ישרוטל ספורט קלאב – הכל כלול לאוהבי הפעילות (ביקורת)

מלון ישרוטל ספורט קלאב

היום אני הולכת לדבר על מלון ישרוטל ספורט קלאב באילת, מלון שלא האמנתי שאגיע אליו אי פעם (כי מה לי ולספורט, ועוד בחופשה) – מצד שני כאשר מדובר על חופשה משפחתית הכוללת אחיינים צעירים, לא שאלו אותי. וכל עוד אני לא זו שמשלמת, אני לא נוטה להתלונן. ולכן מצאתי את עצמי במלון ישרוטל ספורט “הכל כלול”, ושרדתי כדי לספר.

נתחיל בהסבר. מי שעוקב אחרי הפוסטים שלי בהקשר של חופשות כנראה יודע שאין דבר שאני אוהבת יותר משקט, יוקרה ומחיר מציאה. זה יכול להיות מלון כרמים עם הנוף עוצר הנשימה שלו, מלון בראשית שמוקף בעשרות קילומטרים של מדבר או מצפה הימים המחודש עם השקט הגלילי שלו – מה שחשוב זה שאוכל להתנתק מהעיר, הפקקים, הטלפונים והמיילים ללילה או שניים עם עצמי, מחשבותיי וזמן איכות עם אנשים שאני אוהבת.

ולכן מלון ספורט הוא לא בהכרח הבחירה שהייתי עושה אם הייתי לבד. אבל כאמור הייתי עם כל המשפחה המורחבת, ילדים בכל הגילאים – ואני חייבת להגיד – לא סבלתי בכלל.

מלון ישרוטל ספורט קלאב
ישרוטל ספורט קלאב – מבט אווירי

אגב- מדובר על חופשה שקרתה לפני תקופת הקורונה שהגבילה את כולנו לטיולים וירטואליים בלבד. פשוט תכננתי לכתוב עליה כבר מזמן ואני רוצה לעשות את זה כל עוד הזכרון יחסית טרי.

על מלון ישרוטל ספורט קלאב

מדובר על מלון בדירוג של ארבעה כוכבים, שמושלם למשפחות עם ילדים, או סתם אנשים שמחפשים להיות פעילים בזמן החופשה. מלון ישרוטל ספורט קלאב הוא מושלם למשפחות בגלל כמה סיבות:

מיקום – ממש על החוף הצפוני של אילת, בסמוך לטיילת רויאל ביץ’, כאשר עיקר המסעדות, הפאבים ושאר האטרקציות של העיר במרחק הליכה.

אוכל ושתיה – כשמו כן הוא, מדובר על מלון “הכל כלול”. מה שאומר שכל הארוחות המפוארות, השתייה (כולל אלכוהולית) ושאר הפינוקים יהיו ללא תוספת מחיר, דבר שילדים (ובעיקר ישראלים) מאד אוהבים.

פעילות – כל הרעיון של המלון הזה סובב סביב הספורט. יש בו מלא מתקנים שונים: מגרשי טניס, בריכות, חדר כושר מפואר וכו’, בתוספת צוות “אקטיב” העומד בחינם לרשות האורחים המבקשים חוויית אימון אישית. המתקנים המפוארים שלו הם אחת הסיבות שהמלון הוא מוקד משיכה ללא מעט תחרויות ספורט בינלאומיות וביניהן ישרא-מן, טריאטלון וטורנירי טניס שונים.

חדר כושר המלון
חדר הכושר של המלון

חוות דעת וביקורות

אני חייבת לציין שהייתי מופתעת לטובה. תמיד ידעתי שהשירות במלונות ישרוטל הוא ברמה גבוהה, אבל בתור אחת שאין לה ילדים (תודה לאל), אני מחזיקה מעצמי low maintenance. יעני, לא דורשת יותר מדי. ולכן אין לי ממש מדד כי אני לא נוטה להעמיד את נותני השירות במבחנים קשים מדי. מצד שני, כשראיתי את בני המשפחה שלי עם הילדים הקטנים – והאובייקטיבית, מעצבנים – שלהם, למול הסבלנות שבה הצוות של המלון עזר ונתן מענה לכל הדרישות שלהם (בהקשר של אוכל מיוחד ודרישות למיניהן) – באמת, אני מורידה את הכובע.

על זה אני אוסיף שהאוכל היה טעים, המגוון רחב, המתקנים נקיים ומסודרים ולמרות (או אולי בגלל) שהמלון בסטנדרט של 4 כוכבים באמת הרגשתי שאני מקבלת תמורה גדולה עבור הכסף ששילמתי. (סתם נו, שאבא שלי שילם עבורי).

מלום ישרוטל ספורט קלאב

מאיפה כדאי להזמין

לפי דעתי, וכבר כתבתי על זה מספר פעמים, הדרך הכי טובה למצוא דיל שווה היא לבצע את ההזמנה ישירות דרך האתר של המלון. כל המבצעים שעולים באתרים אחרים גם ככה עולים ישירות אצלם, ובנוסף לכך הם מציעים הנחה נוספת של 5% למי שמזמין ישירות באתר, כאשר את התשלום אפשר לעשות בזמן הצ’ק אאוט במלון, כך שברוב המקרים לא תמצאו מחיר טוב יותר.

ישרוטל
לחצי לכניסה לאתר המלון

אנחנו עשינו את ההזמנה ישירות מהאתר של המלון (שילמנו בהגעה, בנפרד), ובתור אחת שיודעת להשוות מחירים אני יכולה להגיד בלב שלם – לא מצאתי אופציה משתלמת יותר.

לכניסה לאתר ישרוטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *