איך לאפר עיניים עם צללית (במקום אייליינר)

איך לאפר עיניים

כיום, ניתן למצוא אייליינר מושלם כמעט בכל צבע (וגימור) שאת יכולה לחשוב עליו. ובכל זאת, לא כל אופציה מסוגלת להציע מריחה מדויקת, פיגמנטציה עשירה ו/או עמידות לאורך זמן – וזה גם מובן אם אתה אוהבת איפור בולט אבל לא רוצה להחליט על גוונים מסויימים. למרבה המזל, זה ממש פשוט ללמוד איך לאפר עיניים עם צללית במקום אייליינר – את רק צריכה לבחור את הלוק הרצוי על מנת לקבוע איזו שיטת מריחה היא הטובה ביותר עבורך.

בין אם אתה מקווה ליצור קווים הדוקים וחדים או מראה מטושטש יותר, כמה מאפרים ומאפרות מקצועיים ששוטים בטכניקות חלקו איתנו כמה טיפים. המשיכי לקרוא כדי ללמוד הכל על איך איך לאפר עיניים עם צללית, מסגנון חופשי ויצירתי ועד קווים ישרים ומדויקים.

איך לאפר עיניים עם צללית – 3 סגנונות

1. קווים דקים וחדים

איך לאפר עיניים כמו סלינה גומז

אם המטרה שלך היא לחקות את המראה של ג’ל או אייליינר נוזלי מדויק במיוחד, אמנית האיפור הבכירה של MAC Cosmetics, קרי בלייר, אומרת שהכל תלוי במברשת בה את משתמשת. “לקו מהודק ומוגדר היטב, אני ממליצה על מברשת קטנה עם זווית הדוקה שתאפשר דיוק ושליטה במיקום ובמריחה”, היא אומרת.

מברשת איפור דקה
מברשת MYKITCO. 1.10 (זמינה ב-Look Fantastic)


שלב 1: בחרי את הצבע והגימור שלך. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בלייר ממליצה לבחור בצללית בגוון מאט או כזו בעלת פיגמנט עז.

שלב 2: לחצי את הצללית לתוך קו הריסים. “השתמשי בצד הארוך יותר של שערות המברשת כדי להוביל את הקו שלך – כמעט דומה לשימוש בסכין כדי לחתוך לחם”, היא הסבירה. “השתמשי בתנועת לחיצה כדי לקבל את העוצמה הגדולה ביותר – מה שטוב הוא שצלליות מתקבעות על העור ממש כמו פודרה, כך שבאמת יש להן כוח עמידות לאורך זמן.”

שלב 3: מרחי אותה החוצה לקבלת לוק דרמטי יותר. אמנית האיפור המפורסמת נדיה פיגרואה ממליצה על אותה טכניקה עבור קווים דקים על בסיס צללית, עם זאת, היא מציעה למרוח אותה גם ממש החוצה ליצירת מראה של כנף. “את יכולה לקחת קרם עיניים או מסיר איפור עם מקל צמר גפן כדי ליצור כנף מחודדת עם הצללית שלך”, היא מוסיפה.

2. מראה מעושן או מטושטש יותר

איך לאפר עיניים

מקווה למראה אייליינר קצת יותר חי? צללית עושה פלאים כדי להחיות מראה מטושטש ומעושן. “אם את רוצה משהו קצת יותר בולט או איפור עיניים מעושן, את יכולה להשתמש במברשת צפופה בעלת שטח פנים גדול יותר,” אומרת בלייר, וממליצה לעקוב אחר אותם השלבים כפי שהיית עושה עבור מראה צללית בעלת קווים דקים.

מברשת לאיפור עיניים
מברשת Luxie 239 Precision Shader (זמינה ב-Look Fantastic)

“ניתן להשתמש גם במברשת משוט שטוחה עם קצה מעוגל – הקצה המעוגל הרך נותן מראה עשן, כתם שיכול להעלות את עיניך בשניות שטוחות”, היא מוסיפה.

איך לאפר עיניים - מברשת
מברשת מס’ 11 של Burberry (זמינה ב-Look Fantastic)

שלב 1: בחרי את הצללית שלך. כאשר שואפים למראה מטושטש יותר, חשוב להשתמש בצלליות בעלות אופי קרמי וכאלו שניתנות למיזוג בקלות. המלצה שלנו – הצלליות של Urban Decay מושלמות לזה.

שלב 2: קחי חומר על המברשת שלך ומרחי. לאחר שבחרת את הצללית שלך, בלייר אומרת לצפות בה את קצה המברשת שלך ולהעביר אותה בעדינות לאורך קו הריסים שלך. על ידי גרירה עדינה במקום נגיעות נפרדות בסגנון טפטוף, היא אומרת שתוכלי ליצור מראה מעושן יותר. “הטכניקה הזו יעילה במיוחד לאורך קו הריסים התחתון למראה מעושן סופר סקסי”, היא מוסיפה.

ועוד טיפ שווה: אם את משתמשת בצללית בעלת גימור שימרי, מתכתי או מאט, בלייר אומרת שיש להן יותר נשורת. “כדי להימנע מכך, תחילה לחצי את הצללית למקומה ולאחר מכן השתמשי בגרסה נקייה של המברשת (את יכולה לנגב את המברשת שלך עם מגבת או מטלית נקייה כדי לנקות אותה על יבש) כדי לטשטש ולמזג. במילים אחרות, למרוח עם מברשת אחת ולערבב עם אחרת.

3. איפור רטוב

איך לאפר עיניים
קרדיט לתמונה: האינסטגרם של ג’ורדן דאן

לא אוהבת את הנשורת או המראה המטושטש של צללית יבשה בתור אייליינר? בלייר אומרת כי ערבוב של הצללית לבחירתך עם ספריי לחות או כל סוג של נוזל ערבוב יכול לעזור ליצור אלטרנטיבה אינטנסיבית מאוד.

שואלת את עצמך איך לאפר עיניים בצורה שתחזיק לזמן הארוך ביותר? בלייר ממליצה להשתמש בפריימר לעיניים.

שימוש בפריימר מיוחד לעיניים זה המפתח לאיפור עיניים שנראה מושלם לאורך זמן, ממש כמו ברגע הראשון ששמת אותו. פריימר לעיניים לא רק מכין את העפעף שלך לצללית שעומדת לבוא, אלא מבהיר את העיניים באופן כללי, מונע קמטים ומאפשר לצללית שלך – בין אם היא במרקם אבקה, קרם או ג’ל – להימרח בצורה חלקה ונקיה.

לקריאה נוספת: פריימר לעיניים: 7 המלצות על פריימרים לחיזוק הצללית שכדאי להכיר

שלב 1: בחרי את המברשת שלך. כאשר עובדים עם צללית לחה, תקבלי את התוצאה הטובה ביותר עם מברשת בעלת זווית עדינה, אומרת פיגרואה.

שלב 2: הרטיבי את המברשת. לאחר שבחרת את המברשת, פשוט טבלי אותה בתרסיס הלחות שלך – או במים, אם את מעדיפה.

שלב 3: הוסיפי צללית. לאחר הרטבת המברשת שלך, בלייר אומרת לטבול אותה בעדינות בצללית שלך. “שימי לב שחלק מהצלליות מתקשות באריזה שלהן במידה והן נרטבות – אז אפשרות מצוינת נוספת היא להשתמש במקל מסקרה חד פעמי, מרית או מברשת כדי לגרד חלק מהצללית מהאריזה ולשים אותה על פלטה או טישו”, היא אומרת. “לאחר מכן הרטיבי את המברשת וטבלי בצללית הלחה (עכשיו), ומרחי אותה על קו הריסים שלך.”

שלב 4: עקבי אחר קווי הריסים שלך. כאשר הצללית לחה, יש פחות סיכוי שהיא תנשיר גרגירים, אז בלייר ופיגרואה שתיהן מסכימות שמריחה חלקה שלה על פני קו הריסים שלך היא הדרך המהירה והקלה ליישם אותה.

“בהתאם לפורמולה של הצללית, את יכולה ליצור צורות גרפיות ועוצמות רבות ושונות”, מוסיפה בלייר ומציינת שצללית רטובה משאירה לך הרבה מקום להיות יצירתית עם הלוק.

איך לאפר עיניים עם צללית – סיכום

את לא חייבת לקנות מגוון רחב של אייליינרים בכל צבעי הקשת על מנת להתנסות עם מראה איפור עיניים צבעוני. במקום זאת, את יכולה להיות יצירתית עם האופן בו את מורחת את הצללית שלך – בין אם תבחרי לפזר אותה כשהיא יבשה או למרוח אותה כשהיא לחה.

“זכרי שהדבר הכי חשוב הוא ליהנות עם זה ולהתנסות, כדי ללמוד איזה סוג של מראה, צורות, עוצמות וצבעים מותאמים אישית את יכולה ליצור,” אומרת בלייר. “אין פה נכון או לא נכון – הסתכלות על מגוון המוצרים השונים בתיק האיפור שלך בתור צבעים ומרקמים בניגוד לחלוקה הסטנדרטית לצלליות, שפתונים ואודמים יכולה באמת לפתוח לך עולם של צורות איפור אינסופיות”.

ועוד דבר שחשוב לזכור? טאצ’-אפים הם נורמליים לחלוטין – אפילו מאפרים מקצועיים צריכים לבצע אותם. וכשלוקחים את זה בחשבון, בלייר אומרת שכדאי תמיד לשמור כמה מקלות צמר גפן בהישג יד, לניקוי קל.

לקריאה נוספת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *