מייק אפ הודה ביוטי FauxFilter: כיסוי מלא ומגוון רחב

מייק אפ הודה ביוטי

היום אני הולכת להמשיך במסע שלי למציאת המייק-אפ המושלם. והפעם, מוצר שלא ממש הכרתי ולא חשבתי לנסות אבל התפוצץ בטיקטוק לאחרונה, כך שהייתי חייבת לבדוק– מייק אפ הודה ביוטי FauxFilter.

אבל נתחיל עם סרטון הטיקטוק שהתחיל את הכל:

אם כבר מדברים על כיסוי עמיד, אה?

אבל לפני שאמשיך לדבר על המייקאפ המעניין הזה, תזכורת מהירה לסקירות הקודמות בסדרה:

וואלה, כשהתחלתי לא באמת האמנתי שאגיע לרגע הזה, אבל תראו כמה סקירות הספקתי לכתוב! בכל מקרה, כשתסיימי לקרוא את הפוסט הזה, את מוזמנת להמשיך לאחת (או כמה) מהן.

מייק אפ הודה ביוטי

על מייק אפ הודה ביוטי

בדיוק כשחשבנו שהודה ביוטי הסתפקה במייקאפ הסביר פלוס שלה, אושיית הרשת, אימפריית האיפור והאנטישמית במסווה (לפי פרסומים זרים) הודה קטן שידרגה את המייקאפ שלה עם כמה התאמות קלות – אך אדירות.

או כמו שהרשת הגדירה את זה: “הפילטר בבקבוק האהוב עליך חזר, והוא טוב מתמיד”. מייק אפ FauxFilter Luminous מכיל את כל הדברים החיוביים שנתנו לו את ההצלחה שהוא זכה לה בפעם הראשונה, אבל עכשיו גם עם פורמולה נטולת ניחוח, עמידות ל-24 שעות וגימור מאט.

כשהוא אמור לבצע במציאות את העבודה של כל מסנני האינסטגרם שלך בבת אחת, מייק אפ הודה ביוטי מספק כיסוי מלא וגמיש (מה שאומר אין סיכון שיווצרו לך קמטוטים או חריצים), ומעניק אפקט אמיתי של עור חלק וטבעי, מאחר שהוא מטשטש את מראה הנקבוביות ומסתיר את כל מה שתרצי להסתיר – החל מהתפרצויות ועד נימים שבורים.

מייק אפ הודה ביוטי גוונים

הנוסחה מכילה פיגמנטים מטשטשים שמבטיחים לטפל בכל גוון עור לא אחיד, היפר פיגמנטציה ופגמים. הגימור הוא מאט אך לא גירי, בין השאר בזכות כמות בריאה של שמן ארגן המספק מעטה מגן ומזין על העור. כפי שכנראה היית מצפה, הכיסוי הוא בצד הכבד יותר של הסקאלה, אבל זה גם אומר שבמקום להחליק ולנזול יש לו את המשקל והיכולת להחזיק על העור לאורך זמן, והוא לא יזוז בלי השכנוע הנחרץ של מסיר איפור.

תשכחי מכל אותם מייקאפים שנמוגים להם כשאת מזיעה או מושכת יום ארוך. המייק אפ של הודה לא משחק, והוא לא יזוז עד הרגע שתחליטי שאת רוצה בכך.

ואולי מה שהכי מפתיע לטובה במייקאפ הזה הוא טווח הגוונים הרחב שלו, שכרגע עומד על 30 גוונים. נכון, זה עדיין כ-10 גוונים פחות מהחלופה הכי קרובה של פנטי ביוטי, אבל הוא עדיין מציע ספקטרום גווני עור רחב בהרבה מרוב המייקאפים המתחרים בשוק. יחד, הודה וריהאנה מרימות את הרף לתעשיית הביוטי, ונותנות דגש על אוכלוסיות שלמות שלא זכו לכך עד כה (מי כמוני יודעת כמה זה מאתגר למצוא איפור לעור כהה). בהקשר הזה, לגמרי הגיע הזמן.

איפה מזמינים

מוצרי הודה ביוטי אינם נמכרים בחנויות בישראל כך שניתן להזמין אותן רק באונליין.

שני מקומות משמעותיים בהן המותג נמכר הם האתר הרשמי של Huda Beauty – שמקורו בדובאי – ולכן אינו עושה משלוחים לישראל (בתקווה שאולי זה ישתנה בהמשך), ואתר ספורה, שגם לא עושה משלוחים – אבל אם יש לכן כתובת למשלוח בארה”ב מוזמנות לבדוק אותם.

למשלוח לישראל, האופציה הזולה והמהירה ביותר לקניית מוצרי הודה ביוטי היא באמצעות אתר קאלט ביוטי, שמציע משלוחים חינם ברכישות מעל 40 פאונד. שימו לב שבזמן התשלום יקוזז לכן המע”מ, כך שתקבלו הנחה נוספת בגובה 17% מסכום הקנייה!

כניסה לעמוד המוצר בקאלט ביוטי | וגם זמין ב-FeelUnique

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *