מלון פאבליקה הרצליה – חוויה אורבנית מושלמת

מלון פאבליקה הרצליה

עם בריכת שחייה על הגג, מועדון כושר עדכני, לובי בר מזמין וחלל עבודה מעוצב – מלון פאבליקה הרצליה מבית ישרוטל הוא ללא ספק המלון האורבני המושלם לשלב בו עסקים והנאה. אז מה יש בו, מה אנחנו חושבות עליו ואיך אפשר להשיג במחירים הכי שווים – הכל בפוסט.

על מלון פאבליקה הרצליה

למרות התקופה, רשת ישרוטל ממשיכה להתרחב ולחזק את מעמדה כאימפריית תיירות ישראלית, ולצד מלונות הספא והנופש המפוארים שלה – ביניהם מלון כרמים, בראשית ואחוזת הספא יערות הכרמל – הרשת מתחילה לפזול לכיווני מלונות הבוטיק האורבניים שכל כך טרנדיים עכשיו . מלון פאבליקה הרצליה הוא הראשון בתחומו – מלון הפונה לאנשי עסקים שמזדמנים להרצליה פיתוח, או לישראלים שפשוט מחפשים להתפנק קרוב לבית.

מיקום

המלון ממוקם בהרצליה פיתוח באזור המאפשר גישה נוחה למקומות הבילוי והפנאי שבאזור, ומרחק נסיעה קצר מאתרי הבילוי הפופולריים בעיר – ביניהם מרינה הרצליה, חוף אכדיה וקניון שבעת הכוכבים. באזור ניתן למצוא פאבים ומסעדות בשלל רמות, שמאד עמוסות בצהריים לאור כמות העובדים המטורפת במקום, אבל נעימות מאד בשעות הערב.

מלון פאבליקה הרצליה
מלון פאבליקה

החדרים

כל הרעיון של המלון הוא להוציא את האורחים החוצה אל החללים המשותפים, ולכן החדרים בו הם בעיקר פונקציונליים ולא הכי יוקרתיים, אבל בהחלט נעימים ומעוצבים בסגנון אקלקטי. בכל אחד מהחדרים, בדירוג של 4+ כוכבים, פרקט עץ מהמם, מקלחון עם זרם מצוין, טלוויזיה בגודל 55 אינץ’, כורסא ושולחן עבודה קטן.

באופן אישי אני לא חושבת שאת צריכה יותר מזה, ולא משנה אם את אשת עסקים קשוחה או סתם מחפשת לברוח מהילדים ללילה. כמו שכבר אמרנו, שם המשחק במלון הזה הם המתקנים המשותפים, וכנראה ששם את הולכת לבלות את רוב הזמן.

חדרים פאבליקה הרצליה
החדרים

מתקנים

גולת הכותרת של מלון פאבליקה הרצליה זה הגג המהמם שלו, עליו בר ובריכה מפנקת המשקיפה לנופי הרצליה ולחוף הים התיכון, רצוי בשעת שקיעה עם קוקטייל מוגזם כלשהוא. אפשר גם לתפוס שיעורי יוגה על הגג, ולהשתמש בחדר הכושר “סיטי קלאב” המשמש גם מינויים מהאזור.

למי שבא לעבוד, ולא רק להתפנק, המלון מציע  חלל עבודה משותף ומאובזר, חדרי ישיבות נוחים, אולם כנסים ואירועים גדול,
מרפסת פטיו ולובי בר יפהפה – כולם מעוצבים באקלקטיות ומאפשרים פגישות ושיחות באווירה בינלאומית נינוחה.

חדר כושר פאבליקה הרצליה
חר הכושר
חלל עבודה פאבליקה
חלל העבודה המשותף

מלון פאבליקה הרצליה – מחירים

באופן עקרוני מלון פאבליקה הוקם עבור אורחים מחו”ל שבאו לעבוד בארץ ומחפשים בית זמני, או עבור תיירים המחפשים לשלב ביזנס עם פלז’ר ומחפשים מלון שיציע חללי עבודה משותפים. מצד שני, כל עוד השמיים סגורים והקורונה עדיין איתנו, מלון פאבליקה הרצליה מציע הזמנות לא רעה עבור הנופש הישראלי – במחיר לא יקר ניתן להתפנק על לילה במרכז הארץ, במיקום מגניב וצעיר וברמת נוחות גבוהה.

המחירים נעים באיזור ה-200 דולר ללילה. הדרך הכי טובה למצוא חדר במחיר מוזל היא ישירות דרך אתר ישרוטל. כל המבצעים שעולים באתרים אחרים גם ככה עולים ישירות באתר המלון, ובנוסף לכך הם מציעים הנחה נוספת של 5% למי שמזמין ישירות באתר, כאשר את התשלום אפשר לעשות בזמן הצ’ק אאוט במלון.

ישרוטל
לכניסה לאתר ישרוטל
בריכה על הגג פאבליקה הרצליה
הבריכה על הגג

שאלות ותשובות

האם אורחי המלון יכולים להיכנס לחדר הכושר?

חדר הכושר ממוקם בקומה 1- של המלון ופתוח 24/7. אורחי המלון מוזמנים להשתתף בחוגים ובשיעורי ספורט, ביניהם ספינינג, יוגה, ריצה על החוף ואגרוף – כל השיעורים הם בחינם אך חובה להזמין את מקומכם מראש.

מה לגבי מועדון “City Club”?

הסיטי קלאב City Club – מועדון חברים אורבני בו הופעות, הרצאות וסדנאות – פתוח גם הוא לאורחי המלון. לחלק מהפעילויות נדרשת הרשמה מראש, ובחלקן תיתכן תוספת תשלום.

מה יש בחלל העבודה המשותף?

מרחב העבודה המשותף ממוקם בקומה השישית, וגם הוא פתוח 24/7. הוא תוכנן על מנת לאפשר עבודה באין מפריע.
נוף הים תיכון הנשקף מן החלונות מאפשר מרחב מחשבה, החלל המעוצב משרה אווירה יצירתית, והאורחים יכולים ליהנות מקפה איכותי וברז בירה ללא תשלום הפעיל בין השעות 16:00-21:00.

מה לגבי חדרי ישיבות?

במקום שני חדרי ישיבות מאובזרים, המתאימים לישיבות של עד 12 איש (יש להירשם מראש). בחדרים רשת אינטרנט אלחוטית, מסך LCD עם חיבור HDMI – וניתן להזמין כיבוד קל ושתייה למהלך השהייה בהם.

אם בא לי לבוא ליום כיף, אפשר?

כן! המלון מציע חבילת יום כיף הכוללת ארוחת בוקר חלבית ובילוי בבריכה על הגג. החבילה מושלמת לבילוי עם חברים, לשילוב הנאה ועסקים או להפוגה ביום העבודה.

One Comment on “מלון פאבליקה הרצליה – חוויה אורבנית מושלמת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *