אמילי רטאייקאוסקי צבעה את השיער לבלונד לכבוד סדרת בלונד אבסולו

אמילי רטאייקאוסקי

אמילי רטאייקאוסקי – דוגמנית, אשת עסקים וברונטית מפורסמת – היא רשמית בלונדינית. וזה הגיוני כשאת תקועה בבידוד קורונה ובמקרה את הפנים של מותג טיפוח השיער היוקרתי והמופלא קרסטס (עליו כבר כתבתי פה: שמן אליקסיר). “אני בלוס אנג’לס. אני במיטה שלי, שותה קפה, מתעוררת בבוקר הראשון שלי כבלונדינית” ,היא אמרה, “עם הסגר הזה את מסתכלת על עצמך במראה ואת כאילו, אני צריכה שינוי!”

אבל הסגר זו לא הסיבה היחידה. “ראיתי הרבה תמונות ערוכות שלי בתור בלונדינית שמעריצים יצרו”, היא הסבירה. “ואני תמיד אהבתי פאות”. אחרי תיאום מול הנשים החזקות של קרסטס, השינוי יצא לפועל. “הם היו כאילו, יאללה, בואי נעשה את זה! סדרת טיפוח השיער החדשה שלהם עבור שיער בלונדיני – בלונד אבסולו – בדיוק יצאה, אז הם השתגעו על הרעיון של טרנספורמציה. אז עם ברכתם המלאה והתמיכה, הלכנו על זה אתמול.”

View this post on Instagram

👱‍♀️

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

View this post on Instagram

Day 1 as a blondie

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

כידוע אמילי רטאייקאוסקי היא הפנים של מותג טיפוח השיער המקצועי קרסטס (Kerastase), ובראיון למגזין “אל” היא הסבירה קצת יותר על השינוי ועל סדרת “בלונד אבסולו” החדשה.

למה סמכת דווקא על קרסטס בשביל השינוי הזה?

“אני הפנים של Kerastase כבר שנתיים, כך שיש לי איתם מערכת יחסים ארוכה. אבל עוד לפני כן, המוצרים שלהם באמת באמת מדהימים. זה תמיד קשה כי אני יודע שבכל פעם שאני דוברת של מותג כלשהו כולם חושבים ‘את סתם אומרת את זה’. אבל בכנות, המותג הזה שינה את השיער שלי. השמפו והמרכך כל כך טובים, שאפילו חברים שנשארים אצלי בבית ומשתמשים בשמפו לא חוזרים לשמפו הקודם שלהם. וגם השיער של בעלי כל כך נעים בזכותו”.

האם זה לקח הרבה זמן?

“זה היה כל כך ארוך!” היא אמרה. “התיישבתי על הכיסא בסביבות 9:00 בבוקר ויצאתי בסביבות השעה 16:30. אבל היינו חייבים לעשות את זה נכון.עשינו חמצון ראשון, ואז שני. ואז מעצב השיער עשה לי מסכה (של בלונד אבסולו כמובן). ואז הוא חזר לתקן את השורשים”.

“זה היה יסודי, אבל אם אני הולכת להיות בלונדינית, אני רוצה להיות בלונדינית! רציתי גם שהצבע יהיה דומה יותר לצהוב מאשר לאפור. אני יודע שהרבה אנשים אוהבים את האפור כרגע, אבל אני פשוט חושבת שעם גוון העור שלי, זה לא היה נראה טוב”.

שמפו בלונד אבסולו של קרסטס

שמפו בלונד אבסולו קרסטס
שמפו בלונד אבסולו

שמפו בלונד אבסולו סגול ועוצמתי של קרסטס, מושלם לשיער בלונדיני בגוונים קרים ואפורים, מסייע להסרת זיהומים, מגן על השיער מפני חמצון ומנטרל מיידית את הפיגמנט הכתום המתכתי שבלונדיניות סובלות ממנו.

בנוסף לכך, מועשר בחומצה היאלורונית לחיזוק סיב השערה ולכן משאיר את השיער רך ומבריק עם צבעוניות תוססת.

נמכר בארץ במספרות המובחרות בלבד. באינטרנט אפשר למצוא (כרגיל) בחצי מחיר בערך – במקרה הזה המחיר הכי טוב הוא בסטרוברינט: כ-107 ש”ח בלבד!

סיכום שלי (+ אמילי רטאייקאוסקי היא מושלמת)

אני חייבת לציין, לדעתי ממש הגיע הזמן גברת אמילי רטאייקאוסקי! ממש אהבתי.

אבל ברצינות, כל שינוי גוון או שטות אינסטגרמית אחרת (ע”ע קים קרדשיאן וגוון ה-“ברונד“) היא הזדמנות גם ללמוד משהו!

אם את בלונדינית, או רוצה להיות – כבר כתבתי פה באריכות על שמפו סילבר והעובדה שבעלות שיער בלונדיני חייבות לטפל בו כמו שצריך, אחרת פיגמנט כתום מתכתי מופיע לאחר כשבוע-שבועיים (בגלל החמצון עם האוויר). טוב לדעת שגם מותג על כמו קרסטס נכנס לזירה, ואם השמפו הזה יהיה אפילו חצי מהרמה של שאר המוצרים שלהם – הוא עדיין יהיה הבחירה הכי טובה עבור בלונדיניות.

אמילי רטאייקאוסקי
אמילי רטאייקאוסקי בבלונד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *