מה ללבוש לתמונת פספורט (הימנעי מדרכון מביך)

תמונת פספורט

אם יש דבר אחד שהרגשתי אחרי שנים של הגבלות קורונה, זה דחף עצום לנסוע לחו”ל. ועם הסרת איסורי הנסיעה, הגיע סוף סוף הזמן להזמין את הכרטיס הזה לאותו יעד בחו”ל שתמיד רצית לבקר בו. עם זאת, ראשית, אולי תרצי לבדוק אם הגיע הזמן לחדש את הדרכון שלך – משימה לא פשוטה בהחלט. ובעוד שתיאום הפגישה ומילוי הטפסים זה הדבר שצריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך, היבט נוסף שכדאי לשקול הוא מה ללבוש לתמונת פספורט. למרות שזה אולי נראה כמו משימה לא מסובכת, יש כמה דברים שכדאי לזכור, במיוחד מאחר שהתמונה הזו הולכת ללוות אותך לעשר השנים הבאות.

אמנם תרצי להתחיל בקריאת הכללים הרשמיים של משרד הפנים לגבי צילום תמונת דרכון – אבל במקביל ריכזנו פה גם כמה טיפים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירת הלבוש לתמונת הפספורט שלך. המשיכי לקרוא כדי לראות את כולם, ולהגדיל את הסיכויים שלך לצלם תמונה שתוכלי להיות גאה בה בעשור הקרוב.

תמונת דרכון

בחרי צבעים כהים יותר

בדרך כלל, הרקע לתמונות פספורט יהיה לבן או אפור בהיר, אז בחרי טופ בצבע כהה יותר כדי להבדיל אותו מהרקע של התמונה שלך. סביר להניח שחולצה לבנה עם רקע לבן תידחה, אז ההימור הטוב ביותר שלך הוא להתרחק מצבעים בהירים. גוונים כמו שחור, כחול כהה וחום הם כולם אפשרויות בטוחות לחלק העליון שלך, אבל את יכולה גם להצליח עם צבעים בהירים יותר כל עוד הם לא מפריעים לתמונה יותר מדי.

הימנעי מהדפסים

אם כבר מדברים על הסחת דעת, תמונת הדרכון שלך היא לא הזמן להצהיר אמירה אופנתית נועזת. בעוד שרוב החולצה שלך תהיה חתוכה, אפילו הדפס מודגש יכול להסיח את הדעת בתמונה שלך. כמו כן, זכרי שתמונת הדרכון שלך הולכת להישאר איתך לזמן מה, כך שמשהו שאת חושבת שהוא שיקי להפליא כרגע עשוי להפוך לרגע קרינג’ גדול בעוד כמה שנים.

כנ”ל לגבי אקססוריז

כשזה מגיע לאקססוריז, מותר לענוד תכשיטים בתמונת הדרכון שלך, אבל אנחנו מציעים להיצמד לפריטים קלאסיים כמו זוג עגילים פשוטים או שרשרת פשוטה. עגילים תלויים או שרשרת עבה מדי יכולים להסיח את הדעת ולגנוב את הפוקוס בתמונה שלך.

אל תשקיעי יותר מדי, אבל בכל זאת –

אז נכון, זה בסך הכול צילום לתמונת דרכון ולא ריאיון עבודה, אבל אולי תרצי לוותר על המראה של “הרגע התגלגלתי מהמיטה”. הסיבה? אם התקבלת לעבודה חדשה, תמונת הפספורט שלך עשויה לשמש לתג הזיהוי שלך, במיוחד אם את מתחילה משרה חדשה בחברה בינלאומית. אז למרות שאין אחת שאוהבת להסתובב כל היום עם בגדי ספורט כמוני, אני בכל זאת מציעה לבחור בסריג פשוט או חולצה בסיסית. יחד עם זאת, תמונת הדרכון שלך מתמקדת רק בחצי העליון של הגוף שלך, אז אין בעיה ללכת עם טייץ יוגה אם זה מה שנוח לך.

שימי לב לקו הצוואר שלך

אם אתה שוקלת איזו חולצה ללבוש לתמונת הדרכון שלך, נסי להתרחק מחולצות עם מחשוף עמוק, כתפיים חשופות מדי או עם צווארון סירה. תמונות פספורט נחתכות בדרך כלל מהכתפיים ומעלה, כך שלבישת חולצה שנופלת מתחת לכתפיים עשויה לגרום לזה להיראות כאילו אינך לובשת חולצה בתמונה, וזה לא בדיוק המצב האידיאלי ביותר. אם אינך בטוחה שהחולצה שלך תעבוד, צלמי את עצמך מקרוב מראש וחתכי את התמונה לריבוע ביחס של 1:1. זה אמור להיות אינדיקטור טוב לאופן שבו הטופ שלך ייראה בצילום הסופי.

פספורט ישראלי

ועכשיו שיש דרכון – לאן שווה לטוס?

מתלבטת לאן לטייל? הנה כמה המלצות שלנו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *