הסרת צבע מהשיער: כך תעשי את זה נכון ותשמרי על בריאות השיער

הסרת צבע שיער

לא משנה אם זו התוצאה הסופית של צביעת שיער בסלון שאת לא אוהבת או צביעת שיער בבית שלא יצאה כמצופה – טעויות זה משהו שתמיד קורה. אחרת, לא היו צריכים להמציא לנו את מגוון המוצרים ההמיועדים עבור הסרת צבע מהשיער.

האזהרה הגדולה בנושא הזה? בעולם אידיאלי, תמיד עדיף שאיש מקצוע יעשה כל סוג של הסרת צבע מהשיער או תיקונים, אמרה מעצבת השיער קריסטן פלמינג משיקגו, שכתבה על הנושא באינסטגרם שלה. היא ציינה שמדובר על תהליך לא פשוט אפילו עבור המקצוענים – אבל אם את בכל זאת רוצה לנסות את זה בבית, יש כמה דברים שכדאי לך לדעת.

“בכל פעם שאת מסירה צבע מהשיער שלך את מסתכנת בנזק, אז אני ממליצה לחפש מסיר צבע עדין, שמעניק לחות ולא מכיל אקונומיקה ואמוניה”, היא ייעצה. “אם שני המרכיבים הללו קיימים, את רק מחפשת לעצמך עוד יותר בעיות”.

איך משתמשים במוצר הסרת צבע

התחילי על ידי חפיפה של השיער עם שמפו לניקוי עמוק שיעזור בהסרת חלק מהצבע וישפר את תוצאות המסיר, אומרת פלמינג. כמו כן, חובה לעקוב אחר הוראות המוצר הספציפי שבחרת להשתמש בו – זה לא הזמן לאלתורים.

בנוסף, תמיד כדאי להתחיל מהקצוות: “קצוות השיער שלנו נוטים להיות נקבוביים יותר, ולכן הם בדרך כלל יאחזו בצבע מלאכותי בעקשנות רבה יותר”, היא הסבירה. חשוב גם לוודא כי המוצר מחולק באופן שווה על כל השיער, על מנת להימנע מתוצאה סופית מנומרת. ולבסוף, לאחר שסיימנו, כל המומחים ממליצים להמשיך ולטפל במסיכה לשיער איכותית בהקדם האפשרי, על מנת להחזיר לשיער את הלחות הנחוצה לו.

ועכשיו, אחרי שלמדנו איך משתמשים בהם – הגיע הזמן שנבחר את מוצר הסרת הצבע המומלץ עבורך.

מוצרי הסרת צבע מהשיער מומלצים

הנה כמה מוצרים מומלצים:

מסיר צבע שיער ומרכך של Color Oops

יש לא מעט סקירות ברשת שממליצות ספציפית על המוצר הזה, הביקורות באמזון די מעודדות, ואפילו פלמינג כתבה עליו: “זה מוצר במחיר נגיש ועדין, ולמרות שהשיער שלך עשוי להרגיש יבש לאחר השימוש בו, הוא לא יינזק”, היא אמרה (זאת תודות לנוסחה המועשרת בחלבוני סויה ואלוורה שלו). הוא עובד תוך 20 דקות בלבד ויעיל להסרת צבע שיער קבוע וקבוע למחצה. הקיט הזה מגיע גם עם מרכך, להשלמת הטיפול – אבל אפשר לקנות רק את המסיר.

לקריאה נוספת על יתרונות האלוורה לשיער.

זמין ב: אמזון

מסיר צבע מהשיער של Revolution Pro

הסרת צבע מהשיער רבולושן ביוטי

Revolution Pro זו הזרוע המקצועית של מותג הטיפוח והאיפור הנפלא מייקאפ רבולושן, שמציע מוצרים איכותיים במחירים נגישים. מסיר הצבע מהשיער שלהם הוא בחירה טובה עבור כל אחת שרוצה להיפטר מצבעים עזים יותר, כמו כחול, ורוד וסגול. הנוסחה נטולת האקונומיקה מסירה מהשיער לא רק צבע, אלא גם הצטברות וזיהום של מוצרים אחרים, ובנוסף גם מזינה את השיער באותו הזמן – זאת הודות לשמן הבאובב המועשר בלחות. המוצר עובד על צבעים קבועים, חצי קבועים וזמניים, שלא לדבר על זה שהוא גם זמין במחיר זול במיוחד.

זמין ב: Beauty Bay

מסיר צבע Color Delete של Scruples 

המומחים מגדירים את המוצר הזה בתור “מסיר צבע שיער כבד” – והוא מומלץ למשימות מיוחדות ולגוונים קבועים שקשה להסיר. בנוסף, ניתן לערבב אותו עם מים לתוצאה עדינה יותר, או לערבב אותו עם קרם מפתח (חמצן) שאפשר לרכוש בנפרד על מנת להפוך אותו לאפילו עוד יותר אפקטיבי. ובכל זאת, למרות חוזקו, הוא גם מתהדר בשמן אבוקדו, שמן במבוק, ותערובת הגנה העוזרת למזער נזקים ושבירה.

זמין ב: אמזון

מה לחפש במוצר הסרת צבע שיער?

אז אוקיי, הצגתי פה שלושה מוצרים שלפי כל המחקרים שלי ברשת, המלצות של חברות שיצא להם להשתמש וידע אישי הם המומלצים – אבל יש בעולם עוד המון אחרים. אז כדי לעזור לך להתכוונן למוצר שמתאים עבורך, הנה כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כשאת באה לבחור מוצר:

פורמולות נטולות אמוניה ואקונומיקה – מסיר צבע השיער כשלעצמו מייבש את השיער ועלול לפגוע בו. כל המומחים שיצא לי לקרוא בנושא הזה הזהירו כי פורמולות המכילות (בנוסף לחומר הפעיל עצמו) גם את הרכיבים האלו, רק הולכות לייבש לך את השיער עוד יותר, ולהגדיל את הנזק. נסי להימנע ממוצרים שמכילים אותן.

מכילים מרכיבים לחות או שיקום – עוד באותו הנושא, אבל אם תצליחי למצוא מוצר שמכיל רכיבי לחות חזקים (חמאת שיאה, שמנים או סיליקונים) בנוסף לחומרים שמחזקים את השיער כמו קרטין או חלבונים למיניהם – את הולכת להפחית במידה ניכרת את הסיכון לפגיעה בשיערך במהלך התהליך.

אינדיקציה לגבי סוג צבע השיער שהמוצר יכול להסיר – יש המון סוגים שונים של צבעי שיער, והם מאד שונים זה מזה (ומספיק שתקראי את הסקירה שלנו על מה זה צבע שיער ללא אמוניה כדי להבין את המורכבות). לפני הקנייה, כדאי מאד שתוודאי שהמסיר שאת בוחרת מיועד לשימוש עם סוג הצבע שאת מנסה להסיר. תיאור המוצר בדרך כלל יפרט אם הוא מיועד לצבע זמני, קבוע או חצי קבוע.

הסרת צבע מהשיער

שאלות ותשובות לגבי הסרת צבע מהשיער

איך מסירים צבע שיער?

בראש ובראשונה, עליכן לעקוב תמיד אחר הוראות השימוש של מוצר הסרת הצבע בו בחרת להשתמש. עם זאת, אופן השימוש במסיר צבע תלוי גם בסוג צבע השיער שאת מנסה להסיר.
כדי להסיר צבע זמני, למעשה אין צורך אפילו במסיר צבעי שיער – חפיפת השיער פעם או פעמיים עם שמפו לניקוי עמוק יעשה את העבודה.
כדי להסיר צבע קבוע או קבוע למחצה, בחרי במסיר צבע שיער (כמו אלו שפירטנו בפוסט). התחילי על ידי מריחה שלו על ציר האמצע של הראש והמשיכי לכיוון הקצוות, כאשר את שמה כמות גדולה יותר של חומר קרוב יותר לקרקפת ולשורשים, מכיוון שהשיער כאן יבהיר הרבה יותר מהר.

האם הסרת צבע פוגעת בשיער?

התשובה הקצרה: כן, זה עשוי לפגוע בשיער, במיוחד אם לא משתמשים במוצר כראוי. חשוב להקפיד על הוראות השימוש של כל מוצר ולהשתמש בשיקול דעת, ולהקפיד על שיקום השיער עם מסכה או מרכך לאחר הסרת הצבע.

האם ניתן להבהיר את השיער אחרי הסרת צבע?

זה לא מומלץ, מכיוון שתהליך הסרת הצבע עצמו מספיק “קשה” על השיער כפי שהוא, סביר שתרצי לתת לשיער שלך קצת מנוחה וטיפול נוספים לפני שתמשיכי להבהיר אותו. זה יכול להיות בין מספר ימים למספר חודשים – הכל תלוי במצב השיער שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *