איך שמים אודם: המדריך למריחת הליפסטיק המושלם

איך שמים אודם

שפתון הוא דרך מהנה לשפר את המראה שלך ולהביע את הסגנון האישי שלך, אך מריחה שלו יכולה להיות לא פשוטה. כששמים אותו לא נכון, האודם עשוי להראות לא אחיד, עלול לנזול על עורך או לדהות מוקדם מדי. למרבה המזל, יש דרך פשוטה אך יעילה למרוח את השפתון ולשמור אותו במקום. איך שמים אודם – מדריך קצר.

איך למרוח ליפסטיק

היום נלמד איך שמים אודם בכמה שלבים פשוטים. כמובן שיש כל מיני שיטות, טריקים והמלצות שונות שמסתובבות ברחבי הרשת, אבל זו השיטה הבסיסית ביותר (וזו שאני משתמשת בה).

1. התחילי עם שכבה דקה של ליפ באלם

ליפ באלם, הידוע בתור “שפתון לחות”, צריך להיות השכבה הראשונה שלך.השפתון מזין את השפתיים שלך בלחות, כך שיהיה פחות סיכוי שהן יתייבשו ויסדקו. בנוסף, שפתון לחות יכול לעשות את שפתייך חלקות יותר על ידי מילוי אזורים לא אחידים. החליקי את השפתון מעל שפתך העליונה מקשת קופידון עד זווית הפה בכל צד. לאחר מכן, מרחי את השפתון על השפתיים התחתונות מהמרכז החוצה לפינות.

על השפתון להיספג מיד לאחר שמורחים אותו. אם השפתיים שלך מרגישות עמוסות מדי, נגב בעדינות את עודף השפתון עם מטלית לפני שאת ממשיכה ומורחת את הליפסטיק.

קשת קופידון (באנגלית: Cupid’s bow) היא תו פנים המדמה את הקימור הכפול של השפה העליונה האנושית לקשתו של קופידון, אל האהבה והתשוקה המינית במיתולוגיה הרומית.

קשת קופידון

2. צרי קו מתאר עם תוחם שפתיים

אם את רוצה, ציירי את המתאר החיצוני של השפתיים שלך עם תוחם שפתיים כדי למנוע נזילה של האודם. את לא צריכה למלא את השפתיים שלך, אבל זה יכול לשמור על השפתון במקומו ולהגדיר את צורת השפתיים שלך. כדי למרוח את תוחם השפתיים, מקמי את הקצה שלו במרכז קשת הקופידון שלך, ועקבי בעדינות אחרי קו המתאר של שפתייך עד זווית הפה, מכל צד.

לאחר מכן, הניחי את התוחם במרכז שפתך התחתונה ועקבי לאורך שפתך החוצה, עד לפינות בכל צד.

בחרי תוחם שפתיים שקוף או גוון שקרוב לצבע השפתיים שלך לשימוש יומיומי. הגוונים האלו יכולים להתאים לכל צבע שפתיים.
אם את מעדיפה, את יכולה גם להשתמש בתוחם שפתיים בצבע זהה לצבע של השפתון שלך.

לקריאה נוספת: תוחם שפתיים מומלץ: 10 המלצות על עיפרון לשפתיים מושלמות

אפשרויות נוספות: אם את רוצה לגרום לשפתיים שלך להראות מלאות יותר, ציירי קו לאורך החלק החיצוני של שפתייך באמצעות תוחם שפתיים בצבע התואם את הליפסטיק שלך. אם את רוצה שהשפתיים שלך ייראו דקות יותר, נסי לצייר את הקו ממש בתוך קו השפתיים. לאחר מכן, כסי את קצה שפתייך בקונסילר.

איך שמים אודם

3. חייכי

חייכי כדי לוודא שהמריחה שלך אחידה. בזמן שאת מדברת ומזיזה את הפה, העור שלך נמתח (באופן טבעי), מה שעלול לגרום לשפתון שלך להראות לא אחיד. כדי לוודא שהוא נמרח באופן שווה, חייכי מעט בזמן שאת מורח את האודם.

לא מצליחה לחייך? תסתכלי על עצמך במראה ושימי לב כמה את יפה.

4. מרחי אודם במרכז השפתיים

התחילי במריחת השפתון במרכז שפתיך. ליישום הקל ביותר, מרחי אותו ישירות מהשפורפרת. כדי להתחיל, מקמי את השפתון שלך בקשת קופידון, על שפתך העליונה. בטפיחות קלות, טפחי את האודם על קשת קופידון שלך ועל החלק השמנמן של שפתך התחתונה.

אם את לא רוצה למרוח את השפתון שלך ישר מהשפורפרת, את יכולה להשתמש במברשת שפתון או באצבע האמצעית (הנקייה) שלך כדי למרוח את השפתון. נגבי את החלק העליון של השפתון באמצעות מברשת השפתון או בקצה האצבע שלך, ואז טפחי את השפתון על שפתייך – התקדמי מהמרכז את פינות הפה.

5. התקדמי לצדדים

המשיכי למרוח את השפתון מהמרכז לזווית הפה. החליקי אותו ממרכז קשת הקופידון שלך החוצה לפינת השפה העליונה, וחזרי על הפעולה לכיוון הצד השני. לאחר מכן, מקמי את האודם במרכז שפתך התחתונה ומרחי אותו לכיוון זווית השפתיים התחתונה, בכל אחד מהצדדים.

את יכולה למרוח את האודם מהמרכז לפינה בתנועה מהירה אחת, או שאת יכולה למרוח אותו על שפתייך באמצעות טפיחות קטנות. עשי מה שנוח לך.

איך שמים אודם

6. השלמות

באמצעות האצבע שלך, מלאי איזורים חלשים עם שכבה נוספת של צבע. חייכי ובחני את שפתייך כדי לראות אם הצבע נראה אחיד. אם יש לך כתמים בהירים יותר, שימי קצת צבע על קצה אצבעך וטפחי אותה על האזור הנדרש. חזרי כמה פעמים שאת צריכה על מנת למלא את האיזורים הדרושים.

בדרך כלל עדיף לא למרוח יותר משכבה אחת של אודם על השפתיים, מכיוון שהוא יכול להיראות עמוס או מקומט. זו הסיבה שנעדיף לבצע את כל התיקונים הקטנים באמצעות האצבע שלנו, ובצורה עדינה ומחושבת.

7. הקטע עם המטלית

זה החלק בו את “נושכת” את החלק הפנימי של השפתיים על מטלית נייר על מנת להסיר את עודפי השפתון. איך עושים את זה? מקפלים מטלית נקייה לשניים, ואז מחזיקים אותה בין השפתיים כשהקפל במטלית פונה כלפי פנים הפה. לחצי את שפתייך יחד סביב המטלית, ושחררי.

אל תוותרי על החלק הזה – הוא חשוב על מנת לעזור להגדיר את השפתון, ומונע ממנו להימרח לך על השיניים.

איך מורחים אודם

איך שמים אודם – עוד כמה טיפים

אם את משתמשת בגוון אטום או מאט של שפתון עמיד, יכול להיות שאת יכולה לוותר על השלב של תיחום השפתיים.

בחירת גוון השפתון צריכה להיעשות ביחס לגוון העור והשיער שלך, בהתאם לצבע הבגד ובהתאם לאיפור העיניים. לרוב ההמלצה היא להדגיש רק איזור אחד בפנים – כך שאם בחרת באיפור עיניים בולט, לכי על שפתון בגוון עדין, ולהפך: איפור עיניים עדין יכול ליהנות משפתון צבעוני בולט. רוצה המלצה? נסי את זה של Dose of Colors.

ליצירת נפח בשפתיים דקות, את יכולה לחפש סוגים של שפתון מנפח שיעזור לך ליצור מראה של שפתיים עבות יותר.

וזהו, זה היה המדריך הקצר שלנו לגבי איך שמים אודם. יש לך שאלות נוספות? טיפים שבא לך לחלוק? נשמח לשמוע ממך בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *