סרום פנינים פאיו – PAYOT Uni Skin Perles (סקירה)

סרום פנינים פאיו

היי בנות, היום אני רוצה לכתוב פוסט קצר על מוצר מגניב שנתקלתי בו לפני כמה חודשים ומאד אהבתי, סרום פנינים פאיו (PAYOT), או בשמו המלא: UNI SKIN CONCENTRÉ PERLES.

קצת היסטוריה: לפני כ-3 שנים המותג הצרפתי פאיו השיק את סדרת UNI SKIN – סדרה שנועדה לאחד ולתקן את פגמי העור ולחשוף עור זוהר וצעיר. הסדרה כללה שלושה מוצרים עיקריים: סרום לפנים למראה עור מושלם ומואר, קרם יום לגוון עור אחיד עם SPF15 וקרם עיניים ושפתיים למראה עור אחיד. שלושת מוצרי הסדרה מכילים מרכיב ייחודי הרשום כפטנט בשם Uni Perfect המאחד, מתקן ומשמר את גוון העור. הפורמולה הזו מכילה תמצית קלנדולה (או בשמו העברי: “ציפורני חתול“) – מרכיב עוצמתי המגן ומשמר את תפקודם התקין של תאי העור. פרחי הקלנדולה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, מחטאות ונוגדות חיידקים.

על המותג Payot

אני מקווה בבוא היום לכתוב פוסט שלם על המותג פאיו (Payot) – אבל בקצרה:

מדובר על מותג שהוקם על ידי ד”ר נדיה פאיו, שהייתה אחת הנשים הראשונות שסיימו לימודי רפואה באוניברסיטת לוזאן שבשוויץ, התמקצעה ברפואת עור והקימה את המותג על מנת לספק פתרונות לבעיות עור שונות. עד היום הצוות במעבדות פאיו מוסיף לפעול תחת עקרונות המפתח אותם היא הגדירה, העיקרי שבהם הוא לפתח מוצרים המכילים חומרים פעילים ואפקטיביים לתיקון בעיות עור ספציפיות. הגישה הרפואית של ד”ר פאיו מתמקדת בפיתוח פורמולות עדינות, בטוחות לשימוש ואפקטיביות באמצעות שימוש במרכיבים הטבעיים הטובים ביותר.

לוגו פאיו
לוגו פאיו

סרום פנינים פאיו

סרום פנינים פאיו למראה עור מושלם ומואר – נלחם בתפקוד לקוי של התאים בשכבה העמוקה של העור, עוזר בטיפול בכתמי פיגמנטציה, עור עמום, צלקות ואדמומיות, חושף באינטנסיביות את זוהר העור ומסייע בטשטוש סימני הגיל. כמו שכבר ציינתי, הסרום מכיל פטנט בלעדי בשם Uni Perfect אשר משמר את גוון העור, ומכיל תמצית קלנדולה, צמחי מרפא אסיאתיים וקיווי, המשפרים את הפעילות הטבעית של קילוף העור וממריצים את התחדשות התאים. בנוסף, חומצה היאלורונית במשקל מולקולרי גבוה מעניקה לחות ומסייעת להחלקת פני שטח העור, וגולת הכותרת: פנינים המעניקות פעולת מיקוד רכה כדי ללכוד את האור ולהאיר את העור.

סרום פנינים פאיו
הסרום. לחצי לכניסה לעמוד המוצר

ואי אפשר בלי לדבר על הפנינים. הסרום הזה מגיע בבקבוק שקוף המכיל את החומר, ופנינים שקופות ומדהימות ביופיין. מעבר לכל הסגולות הטיפוליות שתיארתי בפסקה הקודמת, אני יכולה לציין כי מדובר על סרום קרמי, עשיר ואוורירי, יושב בצורה נוחה ונעימה על העור והכי חשוב: אחרי שבועיים של שימוש כבר מרגישים את ההבדל. בסופו של דבר, מעבר לגימיק של הפנינים (שהוא אכן מרשים), באמת מדובר על סרום במרקם נהדר, שמרגיש נפלא ובאמת מראה תוצאות. מאד מאד אהבתי.

המוצר נמכר בכ-179 ₪ל-30 מ”ל, ברשתות הפארם למיניהן. ברשת גם ניתן למצוא אותו, במחיר זהה או זול יותר, תלוי בתקופה. בסטרוברינט, למשל, הוא מופיע נכון לרגע זה ב-20% הנחה:

עוד סרומים שאהבתי וכדאי לך להכיר: סרום ניאצינאמיד של The Ordinary, וכמובן הדאבל סרום האגדי של קלרינס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *