אתר האופנה NEXT הפסיק לעבוד (לבנתיים) בגלל משבר הקורונה

NEXT

עוד נפגע ממשבר הקורונה. לא מזמן שמענו על העובדה שאסוס הגבילה את המשלוח מהאתרים הבינלאומיים שלה, והנה מכה נוספת נוחתת על הקונה הישראלית – אתר האופנה הבריטי NEXT הודיע אתמול (חמישי) כי הוא מפסיק את פעילותו עד להודעה חדשה, על רקע משבר הקורונה. מי שניסה להיכנס הערב לאתר הקניות הבריטי, נתקל בהודעה לפיה לא יתקבלו הזמנות נוספות במצב הנוכחי: “הקשבנו לחברים שלנו במחסנים ובחברות ההפצה. רבים מהם מרגישים שהם צריכים להיות בבית בזמן הנוכחי, וכתוצאה מכך לקחנו את ההחלטה הקשה לסגור את המחסנים ושרשרת האספקה שלנו עד להודעה חדשה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות, אך בטוחים שתבינו”.

“הזמנות שעדיין לא נשלחו עד הערב, אני נעשה מאמץ לשלוח כמה שיותר מהר”, הוסיפה ההודעה. כך שאם הזמנת משהו מ-NEXT בימים האחרונים, כדאי שתתכונני לעיכוב בהגעה של המשלוח.

NEXT הודעת סגירה
ההודעה של האתר

עד היום, “נקסט” היה האתר מספר אחת של הישראלים שחיפשו בגדים, בדגש על בגדי ילדים, ברשת. כמו שכבר כתבתי בעבר, באמת שהצלחתי להבין את המשיכה: האתר בעברית, מציע משלוח חינם מהיר מאד (בין 2 ל-5 ימים), ומכיל פריטים חמודים באיכות גבוהה, וגם לא מעט ביגוד למבוגרים ופריטים לבית. מצד שני, בכל הקשור לקניית בגדי ילדים באינטרנט – כבר נתתי המלצות לאתרים אחרים, עם מועדוני לקוחות וקודי הנחה שווים יותר.

וגם באופן כללי, בכל הקשור לאופנה, תמיד העדפתי את אסוס, או אפילו את מרקס אנד ספנסר – ובעמוד הבא פירטתי לגבי כל האתרים לקניית קוסמטיקה באינטרנט שאני אוהבת – כל שהאובדן (הזמני) של NEXT הוא לא כל כך כואב מבחינתי. מצד שני, אין ספק שמדובר פה על אינדיקציה מאד שלילית שנקווה שלא תימשך ותתרחב לאתרים נוספים.

NEXT לוגו
לכניסה לאתר

בקיצור, מבאס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *