שיער דק ודליל? 5 המלצות על שמפו להוספת נפח

שיער דק ודליל

אני מכירה לא מעט נשים עם שיער דק ודליל ששופכות על עצמן מלא מוצרים להוספת נפח (גלייז פול מיטשל הוא אחד האהובים עלי), רק כדי לראות את השיער נופל שוב לאחר זמן קצר.

ואכן, מדובר על מצב מתסכל. אבל חשוב להבין – הדרך לשיער מלא וסמיך מתחילה למעשה עם חפיפת השיער – ואם להיות ספציפית, חפיפה עם שמפו לשיער דק.

כפי שהסבירה לואיז גרבוט, מנהלת הקריאייטיב של סלון היוקרה גינה קונווי, הסוד לשמפו טוב להוספת נפח זה לא בהכרח המרכיבים הטובים שיש בו – אלא דווקא אלו שלא נמצאים בו. “נסי להימנע מסיליקון או מפולימרים, במיוחד אם יש לך שיער דק”, היא אומרת. “הם מכבידים על השיער על ידי ציפוי של כל קצוות שיער עם מעין חומר דמוי פלסטיק, כך שהשיער עשוי להרגיש חלק אבל כנראה ייראה מאד רפוי. אם את לא כל כך מבינה בזה, זה פשוט – פשוט הימנעי מכל המרכיבים שנגמרים עם ‘cone'”.

עם זאת, בחירת שמפו מומלץ לשיער דק זה רק השלב הראשון – השלב הבא הוא לשפר את טכניקת החפיפה שלך. לדברי גרבוט, אחת הסיבות העיקריות לכך שאיננו רואים הצלחה ממוצרים להוספת נפח היא שימוש לא נכון. זכרי, יש לשים שמפו על השורשים ומרכך רק באורכים ובאמצע הקצוות. “כמו כן, שמפו צריך לחפוף עם מים חמים כדי לפתוח את קצוות השיער, ומרכך צריך לשטוף עם מים קרים”, היא אמרה.

אז כדי לשפר את מצב השיער שלך, הנה חמש המלצות לשמפו מוצלח לשיער דק ודליל.

שמפו Bain Volumifique של קרסטס

שמפו לשיער דק קרסטס

השמפו להוספת נפח של קרסטס, שיוצר במיוחד לטיפול בשיער דק, הוא הבחירה המושלמת. אם השיער שלך נעשה שמנוני מהר מדי, השמפו הזה ינקה אותו לעומק, מהשורש ועד הקצה, והוא אידיאלי לכל מי שיש לה שיער דק ולא מוכנה להתפשר על לחות!

הפורמולה מכילה פולימרים שמוסיפים נפח לכול סיבי השיער, עמוסה ברכיבים שמעניקים גוף וריכוך לשיער ומותירה את שיער רך, מלא, עבה ומבריק.

המחיר הכי טוב: 113 ש”ח בסטרוברינט.

עוד מוצרים מושלמים של קרסטס שאנחנו אוהבות: שמן לשיער אליקסיר, שמפו בלונד אבסולו.

שמפו לשיער דק Pure Abundance של Aveda

שמפו לשיער דק AVEDA

אם את אוהבת מוצרים כמה שיותר טבעיים שבכל זאת מספקים את הסחורה, אז השמפו להוספת נפח של Aveda בהחלט שווה ניסיון. הנוסחה המבוססת על מרכיבים מן הצומח מכילה חומרים פעילים על בסיס שמן קוקוס לשיער המאפשרים הקצפה איכותית וניקיון עמוק של סיב השערה מכל שאריות הלכלוך והזיהום החיצוני.

השמפו הזה מעניק לשיער דק הזנה והרגשה קלת משקל, והוא אפקטיבי לגמרי לכשעצמו. יחד עם זאת, אני חייבת לציין את המרכך המועשר בחימר קאולין שיכול להיות תוספת אדירה לשגרת טיפוח מושלמת.

המחיר הכי טוב: כ-98 ש”ח ב-Look Fantastic

שמפו להוספת נפח עם אורז וחיטה של קיל’ס

שמפו לשיער דק קילס

חלבוני האורז והחיטה שנמצאים בשמפו מוסיף הנפח הזה של קיל’ס מחזקים את המבנה הטבעי של כל גדיל שיער, ומגבירים את נפחו כבר החל מהשימוש הראשון. בזכות המרקם הקל שלו, תוכלי להשתמש בו באופן יומיומי מבלי לדאוג שהוא ישאב את הלחות משיערך. אתה תבחיני כי שיער דק הופך פתאום לגמיש ובריא יותר, ועל הדרך הוא הולך להריח נפלא.

המחיר הכי טוב: כ-135 ש”ח באמזון

שמפו להוספת נפח של Bumble and Bumble

שמפו להוספת נפח B&B

האם את משקיעה המון זמן בסלסול השיער שלך רק כדי לראות אותו מאבד נפח אחרי זמן קצר? למרבה המזל, השמפו המצוין הזה של Bumble and Bumble יכול לעזור! הוא עוזר להוספת נפח שמחזיק לאורך זמן, ומוסיך לשיער אפקט מלא שבדרך כלל דורש טיפול פן בסלון. לאפקט מושלם, מומלץ לשלב עם המרכך מאותה הסדרה.

המחיר הכי טוב: 117 ש”ח ב-Look Fantastic

שמפו לבניית נפח של Philip Kingsley

שמפו לשיער דליל

השמפו הזה – שפותח באמצעות מומחי טריקולוגיה – הוא בקלות אחד הטובים ביותר לשיפור המצב של שיער דק ודליל. הוא מכיל קרטין המחזק את השיער בנוסף לתאית טבעית, אשר מעבה את פני השטח של סיבי השערה וגורמת להם להיראות מיד עבים וקופצניים יותר.

המחיר הכי טוב: 10 פאונד ב-Look Fantastic

לסיכום – מה עושים עם שיער דק או דליל?

רק מי שיש לה שיער דק ושטוח מבינה את הקושי לטפח אותו. נכון, ניתן לעשות תספורות או תסרוקות שונות שינסו להחמיא לסוג הזה של השיער, אך בפועל חשוב שתזכרי כי הכל מתחיל משגרת טיפוח נכונה ובחירה מדויקת של מוצרי שיער מתאימים לסוג השיער שלך.

וזהו להיום. כמו תמיד, אשמח לשמוע מה חשבת על ההמלצות שלנו – ואשמח אם תוסיפי את ההמלצות שלך!

כמו כן, במידה ונהנית מהפוסט, ממליצה לך לבדוק גם את הפוסט שכתבנו עם טיפים לגידול שיער ארוך ובריא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *