ספריי מקבע איפור: 7 המלצות לפיקסר המושלם

ספריי מקבע איפור

לא משנה אם זה בשביל אירוע מיוחד, ערב בלתי נשכח עם החברים או סתם יום ארוך באופן חריג, יש רגעים מסויימים שבהם טאץ’-אפ לאיפור זה משהו שפשוט לא הולך להיות מספיק טוב. ובדיוק בשביל הרגעים האלו המציאו לנו ספריי מקבע איפור – נעים להכיר. שפריץ אחד מהיר כשלב אחרון בשגרת האיפור שלך הוא כל מה שאת צריכה כדי להבטיח קיבוע של האיפור ושימור של המראה שלך למשך שעות ארוכות.

באופן מפתיע, כמעט לכל מותג שמכבד את עצמו יש ספריי מקבע איפור בארסנל, אבל לא כולם באותה הרמה. אז במקום שתקחי את המוצר הראשון שאת רואה, ריכזנו פה מספר המלצות בהתאם לצרכים שלך, רמת המחיר שבא לך לשלם, והניסיון האישי שלנו. נתחיל.

לכל בחירה שמנו קישור לאתר שמציע את המוצר במחיר הכי טוב. מצאת משהו שווה יותר? נשמח אם תכתבי לנו בתגובות ונעדכן את הפוסט בהתאם.

הכי מומלץ: ספריי מקבע איפור של Urban Decay

ספריי מקבע איפור Urban Decay

כמעט בכל רשימה שקיימת ברחבי הרשת, הספריי המקבע הזה של Urban Decay מגיע למקום הראשון. הנוסחה נטולת השמן עובדת נהדר על כל סוגי העור, אם כי יש לה אפקט מטשטש ואנטי שיין שיכולים להיות חשובים במיוחד לבעלות עור שמנוני. ובכל זאת, הספריי הזה קליל ונושם ויחד עם זאת מקבע את האיפור לעד 16 שעות באמצעות הורדת הטמפרטורה של האיפור שלך – פשוט חשבי עליו בתור מיזוג אוויר בפחית.

טיפ שווה – אם העור שלך ממש שמנוני, נסי להשתמש בספריי מקבע איפור פעמיים: כשלב ראשון, לפני מריחת האיפור, וכשלב אחרון!

הכי פופולרי: ספריי מקבע Matte Finish של NYX

ספריי מקבע NYX

אם כבר מדברים על בעלות עור שמנוני, הן אלו שככל הנראה סובלות הכי הרבה מהתמוססות של האיפור, מה שהופך את הספריי המקבע הזה למוצר המושלם עבורן. הספריי הטבעוני הזה מבית NYX הוא המוצר הנמכר ביותר בארה”ב בשנה שעברה, כנראה בזכות המחיר הנגיש שלו התוצאות האפקטיביות. ריסוס אחד מהיר נועל את האיפור במקומו, ועל הדרך גם מטשטש ברק ומייצר אפקט מאט. אה, וגם עוזר למזער את מראה הנקבוביות. מה עוד אפשר לבקש?

הכי מרענן: ספריי מרענן What It Dew של פנטי ביוטי

ספריי מרענן פנטי ביוטי

כפי שהשם שלו מרמז, הספריי הזה הוא יותר מרענן מאשר תרסיס קיבוע מסורתי. יחד עם זאת, הוא עושה עבודה מרשימה בהפחתת ברק ושמנוניות (הודות לשמן הממליס הטבעי שהוא מכיל). הוא ממש לא דביק – למען האמת כל כך עדין שבקושי מרגישים אותו על הפנים שלך – ומגיע עם ניחוח ורדים עדין ומרענן. כמו רוב המוצרים של פנטי ביוטי, יש פה עוד הברקה של ריהאנה.

הקלאסי: ספריי מקבע איפור Prep + Prime של MAC

ספריי מקבע איפור MAC

יש סיבה טובה למה הספריי הזה הוא פריט חובה בתיק של כמעט כל מאפרת מקצועית שמכבדת את עצמה. לא רק שהוא מקבע את האיפור ומונע שחיקה למשך 12 שעות, הוא גם מספק מינון מיידי של לחות באמצעות מרכיבי על כמו תה ירוק, מלפפון וקמומיל. ולא נדבר על זה שהוא מאושר רשמית ע”י רופאי עור ועיניים, ואינו אלרגני.

אם יש לך עור מעורב, לכי על המוצר המקורי המועשר במלפפון: הוא ישמור על העור שלך באזור האמצע המושלם ההוא בין מט לרענן. עור שמנוני? לכי על גרסת המט המיוחדת. רוצה להוסיף קצת זוהר? בדקי את הגרסאות החדשות של Pinklite או Goldlite.

ללא אלכוהול: Mist & Fix של מייקאפ פוראבר

ספריי מקבע איפור מייקאפ פוראבר

פורמולה ללא אלכוהול היא די הכרחית אם יש לך עור יבש או רגיש, ולכן אנחנו אוהבות את המוצר הזה. בדיקה קלינית הראתה שלא רק שהוא מקבע את האיפור ל-12 שעות, אלא גם מוסיף עד 63% יותר לחות לעור מיד לאחר השימוש. בנוסף הוא מכיל נוגדי חמצון שמבטיחים להשאיר את העור שלך עם מראה רענן וזוהר.

השקה חדשה: Airbrush Flawless של שרלוט טילבורי

ספריי שרלוט טיבורי

הרבה זמן דובר על הספריי המקבע של שרלוט טילבורי עד שהוא סוף סוף הושק, ואפשר להגיד רשמית שהוא לא מאכזב! ניתן להשתמש בפורמולה המלאה בלחות הזו לאורך כל היום, גם כדי לרענן קצת את האיפור ולתת לו מראה טרי, וגם אחרי מסיכה. הוא מכיל אלוורה מרגיעה ותמצית resin לניקוי הנקבוביות, מה שהופך אותו לא רק לאפקטיבי אלא גם לבריא לעור הפנים.

לעור יבש: Dewy Set של אנסטסיה בוורלי הילס

ספריי מקבע איפור אנסטסיה

כפי שהשם שלו מרמז וכמו שהיינו צריכות לצפות ממותג כמו אנסטסיה בוורלי הילס, התרסיס הזה הולך לתת לך גימור שהוא פחות מט ויותר רענן וזוהר. הוא מושלם לסוגי עור יבשים כי הוא מקבע את האיפור אבל גם יוסיף לך זוהר במראה טבעי, וניחוח וניל קוקוס נהדר.

בונוס – טיפים לשימוש בספריי מקבע איפור

אז אחרי שבחרנו את המוצר המועדף עלינו, הנה כמה טיפים חשובים לפני השימוש בספריי מקבע איפור (פיקסר):

  • לעולם אל תתיזי את הספריי ישירות על הפנים. יש להרחיק את הבקבוק מהפנים כחצי מטר ורק אז להתיז סילון דק למשך שנייה אחת.
  • מומלץ לנער את האריזה לפני השימוש.
  • תרסיסים על בסיס אלכוהולי עלולים לגרום לרגישות בעת חדירה לעיניים או בשאיפה. אם אתם מתיזים על מישהי, בקשי ממנה לעצום את העיניים ולעצור את הנשימה לשנייה אחת בעת ההתזה.
  • מומלץ להשתמש בתרסיס מיד לאחר מריחת המייק-אפ על מנת לקבע אותו לשעות ארוכות או לחליפין, להתיז אותו בגמר כל שאר פעולות האיפור, לאותה מטרה.
  • חשוב להניח לתרסיס להתייבש באופן טבעי על מנת להשלים את פעולתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *