האוס אוף פרייזר לונדון – מותגים, משלוחים וקודי הנחה

האוס אוף פרייזר

לא מזמן כתבתי פוסט על בגדי ילדים, ואיפה אפשר למצוא אותם ברשת. אחד מאותם אתרים שהזכרתי היה “האוס אוף פרייזר” (House of Fraser) – אתר מלא בכל טוב שמציע ביגוד של עשרות מותגים כמו DKNY, ראלף לורן, דיזל ועוד רבים וטובים. בניגוד לאתרים אחרים, האתר הזה מציע המווווון הנחות, סיילים, תוכנית נאמנות ויש בו לא מעט מציאות בכל זמן נתון. אז חשבתי שהגיע הזמן להרחיב לגביו ולהקדיש לו פוסט שלם משלו.

האוס אוף פרייזר
האוס אוף פרייזר – לחצי לכניסה לאתר

האוס אוף פרייזר – היסטוריה ומותגים

כשמדובר על בתי אופנה היסטוריים, האוס אוף פרייזר הוא אחד השמות המוכרים והגדולים בבריטניה. עם סיפור שהחל לפני יותר מ-150 שנה מחנות וילונות צנועה בגלאזגו הוויקטוריאנית והגיע לרשת ענקית של חנויות כלבו ענקיות בפריסה בינלאומית, המותג עבר דרך ארוכה.

כיום לרשת יש 72 חנויות ברחבי הממלכה המאוחדת. חנות הדגל ממוקמת ברחוב אוקספורד, לא הרחק מכולבו דבנהמס המפורסם, וכמובן אתר האינטרנט המפורסם שמציע את כל המותגים הכי שווים של הרשת (כולל משלוחים לישראל).

רשימת המותגים שהאתר מציע היא אינסופית, החל ממותגי יוקרה, יומיום ואפילו כמה מותגי בית בכלל לא רעים, וכולל את כל המחלקות: גברים, נשים, ילדים, מידות גדולות, בגדי ספורט וגם כלי בית, קוסמטיקה ואקססוריז למיניהם.

בין המותגים באתר

מבצעים וקוד הנחה

האתר מציע סיילים מטורפים כמעט בכל זמן נתון. בעת כתיבת הפוסט הזה , למשל, ניתן לקבל 20% הנחה על כל מוצרי האאוטלט עם קוד ההנחה EXTRA20.

מכיוון שאנחנו לא יכולות לעדכן את הפוסט הזה בזמן אמת – מומלץ לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו, או להצטרף לרשימת התפוצה על מנת לקבל עדכון על מבצעים והנחות שוות (וכמובן להשתתף בהגרלת המוצרים החודשית שלנו).

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

מערכת True Fit

אחד מהדברים שאני אוהבת באתר הזה הוא המערכת המגניבה שנקראת True Fit. האוס אוף פרייזר בעצם לקחו את הרעיון ממערכות דומות שעוזרות לבחור את גוון המייקאפ הנכון בין מותגים וסוגים שונים, ושדרגו אותו לביגוד. מספיק שתגידי למערכת איזה מידה את באחד מהמותגים שהאתר מציע, והיא תתרגם את המידה שלך באופן אוטומטי לשאר המותגים. ממש ממש מגניב, וסופר שימושי.

משלוחים והחזרות

פה זו אולי נקודת התורפה של האתר – משלוח רגיל (8-10 ימי עבודה) עולה 12.5 פאונד, ומשלוח מהיר (3-5 ימי עבודה) יעלה 25 פאונד. מצד שני, המשלוח תמיד אמין עם מספר מעקב, ולמול קניה של כמה פריטים בהחלט מדובר בעלות זניחה, בטח למול המחירים המשתלמים שניתן למצוא באתר.

ניתן להחזיר את כל המוצרים כל עוד הם במצב חדש ונשארו באריזתם המקורית.

וזהו להיום. מחפשת עוד אתרים דומים? את מוזמנת לקרוא את הסקירה שלנו על מרקס אנד ספנסר, או להסתכל בריכוז המדריכים שלנו לגבי קניית קוסמטיקה ברשת.

האוס אוף פרייזר
לחצי לכניסה לאתר

2 Comments on “האוס אוף פרייזר לונדון – מותגים, משלוחים וקודי הנחה”

  1. האם באתר האוס אוף פרייזר צריך גם להזמין רק עד 75 דולר כדי שלא לשלם מס ואז המשלוח של 12 פאונד לא כל כך זול
    או שאפשר כמה פריטים שכל אחד פחות מהסכום הנל?
    תודה רבה על כל הידע הנפלא שמאד מאד עוזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *