קים ג’ונס חגג יומולדת והבת של קייט מוס גנבה את ההצגה

קייט מוס

האם התפוח נפל קרוב מדי לעץ? לפי התמונות האלו של לילה גרייס, הבת של קייט מוס, כנראה שכן. הכל התחיל כאשר קים ג’ונס, מעצב קו הגברים של דיור, חגג יום הולדת 47. ג’ונס קיבל לאחרונה מינוי יוקרתי והפך למנהל האומנותי של בית האופנה פנדי, במקומו של קרל לגרפלד ששימש בתפקיד לפניו עד שנפטר. מעבר להמוני זרי פרחים שהוא קיבל (והעלה לאינטוש כמובן), כפל האירועים המשמחים לגמרי הצדיקו מסיבה יוקרתית, אליה הוזמנו (כמובן) קייט מוס ובתה, לילה גרייס.

View this post on Instagram

Virgo season ! Thanks for all the love !!!

A post shared by mrkimjones (@mrkimjones) on

עבור המסיבה שנערכה בשכונת נוטינג-היל המפורסמת לבשה דוגמנית העל שמלה ארוכה בצבע שמנת עם עקבי זהב. לילה, בינתיים, עשתה מחווה לאחת התלבושות המפורסמות ביותר של אמה משנות ה-90 עם שמלת המיני השקופה שאיתה הגיעה, מתחתיה טופ ותחתונים ומעליה מעיל עור, תיק בוי של שאנל וזוג ד”ר מרטינס בדגם הקלאסי.

מכיוון שהתמונה מוגנת בזכויות יוצרים ולא בא לי לשלם איזה 200 דולר כדי לשים אותה פה, אצרף רק קישור, מתוך כתבה במגזין Grazia.

זה ממש מזכיר את התמונה של קייט מוס בת ה-19 מהערב בו היא השתתפה במסיבה של סוכנות דוגמנויות כלשהי במלון הילטון בלונדון בשנת 1993 כשהיא לבושה בשמלה מטאלית שקופה של ליזה ברוס – שמלה שגרמה לטירוף סביבה.

“הלכתי עם ג’ימי בי (מעצב השיער ג’יימס בראון) וקורין דיי”, היא סיפרה ל-“ווג” הבריטי בשנת 2018. “אני לא יודעת מה עשיתי שם כי זו לא הייתה בכלל הסוכנות שלי. זו הייתה הפעם הראשונה שצילמו אותי לפפראצי, ולא היה לי מושג למה כולם כל כך מתרגשים – בחשכה של הדירה של קורין בסוהו השמלה לא נראתה שקופה!”

הו, קייט.

קייט מוס תמונה
ככה זה נראה אז, מתוך Pinterest
קייט מוס תמונה
מתוך Medium

אם תשאלו אותי – כשקייט של שנות ה-90 התלבשה ככה זה הרגיש כמו חגיגה של עצמאות נשית, שחרור מעול הפטריארכיה ותצוגה גאה של הגוף הנשי. אבל כשהבת שלה עושה את זה ב-2020, זה מרגיש לי קצת עצל… נשמה את הולכת עם תיק של ארבעת אלפים דולר, לא יכולת להשקיע קצת יותר?

מצד שני, כשאמילי רטאייקאוסקי הסתובבה עם גוזיית ספורט שעולה 60 שקל, לא התלוננתי, כן?

ומה את חושבת? טופ או פלופ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *