מסכה טבעית לשיער יבש באדיבות קורטני קרדשיאן

מסכה לשיער

אם התמזל מזלך להיות קורטני קרדשיאן, סביר להניח שיש לך מעצב שיער צמוד שעושה לך טיפול לשיער “פחות או יותר בכל יום”. אבל עכשיו, תודות לסרטון שעלה באתר שלה יחד עם מעצב השיער הצמוד אנדרו פיצימונס, לפחות גילינו את הסוד לשיער מלא הברק שלה. אז אם לאחות קים ניתן לייחס את ההמצאה של צבע השיער ברונד, ולאחות קיילי יש את קיילי קוסמטיקס – עכשיו קורטני הביאה לעולם מסכה טבעית לשיער יבש.

גם משהו.

פיצימונס הסביר כי קיבל את ההשראה ליצור את אותה מסכה טבעית לשיער יבש, או “שייק שיער”, לאחר שראה את קורטני מכינה לעצמה שייק אבוקדו בכל בוקר (מסתבר שהיא חובבת פודינג אבוקדו, והיא אוכלת אחד לפני ואחרי כל אימון בוקר. ייאק).

חדשות טובות: המתכון שלה אינו דורש זרעי צ’יה, דמעות חד קרן או כל מיני מרכיבים שאפשר להשיג רק בלוס אנג’לס. מסיכת השיער, המכונה על ידו “שייק שיער” פשוט דורש טון אבוקדו, אותו מתאר פיצימונס כפורם קשרים טבעי, מכיוון שהוא מצפה את השיער בשמן דק, מה שמקל על הסירוק שלו, תוך כדי הוספת לחות וריפוי של קרקפת יבשה.

בנוסף לכך, השייק מכיל לימון, שפיצימונס הסביר שהוא מרכיב אנטיבקטריאלי ותרופה טבעית לקשקשים, ושמן זית המשמש כמרכך טבעי שמושלם לשיער מעובד יתר על המידה, כי הוא מגן על השיער מפני חום אם אתה משתמש במסלסל שיער או מחליק באופן שוטף (אחד הגורמים העיקריים לשיער יבש).

לבסוף, המתכון דורש דבש שנאמר כי הוא מחזק את זקיקי השיער (הוא יכול לשמש גם כמבהיר שיער טבעי) וכמה שמנים אתריים כדי שלא “תריחו כמו סלט”.

מסיכה טבעית לשיער יבש – המתכון

  • 1 וחצי אבוקדו
  • 2 כפות דבש
  • חצי לימון, סחוט
  • 2 כפות שמן זית
  • שמן אתרי בריח לבנדר או תפוז

הוראות הכנה: מערבבים במשך 10-30 שניות עד שהתוצאה מקבלת מרקם חלק ואחיד, ואז מורחים על השיער מהשורש ועד הקצה. משאירים למשך 45 דקות מכוסה בכובע מקלחת, ואז שוטפים.

התוצאה: שיער סופר מבריק.

אהבת? את חייבת לנסות גם את מסיכת הפנים הביתית על בסיס אבוקדו, או את גלייז זרעי הפשתן הביתי הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *