מצאנו רטינול לעור רגיש? על סרום רטינול B3 של לה רוש-פוזה

סרום רטינול לרפ

מכל הוויטמינים ומרכיבי הטיפוח למיניהם, ויטמין A – הידוע יותר בתור רטינול – הוא האהוב עלי. הוא באמת עושה הכל: החל מניקוי והחלקת העור, מניעת היווצרות קמטים, צמצום הצטלקות והקטנת מראה הנקבוביות. מדובר על מרכיב סופר-אקטיבי, וזו גם נקודת התורפה שלו – הוא יכול לגרות את העור, במיוחד בימים הראשונים של השימוש בו, מה שהופך אותו למאיים במיוחד עבור מי שסובלת מעור רגיש. וזה מביא אותי לדבר על סרום רטינול לעור רגיש של לה רוש-פוזה.

המוצר הזה מצליח לשמור על היתרונות האגרסיביים של הרטינול, לצד התאמה לעור רגיש במיוחד. הוא עושה את זה באמצעות פורמולה יעילה של ויטמין A בתוספת ניאצינאמיד, מרגיע עור ידוע. המרכיב האחרון פועל כדי למזער את הגירוי, אך את עדיין מקבלת את כל יתרונות חידוש העור של הרטינול.

לא ארחיב יותר מדי על היתרונות של הרטינול ואיך צריך להשתמש בו, פשוט כי כבר עשיתי את זה בעבר. מוזמנת לקרוא לפני שאת ממשיכה:

סרום רטינול לעור רגיש

סרום רטינול לעור רגיש עם ויטמין B3

סרום הרטינול B3 של מותג הטיפוח הדרמו קוסמטי הצרפתי La Roche-Posay מכיל שתי צורות של ויטמין A, רטינול ורטיניל פלמיטט. הרטינול הטהור מייצר השפעה מהירה ומרוכזת, ואילו הרטיניל פלמיטט הוא גרסה איטית יותר של החומר, כזו המשתחררת לאורך זמן ולכן ההשפעות שלה פחות אינטנסיביות, אך ארוכות יותר.

היתרון האמיתי של הסרום הזה למול מוצרים אחרים היא ההכללה של ויטמין B3, המכונה גם ניאצינאמיד, בתוכו. הוויטמין הזה הוכח בתור מרכיב אשר עוזר לצמצום הפרשת השומן בעור, ובכך הוא עוזר במקרים של פיגמנטציה לאחר אקנה וכתמי גיל. בנוסף, הוא משפר את תפקוד “המחסום הטבעי” של העור, מונע ממנו לאבד לחות ומגן עליו מפני מזהמים וגירויים, מה שהופך אותו מצוין לעור רגיש.

אז אם את סובלת מעור רגיש שמגורה או מתקלף לאחר שימוש במוצרי רטינול, הסרום הזה עשוי להיות חלופה עדינה יותר, אך עדיין יעילה.

התרשמות שלנו

עם מחיר יחסית נגיש, סרום הרטינול B3 של La Roche Posay הוא מוצר ממש טוב. לא הייתי מגדירה אותו בתור המוצר המושלם, אבל הוא בהחלט מייצר תוצאות חיוביות, יש לו תחושה והרגשה נעימה מאד על העור והוא אחלה בחירה למי שסובלת מעור רגיש במיוחד.

ויטמין A, על כל הצורות השונות שלו (כולל רטינול ורטיניל פלמיטט שיש בסרום הזה), מומלץ למגוון רחב של דאגות עור. מכיוון שהוא פועל על מנת לזרז את קצב התחדשות התאים, הוא יכול לטפל במראה של קווים דקים וקמטוטים, גוון עור לא אחיד, אקנה ולשפר את מרקם העור הכללי.

כך שלמרות שהוא משווק בדרך כלל כמוצר אנטי אייג’ינג, הרטינול באמת אפקטיבי למגוון שלם של בעיות עור, ואני בהחלט ממליצה להשתמש באחד. הדבר היחיד שאת צריכה לזכור הוא שמדובר במרכיב חזק (גם במקרה של הסרום הזה) – אז התחילי להשתמש בו בהדרגתיות וזהירות, רק בשגרת טיפוח הערב שלך, והקפידי להשתמש תמיד במקדם הגנה חזק במיוחד במהלך היום (אבל את זה את בטח כבר יודעת).

אין בשוק הרבה מוצרי רטינול שמתאימים לעור רגיש (זה סוג של סתירה פנימית), אבל גם בהשוואה לשאר הסרומים בשוק הפורמולה הזו של לה רוש-פוזה היא יעילה במיוחד, לא מגרה את העור, ונעימה מאד לשימוש – כל התכונות שהייתי מצפה ממוצר שנמכר במחיר גבוה פי 3. עם מרכיב בונוס של ניאצינאמיד, הסרום הזה הוא אחלה בחירה למי שרוצה להתחיל עם רטינול אבל חוששת, או שניסתה בעבר וסבלה מגירוי.

סרום רטינול לעור רגיש

סרום רטינול לעור רגיש של לה רוש-פוזה

זמין ב: אמזון | LookFantastic | FeelUnique

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *