6 בחירות של קונסילר מומלץ לכהויות ופיגמנטציה

קונסילר מומלץ לכהויות

אם יש משהו שלמדתי על קונסילרים זו העובדה שכמעט לכל אחת יש קונסילר המועדף עליה, אבל אין דבר כזה קונסילר המושלם עבור כולן. ופה אולי הקושי בבחירת קונסילר – מדובר על אחד המוצרים היותר רבגוניים שיש. יש קונסילר מומלץ לכהויות, יש קונסילר לעור בוגר, קונסילר לטיפול בפיגמנטציה, קונסילר להסתרת אקנה, והרשימה לא נגמרת.

אז כדי לעשות קצת סדר בדברים, אספתי פה רשימה של 6 קונסילרים מומלצים, בהתאם לצרכים וההעדפות שלך. כולם מומלצים להסתרת כהויות ופיגמנטציה בעור, אבל שונים אחד מהשני בהתאם למרקם, רמת הכיסוי והעמידות והמחיר כמובן.

לכל המלצה שמתי את הקישור לאתר עם המחיר הכי טוב (נכון לרגע כתיבת הפוסט) – אבל אני חייבת לציין שברוב המקרים המחירים של המוצרים די דומים בין אתר לאתר, אבל כמובן שאת מוזמנת להשוות בעצמך.

אז ללא הקדמות נוספות, נתחיל:

קונסילר מומלץ לכהויות – Studio Finish של M.A.C.

קונסילר במרקם קרם קל משקל המעניק כיסוי אינטנסיבי ואטום לעור הנוטה לפגמים, כהויות ופיגמנטציה. מצד אחד, יש לו כיסוי מלא ואטום לגמרי, מה שאומר שהוא מושלם לכיסוי כתמי לידה, שומות וקעקועים למיניהם, לצד כהויות ופגמים קלים בעור. מצד שני, הוא מאד קל למריחה עם מברשת או קצות האצבעות. למרות הכיסוי האטום שלו, הגימור נותר עדין ובמראה טבעי.

הפורמולה של המוצר הזה מועשרת בוויטמינים C ו- E המציעים יתרונות נוגדי חמצון, בנוסף לסיליקה הסופגת עודפי שמן מהעור כדי להבטיח תוצאות נטולות ברק. בנוסף למקדם הגנה ברמת SPF35, הקונסילר הזה משאיר את העור חלק, מושלם ומוגן.

קונסילר מומלץ לכהויות MAC
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

להיפר-פיגמנטציה – קונסילר קרם של בובי בראון

קונסילר בובי בראון

“כשאני מחפשת קונסילר מומלץ להיפר-פיגמנטציה, אני מחפשת קונסילר עם שורה ארוכה של גוונים שונים, כיסוי מלא ועמידות גבוהה”, אומרת קריסטין קרוז, מאפרת בכירה מסלון פריטו בניו יורק. “לקונסילר של בובי בראון את כל האלמנטים שאני מחפשת כדי לקבל כיסוי נהדר ומראה טבעי. יש לו 14 גוונים מהם ניתן לבחור, הוא עמיד בפני מים, זיעה ועמיד בפני לחות”.

יושב טוב בתיק – קונסילר זוהר של NARS

קונסילר NARS

“מכיוון שהקונסילר הזה זוהר מעט, הוא לא יגרום לעור שלך להראות עמום או מאופק”, מסבירה קרוז. “במקום זאת הוא נראה רך ומספק כיסוי מספיק שייתכן שתצטרכי להסתרת פגמים כמו היפר-פיגמנטציה או כהויות”.

הדבר שאני הכי אהבתי בקונסילר הזה של NARS זו העובדה שהוא מגיע עם אפליקטור שרביט מובנה, מה שהופך אותו מושלם לשימוש מחוץ לבית, והוא קל משקל עם אריזה דקה, כך שהוא באופן קבוע אצלי בתיק.

לתיקוני גוון – Secret Camouflage של Laura Mercier 

“פה מדובר על צמד קונסילרים באריזה אחת, בעצם, עם פורמולה יבשה מאד לכיסוי מלא, מה שאומר שהיא הולכת להישאר במקום ולא לזוז”, אומרת קרוז. “את לא חייבת להשתמש בשני הגוונים באותו הזמן, אבל בהנחה שאחד מהם מתאים לגוון העור שלך, את יכולה להשתמש בשני כדי להבהיר או לתקן את הצבע במידת הצורך, מה שהופך את הצמד הזה לסופר שימושיים”.

קונסילר לכהויות לורה מרסיה
לחצי לכניסה לעמוד המוצר ופרטים נוספים

לעור יבש – Sensual Skin Enhancer של Kevyn Aucoin

קונסילר לעור יבש

הקונסילר הזה מגיע במרקם קרמי להפליא ויש לו מעין תחושה “מוקצפת” ואוורירית, מה שאומר שהוא אידיאלי לכל מי שהעור שלה נוטה להיות יבש יותר. עם זאת, הקונסילר הזה מומלץ לשימוש בכל סוגי העור בגלל הפיגמנט המושלם שלו והיכולת לערבב אותו, מה שאומר שאת יכולה לטשטש את המרקם שלו ככל שתרצי עם קרם לחות או פשוט להשתמש בו בלבד לקבלת הכיסוי המלא ביותר.

קונסילר מאיר של Becca

קונסילר becca

אם את לא מחובבות המאט אלא דווקא מחפשת קצת הארה, הקונסילר הזה של Becca יכול להיות הבחירה המושלמת עבורך. הוא מסתיר את כל פגעי הפיגמנטציה והטקסטורה של העור ועל הדרך מעניק לו גוון זוהר ויפהפה.

קראי עוד על קאלט ביוטי ועל שאר המותגים השווים שיש בו.

עוד קונסילרים ששווה להכיר

וזהו להיום. אני מקווה שעזרתי לך לבחור את הקונסילר המומלץ עבורך.

אם בקונסילרים עסקינן, אין מצב שלא שמעת על המוצר הסופר ויראלי קונסילר שייפ טייפ של TARTE Cosmetics. ואם לא בא לך להשקיע סכומים גדולים ואת מחפשת את המחיר הכי טוב, קונסילר IAR של מייבלין הוא אחלה אופציה.

רוצה עדכון על תכנים חדשים, וסיכוי לא רע לקבל מוצרים שווים במתנה?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *