איך לבחור מאפרת לחתונה? 7 טיפים מכאלו שכבר עשו את זה

איך לבחור מאפרת לחתונה

כמה מרגש – יום החתונה שלך מתקרב! בחרת שמלה, סיימת עם הטעימות, רשימת השירים מוכנה – ועכשיו הגיע הזמן להתפנות ולבחור את אמן או אמנית האיפור שיגרמו לך להיראות ולהרגיש הכי טוב שאת יכולה, במיוחד באותו הרגע המיוחד בו את צועדת לעבר בן (או בת) הזוג המיועד. אני מניחה שיש לך את הסטייל שלך, ובואי, אני בטוחה שיש לך רעיונות לגבי החתונה כבר מהדייט הראשון שלכם. אבל איך לבחור מאפרת לחתונה? פה זה קצת מסתבך.

מסתבר שיש לא מעט דברים שאת צריכה לקחת בחשבון כשאת בוחרת את המאפרת עבור יום החתונה שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית.

כדי לעזור לך קצת – הנה 7 טיפים שאספנו אחרי שדיברנו עם כל החברות שלנו שכבר עברו את התהליך (בקרוב אצלנו, אמן).

איך לבחור מאפרת לחתונה?

1. עשי קצת מחקר

הדבר הראשון שאת צריכה לזכור הוא שכל אחת יכולה להגדיר את עצמה “מאפרת מקצועית”. את לא צריכה שום הכשרה רשמית או תעודה, רק כמה מברשות איפור וקצת מוצרים ואת מוכנה לעבוד! קצת מפחיד, לא?

המחשבה שכל אחת יכולה להיראות ולהציג את עצמה בתור מאפרת מקצועית היא קצת מרתיעה.

הטיפ שלי: בדקי את תיק העבודות של המאפרת, בררי לגבי ניסיון קודם, כמה זמן היא עוסקת בתחום, חפשי ביקורות עליה בגוגל ובפייסבוק, והתרשמי מתיק העבודות באינסטגרם.

איך לבחור מאפרת לחתונה

2. חפשי מאפרת עם סטייל דומה לשלך

אם ביומיום את נוטה למינימליזם ולא מתאפרת בכבדות, אל תבחרי מאפרת שתעשה לך מראה נועז ודרמטי פשוט כי את תיראי – ותרגישי – מוגזמת. לרוע המזל, לפעמים את יכולה להיות עמוק מדי בפנים ופתאום לגלות שהמאפרת שלך לא מתאימה לסגנון האישי שלך, וייתכן שכבר השקעת הרבה כסף ואת במצב בו אין לך זמן ויכולת למצוא מישהי אחרת.

אני בטוחה שאת רוצה שהחתן שלך יזהה אותך מתחת לחופה, נכון?

הטיפ שלי: בדקי היטב את תיק העבודות של המאפרת והסתכלי על אירועים קודמים בהם היא עבדה. האם עור הכלה זוהר ונראה טבעי או שהוא עשוי בכבדות ונראה לך מוגזם?

3. הקפדה על היגיינה

זה היה נכון בזמן מגיפת הקורונה ונשאר נכון גם אחריה – את חייבת להיות מודעת להיגיינה בכל מה שנוגע לדברים כמו עיצוב שיער או איפור. הייתי רוצה להאמין שניתן לסמוך על איש המקצוע שיקפיד על כל הכללים והנהלים, אבל אני מספיק זמן בתחום כדי לדעת שזה לא המצב.

פעולות לא היגייניות בזמן איפור הן פעולות כמו “טבילה כפולה”, אי הקפדה על ניקוי מברשות איפור, נשיפה על המברשות, שימוש חוזר בכלים חד פעמיים כמו ביוטי בלנדר או ספוגיות איפור, שימוש באצבעות ובידיים או פשוט שימוש במוצרי איפור שנראים כאילו הם יצאו מפח הזבל.

הייתי רוצה להאמין שהקפדה על תוקף מוצרי האיפור היא משהו שלא צריך לציין פה – אבל גם מזה את תתפלאי.

הטיפ שלי: שאלי את המאפרת שאלות לגבי נהלי התברואה וההיגיינה שלה. אם נראה שהיא לא מעוניינת לענות על השאלות או שהיא לא נשמעת לך מספיק יסודית, המשיכי הלאה. הבריאות שלך היא הדבר הכי חשוב!

איך בוחרים מאפרת לחתונה

4. אל תהרסי חברויות בגלל איפור החתונה שלך

כמו שאומרים בצבא, הטיפ הזה “נכתב בדם”.

יכול להיות שיש לך חברה שמאד טובה באיפור, ואולי היא אפילו מקצוענית בתחום (או שואפת להיות אחת), והיא מציעה לך את שירותיה. זה מפתה, אני יודעת, במיוחד מהצד הכספי. מצד שני, חשבי על זה כך – אם זה לא משהו שהיא עושה באופן מקצועי, מה זה אומר עבורך ביום החתונה שלך?

יום החתונה שלך הוא יום בו כל כך הרבה דברים יכולים להשתבש, ואת פשוט לא צריכה להתעסק עם חובבנים, או לשים את עצמך בנקודה שאת לא מרוצה מהאיפור אבל מפחדת להעליב את החברה.

הטיפ שלי: תמצאי את המאפרת שמתאימה לך, ותודי יפה לכל חברה שמציעה לך – שתרים לך ברחבה וזו תהיה תרומה מספיק יפה.

5. התאמה באופי זה חשוב

לפעמים השאלה “איך לבחור מאפרת לחתונה” היא לא רק שאלה מקצועית. מאפרת יכולה להיות לפעמים גם חצי פסיכולוגית, וכישורים בין אישיים הם דבר חשוב ביותר. מאפרת טובה תעזור לך להתחיל את היום הגדול שלך באווירה הנכונה, ללא לחצים מיותרים ועם ווייבים חיוביים. עיצוב שיער ואיפור הם הדברים הראשונים שאת תעשי באותו היום, אז חשוב שתפתחי אותו עם אנשים שיגרמו לך להרגיש טוב עם עצמך!

הטיפ שלי: קבעי שיחה עם כל אמנית איפור שאת שוקלת לשכור, וקחי אחת שזורמת לך טוב.

בחירת מאפרת לחתונה

6. בדקי את המוצרים בהם היא משתמשת

בדקי באילו מותגים המאפרת שאת שוקלת לשכור משתמשת – הרוב יגידו לך בשמחה. מה שאת רוצה לחפש זו מאפרת שמשתמשת במותגים מקצועיים (למשל , ומגוון רחב שלהם. את לא רוצה מאפרת שנעולה על מותג אחד מכיוון שזה יכול להעיד על חוסר גמישות מצדה, ועל כך שהיא עלולה ליצור לך מראה שלא מתאים עבורך. את גם לא רוצה אחת שמשתמשת בעיקר במותגי דראגסטור, מכיוון שאלו לא יחזיקו מעמד ביום חתונה ארוך.

בנוסף לכך, יכול להיות שיש דברים נוספים שחשובים לך, כמו למשל שימוש במוצרים נטולי אכזריות או טבעוניים, למשל.

הטיפ שלי: בדקי עם המאפרת באילו מותגים היא משתמשת, ואם זה כאלו שאת לא מכירה עשי להם חיפוש זריז בגוגל כדי לאמת את האיכות והמוניטין שלהם.

לקריאה נוספת: שאלנו 5 מאפרות מקצועיות איזה מותג איפור הן הכי אוהבות

7. מחיר זה לא הכל

אני לא חושבת שיש מישהי שאוהבת השוואת מחירים כמוני – ויש לנו פה באתר לא מעט פוסטים שמוכיחים את זה – אבל כשאת משווה בין מאפרות לחתונה את צריכה לזכור שההשוואה היא לא תמיד בין מוצרים זהים. מאפרת א’ לא זהה למאפרת ב’ – ולפעמים, ובמיוחד בכל מה שנוגע לנותני שירותים, מה שזול עולה ביוקר.

המחיר שתצטרכי לשלם עבור המאפרת לחתונה שלך יהיה תלוי במי שאת מזמינה, כמה זמן היא בתחום, ברמת השירות שהיא נותנת, במצב שוק החתונות ביום בו את מתחתנת וברמת הביקוש שלה. אין ספק שעלויות של חתונה זה דבר מטורף, ותמיד כדאי לחסוך איפה שניתן – רק ודאי שאת לא מתפשרת על האיכות בגלל זה.

הטיפ שלי: קראי ביקורות בגוגל, פייסבוק או כל פלטפורמה אחרת, ונסי להיות חשדנית במי שמציעה לך מחיר שנראה זול בצורה משמעותית מהממוצע בשוק.

ועוד כמה דברים

לפני סיום, הנה עוד כמה טיפים מהירים שקיבלנו ויכולים להשפיע על איך לבחור מאפרת לחתונה:

התחילי לחפש מוקדם – ברגע שסגרת את התאריך לחתונה כדאי שתתחילי לחפש מאפרת כלות. החיפוש יכול לפעמים לקחת זמן ולהיות קצת מתיש, ולכן כדאי להתחיל מוקדם ולעשות את זה בכיף ולא בלחץ.

איפור עד הבית או בסטודיו – עוד משהו שאת צריכה להחליט היא האם ללכת על מאפרת שתבוא אליך עד הבית (או למקום בו את מתארגנת), או להפך – אחת שאת תבואי אליה. זה משהו שיכול להיות נכון במידה והמאפרת מציעה שירותים נוספים, כמו עיצוב שיער, מניקור או איפור גם למלוות.

התאמה לשמלה – ברגע שבחרת את שמלת החתונה שלך, חשוב שתעדכני את המאפרת, מכיוון שזה עשוי (ויש שיגידו חייב) להשפיע על סגנון האיפור. לרוב המאפרות יש ניסיון רב, וחלק מהתפקיד שלהן הוא לייעץ לך איזה סגנון איפור יתאים לשמלה, ליצירת סטייל אחיד והרמוני.

וזהו. שיהיה המון במזל! מקווה שיום החתונה שלך יהיה כל מה שאת מצפה לו.

יש שאלות נוספות? המלצות שלא כתבנו? נשמח לשמוע בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *