בושם ג’ולייט האז א גאן – Juliette Has a Gun Not a Perfume

ג'ולייט האז א גאן

העולם בשנת 2020 הוא מקום מוזר: וירוס מסתורי מאיים להרוג את כולנו, מהומות בכל מקום, אין הרבה סיבות לצאת מהבית – אז אולי זו לא הפתעה שאחד הבשמים הפופולריים ביותר בשוק, בושם ג’ולייט האז א גאן (Juliette Has a Gun), מריח כמו כלום. פשוט שום דבר בכלל.

ובכל הזמן הזה את בכלל רצית להריח כמו החוף, כמו פריחת קיץ פרחונית, כמו גן עדן עלי אדמות? עכשיו הגיע הזמן להריח כמו כלום.

בושם ג’ולייט האז א גאן מכיל מרכיב מפתח אחד: Cetalox, בעל ניחוח מינימליסטי, רענן ונקי שהוא גם היפואלרגני ואידיאלי למי שאינה שמה בושם בדרך כלל. ה-Cetalox, משמש בדרך כלל בבשמים כתו בסיס, אבל כאן הוא ממלא את התפקיד הראשי עבור ניחוח שיספק בקלות את הטעמים הקשים ביותר, ובמיוחד את אלה שמעדיפים שיקול דעת על פני מורכבות.

Not a Perfume עובד כביכול באותו אופן בו הוספת מלח למה שאת מבשלת לא בהרכרח הופכת אותו למלוח, אלא מעוררת את שאר הטעמים שבמנה. המטרה שלו היא להוציא ולהדגיש את הניחוח הטבעי שלך, אותם פרומונים שימשכו את אהובך המושלם. בהקשר הזה הוא מזכיר לי את הטכנולוגיה של בושם מולקולה, גם הוא מציע את אותו הרעיון של “בושם בהתאמה אישית”, שמתאים את הניחוח שלו על בסיס הכימיה והניחוחות הטבעיים שלך.

אבל זה לא יהיה נכון להגיד שאין לבושם ג’ולייט האז א גאן הזה ניחוח. יש בו נגיעה קלה של מושק, מתוק בקושי, אבקתי, נקי מאוד וחם. יחד עם זאת, עדינות היא שם המשחק: הניחוח היה רך וקלוש, והתנדף כמעט מייד לאחר ההתזה. אני בדרך כלל אוהבת בשמים חזקים יותר, עם ריח דומיננטי, אבל יש משהו סקסי בכמה שהבושם הזה אינטימי, ואישי. בסגנון “תהיה קרוב אלי ותשים לב להבדל”.

בושם ג'ולייט האז א גאן
הבושם – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

על ג’ולייט האז א גאן

ג’ולייט האז א גאן הוא פרויקט בישום של רומנו ריצ’י, נכדה של נינה ריצ’י, שהחל בשנת 2005. סדרת הבשמים מורכבת מניחוחות ורדים, שכן ורד הוא המתנה הטובה ביותר של גבר מאוהב לבחירת ליבו. רומנו ריצ’י החל את הפרויקט הזה בהשראת הטרגדיה של שייקספיר; ג’ולייט המודרנית חמושה, אך רומנטית לא פחות מבעבר. לא עוד הדמות התמימה והרומנטית, אלא אישה נועזת, ודומיננטית המחזיקה אקדח כסמל לנשק של פיתוי. היא מסמלת את הפרדוקס של האישה שתמיד מחולקת בין הרצון להיות עצמאית לבין הרצון להיות נחשקת.

בסדרה נוצרו עד היום כ-15 ניחוחות שונים אותם יצר ריצ’י בשיתוף עם אמן הבישום פרנסיס קורקדיג’ן. כל אחד מהבשמים מספר סיפור שונה של הגיבורה המודרנית שלמרות הכל עדיין נשארת רומנטית.

רומנו ריצ'י
רומנו ריצ’י

איפה מוצאים

למרות שבדרך כלל אני מעדיפה לקנות בושם ברשת מאתרים ישראלים, בגלל המשלוח המהיר יותר והסיכון להיעצר במכס, במקרה הזה המחיר הכי נמוך בפער משמעותי הוא בסטרוברינט.

המחיר הוא מתחת ל-75 דולר, אז אין סיכון במכס, המשלוח חינם, ולפחות נכון לרגע כתיבת הפוסט הזה כל בשמי ג’ולייט האז א גאן נמצאים בכ-10% הנחה נוספת, כך שלדעתי זו באמת הבחירה הנכונה.

לקריאה נוספת: על אתר סטרוברינט – משלוחים, החזרות, מבצעים, קודי הנחה וכל מה שאת צריכה לדעת לפני ההזמנה.

בושם ג'ולייט האז א גאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *