לכבוד העבודה מהבית: פיג’מות לנשים במבצע באמזון

פיג'מה לנשים

במצב נורמלי, אין כמו הרגע הזה בסוף היום בו את מגיעה הביתה, מורידה את הבגדים הצמודים, אולי משחררת את הקוקו (חשוב לצמצום נשירת שיער!) ומורידה חזיה, ונהנית מהחופש והנוחות של הבית. במצב לא נורמלי, כמו עכשיו, הנחמה הקטנה שלי היא שאפשר להיות באותה הרגשת נוחות כל היום. מצד שני, אי אפשר לרדת לתחתית המדרגה: זה לא משנה אם את גרה עם בן זוג או משפחה, או אולי צריכה לעשות שיחת זום עם החברים או הסבתא – את עדיין צריכה להיראות טיפ טיפה ייצוגית. מכיוון שלא ברור כזה זמן המצב הזה הולך להימשך, נראה לי שהגיע הזמן קצת לרענן את המלתחה – ולכן אספתי במיוחד כמה דוגמאות של פיג’מות לנשים במבצע כרגע.

אז בלי יותר מדי הקדמות, ואחרי כמה שעות ארוכות של שיטוט באמזון – הנה המציאות שהכי אהבתי.

פיג'מות לנשים במבצע
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

חולצת צווארון וי ומכנסונים של Latuza

יותר מאלף מגיבים נתנו לסט הזה של Latuza חמש כוכבים, בעיקר בגלל שהוא כל כך רך למגע ונוח. “אני אוהבת את הסט הזה. הוא ממש נוח ומתרחב בדיוק במידה שצריך”, אחת המגיבות כתבה. מגיבה נוספת דיברה על האיכויות של הבד: “הוא כל כך נעים למגע”. בנוסף, תגובות נוספות סיפרו כי הבד מחזיק לזמן ארוך בלי להתבלות או להיקרע, ושהבד מאוורר מאד, כך שהוא מושלם לימים החמים. ואם אני צריכה להוסיף משהו אישי – אני חושבת שהגזרה הזו היא סקסית רצח.

פיג'מת כפתורים
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

פיג’מת כפתורים של Ekouaer

הפיג’מה המהממת הזו נמצאת כבר כמה חודשים בתור “Amazon Choice”, מה שמעיד על ההצלחה והאיכות שלה. מתוך משהו כמו 800 ביקורות של חמישה כוכבים, למעלה מ-300 כתבו ספציפית כמה הפיג’מה הזו רכה. “זו הפיג’מה הרכה ביותר שלבשתי בחיים”, אמרה אחת מהם. “החומר לא מרגיש זול או דק בכלל, הוא ממש רך למגע ונמתח בצורה מושלמת”, אמרה ביקורת נוספת. מעבר לזה, המראה של הפיג’מה הזו הוא מושלם: מספיק חמוד כדי להסתובב איתה בבית במהלך היומיום, ולא נראה זול או חשוף מדי.

מכנסוני פיג'מה
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

מכנסי כותנה סופר רכים של CYZ

לפחות לפי התגובות, המון אנשים מאשרים שמדובר על מכנסי פלנל רכים, נוחים וחמימים, כמו שאחד המבקרים כתב: “הם גם לא מתחממים יותר מדי, הבד לא עבה מדי, אבל גם לא דק מדי – ממש נושם ורך לחלוטין על העור”. תוסיפי טי שירט חמודה, ואת מסודרת.

אגב, אם מדברים על המותג CYZ – יש להם עוד הרבה מוצרים שנראים מצויינים (והביקורות באמזון מהללות) – למשל המכנסיים האלו.

פיג'מות לנשים במבצע
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

פיג’מת שרוול ארוך של Ekouaer

הנה סט קלאסי נוסף, הפעם עשוי ויסקוזה שאני ממש אוהבת. “הפיג’מה הזו סופר נוחה, נעימה ורכה על העור. איכות הבד נראית טובה. העברתי את הסט הזה כבר כמה כביסות והוא עדיין נראה כמו חדש”, כותבת לקוחה מרוצה. ביקורת נוספת אומרת: “וואו. הפיג’מה הזו מדהימה. אני אוהבת את הבד החלק והרך, כששמים אותה יש נטיה לפלוט אנחת ‘אהההה’ לא רצונית”.

וזהו לבנתיים, בחירה מספקת לא?

עוד פיג’מות לנשים במבצע באמזון

כמו שציינתי בפתיחה, בגלל הסיטואציה הנוכחית של הקורונה הרבה ספקים עושים מבצעים מאד עמוקים, ויש פה הזדמנות לחדש את המלתחה ולמצוא פיג’מות לנשים במבצע מהמון מותגים שווים שאמזון מחזיקה. כל המוצרים שבחרתי וציינתי למעלה היו בהנחה של בין ל-7 עד ל-25 אחוזים במהלך כתיבת הפוסט הזה, ואני מקווה שזה יישאר כך לכמה שיותר זמן, אבל כמובן שלא יכולה להבטיח.

ואם זה לא מספיק, את מוזמנת לקרוא את הסקירות שלנו לגבי כל האתרים שמציעים מבצעים על בגדי ילדים או בגדי ספורט, וכמובן לבדוק את הרשימה המלאה שלנו לגבי קניית קוסמטיקה באינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *