ניסיתי את בושם בריטני ספירס באיחור של 15 שנה

בריטני ספירס

אמל”ק: אחרי ששמעתי עליו דברים טובים במיליון מקומות שונים וקיבלתי המלצות מכמה חברות, החלטתי לנסות את בושם בריטני ספירס “פנטזיה”. אז מה חשבתי עליו, איפה המחיר הכי שווה ולמה היא וג’סטין נפרדו למען השם – הכל בפוסט.

בושם בריטני ספירס “פנטזיה”

הסיפור הוא כזה: במשך הרבה מאד שנים אני נמנעתי מבשמים של סלבס כמו מאש. וזה לא משנה אם זה הבושם של אריאנה גרנדה, ויקטוריה בקהאם או אפילו נועה קירל – כבודן של כולן במקומו מונח, אבל אני מעדיפה להשאיר את הבישום למקצוענים. או כמו שחברה שלי אמרה: “בואי, זה שאת יודעת לשיר זה נחמד והכל, אבל מה הקשר לבושם? את לא רואה את רוברטו קוואלי מופיע בטקס פרסי MTV נכון? כל אחד בתחומו נשמה”.

אבל אז ניסיתי את בושם בריטני ספירס – ואוי, כמה שאני טעיתי.

פנטזיה הוא הבושם השני שבריטני ספירס הוציאה. לזכותה יאמר שהיא עשתה את זה בשיתוף פעולה עם אליזבת ארדן, חברה שכן יודעת מה היא עושה, וכנראה שאכן זה היה הסוד להצלחה – מאז המותג השיק מעל עשרה בשמים נוספים (אם כי פחות מוצלחים לדעתי) בקולקציה, והסדרה עברה את רף מיליארד הדולר במכירות. לא רע בכלל.

אז על מה מדובר? פנטזיה הוא ניחוח גורמה חושני שנפתח בתערובת פירותית של ליצ’י אדום ושופע, חבוש זהוב וקיווי אקזוטי. תווי האמצע הפרובוקטיביים מורכבים מיסמין, שוקולד לבן וסחלב. תווי הבסיס משלבים שורש אירוס, מושק ועץ.

בושם בריטני ספירס מגיע בבקבוק עגלגל ויפה שנראה כמו שיקוי קסמים שמגיע מסיפור אגדה. למעשה, לכל מגוון הבשמים מהסדרה הזו יש בקבוק דומה, אך בצבעים שונים. הבקבוק הורוד הזה, בניחוח המקורי, מגיע עם קריסטלים קטנים ועגולים שבהחלט מוסיפים לו צ’ארם פנטסטי.

בושם בריטני ספירס
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

דעתי האישית

יצא לי להשתמש בלא מעט בשמים מתקתקים, אבל אני לא חושבת שיצא לי להריח משהו שדומה לניחוח של “פנטזיה”. אני לא חושבת שבאמת יש בו את העומק והדינמיות שיש בבשמים טובים באמת, אבל הניחוח שלו – בדגש על נגיעות ה-“קאפקייקס” שמורגשות – הוא בהחלט ייחודי. הניחוח עמיד לאורך זמן, ועלי הוא החזיק לאורך יום שלם, אם לא יותר. ואולי הדבר הכי משמעותי – באופן מוזר, זה מרגיש לי שגם מי שלא אוהבת את הבושם הזה לא הולכת לשנוא אותו – יש בו משהו שכולם אוהבים ולכן כנראה הוא כל כך מצליח.

למרות שתווי הפתיחה שלו הם מעין מכת מתיקות פרחונית הדומה להרבה בשמים אחרים שמיועדים לצעירות (למשל בושם ורסאצ’ה Bright Crystal) – ככל שעובר הזמן הניחוח נעשה חם, חלק ומתוק יותר, ולא במובן הילדותי מסטיקי הצפוי, אלא מתוק חושני, רומנטי. “מתוק קלאסי”, אם יורשה לי.

מאיפה הכי שווה להזמין?

בושם בריטני ספירס
בושם בריטני ספירס

אם אתן ותיקות פה באתר אתן כבר יודעות כמה אנחנו אוהבות להשוות מחירים, גם בקניית בשמים. הפעם המנצח הגדול של השוואת המחירים הוא אתר סטרוברינט, שהביא לנו את הבושם במחיר של 90 ש”ח ל-30 מ”ל, או 170 ל-100 מ”ל.

חשוב לדעת – אלו המחירים הרגילים, אבל הבושם הזה כמעט תמיד נמצא ברשימת ה-“מוצרים במחירים מצחיקים” של האתר או בהנחה כזו או אחרת, ולכן המחירים שם אפילו יותר זולים.

חייבת לציין שבהתחלה קצת חששתי להזמין בשמים מחו”ל, אבל כבר יצא לי להזמין בשמים מהאתר הזה במספר הזמדנויות שונות, ואף פעם לא הייתה בעיה. גם פה אני לא צופה שתהיה, בטח כשהעלות של הבושם כל כך נמוכה (ומתחת לסף המע”מ).

וזהו להיום. מה את חושבת על הבושם הזה? אשמח לשמוע בתגובות או בעמוד הפייסבוק שלנו – שווה לעקוב!

One Comment on “ניסיתי את בושם בריטני ספירס באיחור של 15 שנה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *