“אוריינט טופ” מלון אוריינט: מסעדה-בר עם תפריט בשרי כשר ונוף נפלא

מלון אוריינט מסעדה

היום אני רוצה לדבר בקצרה על “אוריינט טופ” מלון אוריינט מסעדה-בר-על גג מלון אוריינט בירושלים המציעה תפריט בשרי (כשר), קוקטיילים מיוחדים, אוויר ירושלמי נפלא ונוף מהמם.

הפוסט הזה נכתב לפני שהקורונה נכנסה לחיינו וסגרה את כל בתי המלון והמסעדות בארץ. אבל בגלל שאני אופטימית מטבעי ומקווה שהכל יחזור למסלולו בקרוב, אני רואה לנכון לפרסם אותו כבר עכשיו ולא לחכות.

מלון אוריינט מסעדה
ככה זה נראה

אוריינט טופ בר-מסעדה

לא יוצא לי להגיע לירושלים הרבה, אבל בכל פעם שאני מגיעה אני מרגישה כמו בחו”ל. האוויר הקריר, הנוף המיוחד והמרחק מגוש דן הצפוף תמיד עושים לי טוב, ולכן כשהייתה לי הזדמנות לבקר במסעדת אוריינט טופ OrienTop לא חשבתי פעמיים. המסעדה נמצאת על גג מלון אוריינט היוקרתי, היא המשקיפה אל נוף העיר העתיקה ומגישה בשעות הערב תפריט מעניין ועשרות יינות וקוקטיילים, באווירה בינלאומית.

כאמור המסעדה ממקומת על גג המלון לצד בריכת הגג שלו, מה שמאפשר ליהנות מהנוף הנפלא, מאוויר ההרים הצלול,
וממוזיקה המלווה את החוויה הקולינרית במקום. התפריט הוא בשרי כשר, ובין המנות המיוחדות ניתן למצוא אנטריקוט על ברוסקטה, סביצ’ה דג ים בתחמיץ הדרים, שקדי עגל בקונפי פיקנטי, ועוד אחרים. לא טעמתי את הכל, אבל מה שאנחנו אכלנו היה מאד מוצלח, והמנות של כל השאר נראו ממש טוב.

המחירים נעים בין 45 ש”ח למנות הפתיחה ועד כ-80 ש”ח לעיקריות. או שפשוט תסתכלו בתפריט? לחצו כאן: לתפריט ערב / תפריט יום.

אז במידה ובא לך לחגוג אירוע מיוחד עם מסעדה ברמה גבוהה (ומחירים סבירים), תפריט אלכוהול מגוון, אווירת יוקרה ומיקום מיוחד – מסעדת אוריינט טופ שבמלון אוריינט היא בחירה מוצלחת.

אוריינט טופ. מלון אוריינט, עמק רפאים 3, ירושלים. 02-5699090. כשר

מלון אוריינט מסעדה
מלון אוריינט מסעדה בר בריכה

על מלון אוריינט ירושלים

אם את לא ירושלמית, כמוני, אולי כבר תעשי מזה לילה?

מלון אוריינט ההיסטורי והיפהפה בירושלים מציע חופשה יוקרתית ואורבנית, ומאפשר לגלות את סביבותיה של העיר בזכות מיקומו המרכזי: בסמוך למתחם התחנה, גן הפעמון, שכונת משכנות שאננים – ושפע המסעדות והבוטיקים של המושבה הגרמנית.

המלון שוכן בבניין לשימור מתקופת הטמפלרים ומציג אדריכלות חדשנית המתכתבת עם העבר המפואר של העיר. הוא מציע שתי בריכות: אחת חיצונית על גג המלון (עם נוף מרשים), ובריכה המקורה בקומת הספא, הכוללת חדר כושר, סאונות, חמאם – ותפריט טיפולים עשיר מבית “ספא יערות הכרמל“. 

מלון אוריינט בירושלים
המיקום הנפלא
מלון אוריינט ירושלים
הבריכה הפנימית

מבחינת מחיר, אני חייבת להגיד שעבור מלון יוקרה בדירוג 5 כוכבים, לא מדובר בהגזמה – בשיא העונה הצלחתי להזמין חדר זוגי בכ-900 ש”ח, שזה ממש סביר לדעתי. את ההזמנה עשיתי ישירות באתר ישרוטל, מה שנותן עוד הנחה של 5% – אותה מקבל כל מי שמזמין ישירות באתר שלהם, כאשר את התשלום אפשר לעשות בזמן הצ’ק אאוט במלון – כך שבהחלט הרגשתי שקיבלתי תמורה לכספי.

המלון

אגב, את אותו תרגיל הצלחתי לעשות גם עם מלון כרמים (וכתבתי על כך) – הזמנה ישירות באתר של המלון מאפשרת לקבל את המחיר הכי טוב, גם כי הם יודעים בדיוק מה התפוסה שלהם, ולכן מורידים מחיר עבור תקופות בהן יש להם חדרים פנויים, וגם כי הם לא צריכים לספוג עמלות למיניהם של אתרי בוקינג, מה שמאפשר להם לתת מחיר תחרותי יותר.

וכמובן שלא נסיים בלי סרטון של המלון:

עד פה להיום. יצא לך לבקר במסעדה או המלון? אשמח לשמוע!

ויאללה, שיבואו ימים טובים יותר במהרה ונחזור לטייל ולאכול. בנתיים שמרו על עצמכן נסיכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *