בושם ארמני מיי וואי (My Way) – פרחוני, אלגנטי ומתוחכם

בושם ארמני מיי וואי

ג’ורג’יו ארמני משיק את הבושם החדש לאישה, “ארמני מיי וואי“, בושם בעל ניחוח פרחוני, מתוחכם וטרנדי המוקדש לדור החדש האמיץ והנועז. עם המסר לחיים של I AM WHAT I LIVE, הוא מרכז את החוויות והמפגשים שיוצרים את הייחודיות של כל אחת מאיתנו, בהשראת חזון של נשיות, חופש, רוח, עוצמה ואלגנטיות נשית.

הבושם מיי וואי מעניק הרגשה של פתיחות וסקרנות נשית וצעירה. הניחוח של הבושם שובה לב, מודרני ונשי, כמו זר של פרחים לבנים ומורכב מטכניקות מסורתיות שמתמזגות עם חדשנות ליצירת התווים הטהורים והמעודנים ביותר של הבושם. מכיל ניחוחות מכל רחבי העולם עם דגש על וניל ממדגסקר ופרחי תפוז. הבושם המושלם לניחוח צעיר, נשי, אלגנטיות ושופע עוצמה נשית.

ארמני מיי וואי
ארמני מיי וואי – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

על בושם ארמני מיי וואי

גלי את מיי וואי (My Way), הניחוח הנשי החדש מבית ג’ורג’יו ארמני. הבושם האלגנטי הזה הוא הזמנות להרחיב את אופקייך ולחוות מפגשים מרתקים מרחבי העולם באמצעות מגוון רכיבים שמקורם במקומות שונים: ניחוחות ברגמוט פוגשים ריחות של פרחי תפוז ממצרים בפתיחה זוהרת ונוצצת, הם מלווים בניחוח פרחוני ומתקתק של טוברוז ויסמין מהודו, שהם הלב הפועם של הריח המרתק הזה. ולבסוף, ארז תוסס מווירג’יניה פוגש וניל חושני ממדגסקר ומאסק לבן מנחם החותמים את הקומפוזיציה. דמייני זר פרחים לבן ופורח שנכנס לבקבוק אחד מרוכז.

My Way Eau de Parfum הוא ניחוח של תגליות וקשרים חדשים, עבור אישה סקרנית, בעלת ראש פתוח ואותנטית שמוכנה להרחיב את אופקיה ולעבור חוויות משמעותיות ברחבי העולם.

לקריאה נוספת: או דה פרפיום / או דה טואלט – מה ההבדל ביניהם, ומה הם התווים בבושם?

הבקבוק

הדבר הבולט בבקבוק המהמם של “מיי וויי” הוא הפקק – כובע כחול וזהוב האמור לשמש בתור “קמע מזל”, ואותו את אמורה לקחת איתך לכל מקום. האבן הכחולה מסמלת את צבע כדור הארץ, צבע אוניברסלי המאחד את כולנו ומחבר אותנו זה לזה ולפלנטה שלנו, הנעוץ בטבעת זהובה, סמל לדרך ייחודית המוארת על ידי כל מפגש בדרך. טבעת הזהב מוטבעת בחתימתו האייקונית של ג’ורג’יו ארמני. הבד הכחול המפואר הוא תזכורת לעולם הקוטור היוקרתי של ארמני, וכל בקבוק (לא משנה הפורמט 30, 50 או 90 מ”ל) מיועד למילוי חוזר.

בושם ארמני מיי וואי

לכניסה לעמוד המוצר ב-LookFantastic

תווי הבושם

בושם ארמני מיי וואי עשוי ממפגש של מרכיבים שבכוונה קובצו מכל רחבי העולם:

  • ברגמוט מקלבריה ופריחה כתומה ממצרים – ההתחלה הנוצצת של הניחוח. ניחוח פריחת התפוז, המופק מפירות תפוז מריר שנבחרו באופן ידני אחד-אחד במצרים, נוצר באמצעות תהליך מיצוי טבעי לחלוטין וללא שימוש בכימיקלים.
  • פוליאנתס הפקעות (טוברוז) ויסמין מהודו – הלב הפרחוני הבהיר של הניחוח הוא פרשנות עכשווית לניחוח הפרחוני האייקוני. פרח הטוברוז ההודי נקטף באופן ידני במדינת קרנטקה, הודו.
  • ארז מוירג’יניה, וניל ממדגסקר – הבסיס התוסס העוטף את הקומפוזיציה. מקור הווניל הוא מתוכנית רכש בר קיימא אחראית שנועדה למתוך בקהילות מקומיות במדגסקר.
בושם ארמני My Way

איפה משיגים?

הבושם ממש ממש הושק, גם בעולם וגם בארץ. בנתיים יצא לי לראות אותו באפריל ובסופר-פארם. בחו”ל מחירים די דומים, האתר העיקרי בו ראיתי את הבושם זה לוק-פנטסטיק, אבל אני עם עיניים פקוחות – מניחה שקצת אחרי שהגל הראשוני של ההשקה ייגמר נתחיל לראות מבצעים ומחירים טובים במקומות נוספים.

ראית? שמעת? אשמח אם תגלי לנו גם – בתגובות בעמוד, או בפייסבוק שלנו – שווה לעקוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *