איך להתלבש לברית (ומה לעשות עם איפור ושיער)

מה ללבוש לברית

קיבלת את ההזמנה לברית, בחרת את המתנה המקסימה ביותר ואת לא יכול לחכות לראות את ההורים הזוהרים והתינוק המתוק. אבל מה לובשים לאירוע שהוא בהחלט לא מפואר כמו חתונה, ובכל זאת דורש קצת יותר סטייל מסתם מסיבת יום הולדת? אם את מתקשה להחליט איך להתלבש לברית, אל תדאגי – יש לנו כמה עצות פשוטות לגבי כללי התנהגות, קוד לבוש ורעיונות לבוש לאירוע המיוחד.

מכיוון שקוד הלבוש עבור ברית יכול להשתנות מאוד בהתאם לסגנון האירוע (שיכול לנוע בין בראנץ’ בחצר ועד אולם אירועים ברמת חתונה), תחילה תצטרכי להבין את רמת הפורמליות. צריכה רמז? תסתכלי על ההזמנה, אומרת מתכננת האירועים אמילי באטלר שכתבה על הנושא באתר שלה. “הזמנה מודפסת בדומה לחותנה תעיד על אירוע רשמי יותר מהזמנה אלקטרונית או אימייל”, היא אומרת. “תתלבשי בהתאם.”

אם זה אירוע אישי, המקום בו הוא נערך יכול גם להציע קצת תובנות לגבי השאלה איך להתלבש לברית. אם אינך מכירה את המיקום, בדיקה קטנה באינטרנט יכולה לתת לך מושג לכמה מושקע את צריכה להתלבש. אם כל השאר נכשל, באטלר ממליצה פשוט לבקש הכוונה מהמארח.

עבור אירוע מפואר יותר, שמלה יפה או שילוב של חצאית וחולצה הם הימור בטוח. אם את מעדיפה מכנסיים, בחרי במכנסי שמלה ועקבים. עבור אירוע מזדמן יותר, לעומת זאת (למשל בבית או בחיק המשפחה הקרובה), ג’ינס נוח עשוי להיות מקובל לחלוטין עם חלק עליון או בלייזר. “כאשר יש לך ספק… תתלבשי רמה אחת מעל מה שאת חושבת שעשוי להיות מתאים. תמיד עדיף להיות לבושה יתר על המידה מאשר לבושה מתחת לרמה”, באטלר הוסיפה.

איך להתלבש לברית בחורף

מזג אוויר קר בהחלט יכול להפוך את זה למאתגר יותר להבין איך להתלבש לברית בתור אורחת. במקרה כזה, שכבות הן המפתח. “אני אוסיף ז’קט ג’ינס או עור לשמלה בחודשים קרירים יותר”, אומרת באטלר. סוודר נעים או בלייזר חכם יכולים להשפיע מאד גם מבחינת החימום של האאוטפיט. אם האירוע נראה נינוח יותר, גם מכנסיים הם תמיד אופציה: חפשי פריטים קטנים לשדרוג ההופעה כמו צבע ייחודי, דוגמה מהנה או בד רשמי יותר כדי להרים את הרמה.

איך להתלבש לברית בסתיו

בחירת לבוש בעונות מעבר זה משהו שתמיד יכול להיות קצת יותר מסובך. כשאת מחליטה מה ללבוש לברית שנערכת בסתיו, תצטרכי להתכונן למגוון רחב של סוגי מזג אוויר. “לסתיו ולחורף, שכבות הן המפתח, במיוחד אם האירוע נערך בחוץ”, מציעה באטלר. תכנני בגד שישתלב היטב עם בלייזר, קרדיגן או ז’קט קליל אבל עדיין ייראה נהדר גם אם תורידי אותו.

בעוד שבלייזר וחולצה הם תמיד בחירה חכמה, את יכולה למנוע מהמראה להרגיש כמו לבוש לריאיון עבודה על ידי בחירת ז’קט סריג רך יותר עם כיסים גדולים. חלק עליון עם צווארון מוסיף בדיוק את הכמות הנכונה של נשיות. אם האירוע יותר מזדמן, אל תהססי לשלוף מהארון את הסקיני ג’ינס האהובים עליך וכמה מגפונים. ואם את צריכה לדפוק הופעה קצת יותר ברמה, זוג מכנסי בד ועקבים ייראו אופנתיים ללא מאמץ.

מה ללבוש לברית בקיץ

האביב עשוי להיות העונה הקלה ביותר להחליט בה מה ללבוש לברית (שמלות פרחוניות וצבעים עליזים הם דבר מובן מאליו), אבל זה לא אומר שלא תוכלי להפיק תועלת מכמה רעיונות מחוץ לקופסה. אם מקום האירוע נראה קצת נינוח מכדי להצדיק שמלה (או אם זה פשוט לא הסגנון שלך), חולצה עם פרטים לא צפויים – למשל שרוולי תחרה, רקמה או דוגמה מהנה – יכולה להיות אחלה של פתרון.

אין לך מה לדאוג גם אם שמלות הן לא הקטע שלך: זוג מכנסיים לבנים אלגנטיים ייראו מתוחכמים באותה מידה. הערבוב של בד רשמי יותר עם פריטים אחרים סופר-קז’ואליים מרגיש כזה שמתאים באופן מושלם לאירוע כמו ברית.

איך להתלבש לברית בקיץ

מזג אוויר חם דורש בדים קלים כמו שיפון, פשתן או כותנה. ההימור הטוב ביותר שלך כשאת בוחרת מה ללבוש לברית בקיץ הוא שמלת קיץ אוורירית או אפילו מכנס וחולצה קצרים, במיוחד אם האירוע נערך בחוץ. זו העונה המושלמת לשחק עם הדפסים מהנים או גוונים בהירים. “אל תפחדי מדפוס וצבע”, אומרת באטלר. “ברית היא חגיגה. התלבשי בהתאם!”

איך להתלבש לברית

איפור ועיצוב שיער

באירועים כמו ברית מילה פן פשוט יכול להיות אחלה פתרון, אבל כמובן שבהתאם לרמת האירוע ניתן להשקיע גם יותר. הנה כמה רעיונות לתסרוקות ערב שאת יכולה לנסות. זכרי שהדבר החשוב הוא להתאים את התסרוקת לרמת הלבוש – הכל בהתאם לרמה הנדרשת באירוע.

אם את האמא של התינוק ולא סתם אורחת רגילה בברית – הייתי ממליצה לך להשקיע במאפרת מקצועית. בואי נודה באמת, סביר להניח שהפיגמנטציה מההריון דורשת כיסוי ביד מיומנת, העיגולים השחורים מתחת לעיניים שכל אמא צעירה סוחבת איתה תורמים את שלהם ללוק העייף, וגם הנפיחויות בפנים ובעפעפיים, מזכרת להריון, מה לעשות, עדיין כאן.

בדיוק בגלל זה, פרגני לעצמך עזרה מקצועית. אם בכל זאת החלטת להתאפר לבד, אל תגזימי. “איפור עיניים מעושן נראה מדהים בערב, אבל מכיוון שרוב הבריתות נערכות בצהריים כדאי דווקא ללכת על מראה טבעי יותר”, אומרת באטלר. כדאי גם ללכת על מוצרים עמידים במים, כי את כנראה הולכת להזיל דמעה או שתיים במהלך האירוע (במיוחד אם מדובר בילד ראשון).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *