סקירה: פילינג אורז של דרמלוג’יקה, לשימוש יומי

פילינג אורז

אני ממשיכה את הסקירה שלי על מוצרי הטיפוח האגדיים. והפעם – פילינג אורז, הידוע בשמו הרשמי בתור “דיילי מיקרופוליאנט” של דרמלוג’יקה (Dermalogica Daily Microfoliant). שני המאפיינים הכי חשובים של המוצר נמצאים כבר בשמו: מדובר על פילינג לשימוש יומי – מה שאומר שהוא מאד עדין – ושהוא מיוצר מאורז.

אז על מה מדובר, או:

WTF זה פילינג אורז?

מדובר על תכשיר פילינג לשימוש יומיומי המכיל חומצה פיטית (אשר מיוצרת מסובין של אורז, ולכן שמו של המוצר), פפאין וחומצה סליצילית, הנועד להסרת תאים מתים, הבהרת העור והמרצת התחדשותם של תאי עור חדשים. כאמור, התכשיר מבוסס על אבקה ייחודית המופקת מאורז, והוא תכשיר מנצח ועטור פרסים שהינו מוצר הדגל של דרמלוג’יקה.

למי הוא טוב?

המוצר מומלץ לכל מי שמחפשת ניקוי טוב ועמוק. הוא מתאים לכל סוגי העור, הפורמולה שלו אינו מכילה חומרי ריח וצבע מלאכותיים וכאמור הוא עדין במיוחד, מה שהופך אותו מתאים לבעלי סוגי עור רגישים יותר. מדובר על מוצר אידיאלי לסובלות מעור שומני.

איך משתמשים?

לאחר ניקוי הפנים, יש לערבב כמות של אבקה (בערך כפית) עם ידיים רטובות מאוד עד ליצירת מרקם קרם. יש לעסות את עור הפנים בתנועות סיבוביות להמנע ממגע באזור העיניים. יש לעסות את העור במשך כדקה ולשטוף היטב. לאחר השימוש מומלץ למרוח קרם לחות מתאים בהתאם לסוג העור.

למה פילינג אורז הוא מוצר כל כך מוצלח?

עורכת היופי של ווג כתבה פעם באינסטוש, וסיכמה יפה לדעתי: “אני מאוד אוהבת פילינג אורז. אבל למרות שאני אוהבת את הפילינגים הכימיים, אני חושבת שלפעמים שפשוף טוב הוא מה שצריך, והפילינג הזה מרגיש מספיק עדין כך שאני לא דואגת לפגוע לעצמי בעור, אך מנגד הוא עדיין משאיר עור פנים חלק ונקי. אני מביאה אותו איתי לחדר הכושר על מנת לשטוף את הפנים אחרי האימון, והוא עושה עבודה נהדרת ושומר אותי רעננה. המוצר גם מאד נוח מכיוון שמדובר באבקה יבשה, ולכן לא כבד מדי להסתובב איתו בתיק כל היום. בנוסף, אני אוהבת שהוא מכיל חומצה סליצילית להידוק הנקבוביות, ושיבולת שועל קולואידלית להרגעת העור”.

פילינג אורז דרמלוג'יקה
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

יאללה, השתכנעת.

אז מאיפה מזמינים?

כרגיל, המחיר הכי זול נמצא בהזמנה באונליין, ואחרי שעברתי על כל האתרים הגדולים אני שמחה להכריז על המנצח הגדול בפעם הזו – לוק פנטסטיק, בו המוצר נמכר ב-51 פאונד + משלוח חינם (ועוד 10% הנחה בקופה) – שזה זול משאר האתרים שיצא לי לראות, ובנוסף מקבלים מתנה על כל קניה מהמותג (בד”כ מוצר בגודל קטן יותר).

פילינג אורז LookFantastic
המוצר בלוק פנטסטיק – לחצי לכניסה

אגב, זה המקום להזכיר שכבר כתבנו מדריך שלם עם כל קודי ההנחה לוק פנטסטיק וכל השיטות למצוא את המחירים הטובים ביותר.

וזהו להיום. אם בא לך לקרוא על עוד מוצרים עם אורז, ממליצה שתכירי את המותג היפני המהם טאצ’ה. וכמו תמיד, אשמח לתגובות, הערות והמלצות – בתגובות פה למטה או בערוצי הסושיאל האחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *