם יוצאים מהכלל. כשמאחוריו עשורים רבים של יצירה חדשנית ומפורסמת שממשיכה להגדיר מחדש את עולם הבישום, הניחוחות הפשוטים של קלווין קליין הפכו לאייקוני יופי הן מבחינת מראה והן מבחינת ריח.

הכל התחיל בשנות ה-70 וה-80 בהן השיק קליין מספר סדרות בשמים פופולריות, בהן “Obsession”, “Eternity” ו-“Escape”. ב-1993 הוא השיק את סדרת הבשמים החדשנית “CK One”, בושם יוניסקס שהתאים לנשים וגברים כאחד. באופן מדהים, בשנה זו זכה קלווין קליין בפרס השנתי של מעצבי האופנה הן עבור קולקציית הנשים שלו והן עבור קולקציית הגברים, ובכך היה הראשון שזכה בשני הפרסים באותה שנה. וכאמור, בשנת 2005 הוא השיק את הבושם עליו אנחנו מדברות היום – בושם אופוריה המדהים, שהמשיך את סדרת ההצלחות.

קלווין קליין

אגב, במידה ואת אוהבת בשמי מעצבים, ממליצה לך לקרוא את הסקירה שלי על בושם שאנל, בושם ליברה מבית איב סאן לורן, או אפילו הבושם אליאן של טיירי מוגלר.

האם יצא לך לנסות את הבושם? אשמח לשמוע בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *