קרם פנים לעור שמן – 5 המלצות שוות

קרם פנים לעור שמן

אני חייבת להגיד, שילוב המילים “קרם פנים לעור שמן” הוא קצת מוזר. הרי אם את סובלת מעור פנים שומני, סביר להניח שקרם פנים או קרם לחות הוא הדבר האחרון שאת רוצה. אחרי הכל, המטרה שלך היא להסיר את עודפי השמן, לא להוסיף עוד, נכון?

אז זהו, שלא. מסתבר שאם תוותרי על קרם לחות, בלוטות השומן שלך עשויות להיכנס להילוך מואץ, ובסופו של דבר לייצר יותר שומן (או בשמו הרפואי – סבום).

“רבות מהנשים בעלות עור שומני אינן מבינות שהן עדיין צריכות לדאוג לרמה סבירה של לחות כדי לסייע לבריאות הכללית, המרקם והמראה של עורן”, כתבה שרי מרשביין, דרמטולוגית מארה”ב. “שלא לדבר על כך שנוסחאות רבות של קרם פנים מכילות גם קרם הגנה, נוגדי חמצון ונוגדי זיהום, ולכן כדי להשתמש בהן. לעור שמנוני, ובמיוחד לנשים בעלות נטייה לאקנה, חשוב לחפש קרם לחות המסומן כנטול שמן או לא קומדוגני”.

בשורה התחתונה: עליך להשתמש בקרם פנים באופן קבוע, וזה לא משנה מה סוג העור שלכם. האתגר הוא למצוא את הפורמולה שהכי מתאימה עבורך, במיוחד אם יש לך סוג עור שמנוני.

אז כדי לעזור – הנה רשימה של 5 המלצות של קרם פנים לעור שמן:

מומלץ גם לעור רגיש: קרם פנים לעור שמן של Cetaphil

קרם פנים לעור שמן

לא רק שמדובר על קרם פנים סופר קליל ולא-קומדוגני (מה שאומר שהוא לא הולך לסתום לך את הנקבוביות), הוא גם מפעיל את טכנולוגיית מיקרו-פרל – הפועלת לספיגת עודפי השמן מעל פני העור – ומשאיר גימור מט. יתרון נוסף שלו זה מקדם ההגנה מהשמש ברמת SPF30 שיש בו, והעובדה שהוא היפואלרגני ונטול ניחוח, כך שאם בנוסף לכל יש לך גם עור רגיש – זו הבחירה המושלמת עבורך.

מחיר הכי טוב – כ-60 ש”ח באמזון

לגימור מאט: קרם לחות Effaclar Mat של לה רוש-פוזה

קרם פנים לה רוש פוזה

אז כןן, זו נוסחה נטולת שמן, אבל היתרונות שהיא יכולה לתת לעור שמנוני אינם נגמרים שם. טכנולוגיית Sebulyse ייחודית (אין לי מושג איך מתרגמים את זה לעברית) נותנת גימור מאט לעור שלך ומקטינה את מראה הנקבוביות. מרכיב נוסף שהקרם הזה מכיל הוא אבץ, העוזר בנטרול הברק. התוצאה הסופית? עור שמרגיש מלא בלחות אך נראה מאט. מומלץ לשים אותו בבוקר כי הוא אחלה בסיס לאיפור.

מחיר הכי טוב – 119 ש”ח בסטרוברינט

לעור נוטה לאקנה: קרם פנים אשכולית אדומה של ניטרוג’ינה

קרם פנים נגד אקנה

עור שומני והתפרצויות של אקנה לרוב (ולצערנו) הולכים ביחד. אבל זה מה שטוב בקרם הזה – לא רק שהוא נטול שמן ולא קומדוגני, שני דברים חשובים כשאת נלחמת בשמנוניות, יש לו יתרון נוסף – הוא מכיל כמות קטנה של חומצה סליצילית, מרכיב הממס שמן שעוזר נגד היווצרות פצעונים, נלחם באקנה ושומר על בריאות העור.

מחיר הכי טוב – כ-23 ש”ח באמזון

עוד המלצה מניוטרוג’ינה – סדרת הידרו בוסט – שלא רק שגם היא מומלצת לבעלות עור פנים שמן, היא כל כך טובה שכתבנו עליה פוסט משלה.

הכי אנטי אייג’ינג: קרם פנים לעור שמן של OLAY

קרם פנים OLAY

קמטים וקווים דקים לעיתים קרובות מקושרים לעור יבש, אך זה לא תמיד המקרה. לפורמולה הקלילה הזו (שפותחה במשך עשר שנים) יש את אותה יכולת אנטי אייג’ינג כמו המוצרים האחרים מסדרת Olay רג’נריסט של OLAY האהוב, בזכות אמינו-פפטידים ו-B3. המרקם המוקצף של הקרם נספג בעור במהירות בזכות טכנולוגיה מיוחדת שהופכת אותו מקרם לנוזל בעת המגע עם העור. הוא משאיר את העור חלק ובמרקם מט, והוא מושלם כשכבה לפני איפור.

מחיר הכי טוב – 130 ש”ח בסטרוברינט

ויטמין סי: קרם פנים לעור שמן של Avalon Organics

קרם פנים AVALON

אם את מחפשת מוצר עם ערך מוסף, אני יכולה להמליץ על הקרם הזה המכיל אחד מנוגדי החמצון החזקים והיעילים ביותר שיש – ויטמין C. הקרם הזה, שכבר צבר אחריו כת מעריצים, מנטרל את הרדיקלים החופשיים שנוצרים כתוצאה מחשיפה לקרני UV וזיהום, עוזר נגד פיגמנטציה וממריץ את ייצור קולגן. הקרם מועשר בשתי צורות שונות של הוויטמין, והכול בפורמולה שנספגת מהר ולא מכילה שמן.

מחיר הכי טוב – 50 ש”ח באמזון

עוד המלצה שווה: קרם לחות הידרה ג’ינייס של לוריאל פריז.

לסיכום

כמו תמיד, אשמח לשמוע מה חשבת על ההמלצות שלנו.

ההמלצות האלו לא הספיקו עבורך? מוזמנת לקרוא את הפוסט המורחב – קרם פנים מומלץ: כך תבחרי את האחד המתאים לך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *