איך למרוח לק ברגליים: מדריך

איך למרוח לק ברגליים

מריחת לק על ציפורני הרגליים היא דרך מצוינת להתחיל את הקיץ “ברגל ימין”. טיפול יסודי בציפורניים ובחירת צבע שאת אוהבת יכינו את כפות הרגליים שלך לאותם סנדלי קיץ מהממים. אבל איך עושים את זה בצורה הכי נכונה, יעילה ונעימה? בדיוק בשביל זה כתבנו את המדריך הבא שמפרט איך למרוח לק ברגליים. שווה לקרוא ולעקוב אחר השלבים!

חלק א’ – הכנה

1. הסרת הלקי הישן

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להסיר כל לק שכבר נמצא על הציפורניים שלך. השרי צמר גפן בקצת מסיר לק והעבירי אותו על הציפורניים עד שכל הלק נעלם.

  • שימוש במקלון לניקוי אוזניים יכול לעזור בקצוות שקשה להגיע אליהם.
  • כשאת בוחרת מסיר לק, קחי בחשבון שאלו שמכילים אצטון כנראה יהיו יעילים יותר, אך גם יותר סביר שיפגעו בכפות הידיים והרגליים שלך. הסרת לק ללא אצטון היא פחות חזקה, אבל גם פחות מזיקה.
  • הקפידי להשתמש בקרם לחות לידיים כדי לנטרל את השפעות הייבוש של מסיר הלק.
  • לקריאה נוספת – קרם ידיים מומלץ: 8 קרמים שווים לטיפול ביובש וסדקים.

במקום להשתמש בצמר גפן רגיל, שנוטה להשאיר כתמים וסיבים אחריו, אני ממליצה להשתמש ברפידות צמר גפן נטולות מוך (כמו למשל אלו שזמינות באמזון).

2. קצצי את הציפורניים שלך

השתמשי בקוצץ ציפורניים כדי לגזור את הציפורניים שלך ישר – זו הדרך הבריאה ביותר לגזוז, ואת גם ככה תעצבי את הציפורניים שלך בשלב מאוחר יותר. אורך מומלץ הוא עד קצה הבוהן שלך.

כדי לקצץ את ציפורני הרגליים, עדיף להשתמש בקוצץ איכותי המיוצר במיוחד למטרה הזו, כמו ה-Deluxe Clippers של Tweezerman.

3. שייפי את הציפורניים

שייפי את הציפורניים שלך לצורה הרצויה. היזהרי לא להשאיר קצוות משוננים, מכיוון שהם עלולים להיתפס באי נוחות על נעליים וגרביים.

  • ודא שהפצירה שלך במצב טוב ולא הפכה לכהה מדי.
  • טכניקת השיוף הטובה ביותר היא לא להעביר את הציפורן קדימה ואחורה על הפצירה, אלא לשפשף את הפצירה בתנועה אחת על קצה הציפורן ולחזור על הפעולה עד שתסיימי.
  • החליקי את הקצה הקשה בעזרת פצירה, ועבדי בכיוון אחד עד שהן אחידות ויוצרות צורה שאת אוהבת. מומלץ להשתמש בפצירה בעלת שתי רמות חספוס, כאשר הצד העדין יותר מיועד להחלקת קצה הציפורן, בעוד שהצד הגס יותר מיועד לקיצור ועיצוב הציפורניים.

לקריאה נוספת – פצירה מומלצת: כך תבחרי את המשייף המושלם עבורך

4. שטפי את הציפורניים

הנקודה הזו חשוב לשטוף את הרגליים עם מים וסבון כדי להיפטר מריח מסיר הלק. הקפידי לייבש את הרגליים לפני מריחת הלק – מים ידללו את הלק ויהרסו לך את הפדיקור.

איך למרוח לק ברגליים - מדריך

חלק ב’ – מריחת הלק

1. בחרי את הצבע

בחרי צבע שתאהבי להסתכל עליו – בין אם זה הצבע האהוב עליך או משהו שמתאים לבגדים שלך.

2. הפרידי את הבהונות באמצעות צמר גפן

אם אצבעות הרגליים נוגעות זו בזו, הן עלולות להפריע ללק הרטוב – הפרדתן תעזור לך להימנע מכך.

3. מרחי שכבת בסיס

שכבת הבסיס, שנקראת גם “בייס-קואט”, גורמת לפדיקור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, מכיוון שהיא עוזרת ללק הצבעוני להיצמד לציפורניים שלך. בתור בונוס, היא גם מונעת מלק צבעוני להשאיר כתמים על הציפורניים לאחר ההסרה.

התחילי על ידי מריחת שכבת בסיס דקה באמצעות שלוש משיכות מברשת: אחת למעלה באמצע ואחת בכל צד. לאחר שהבסיס התקבע, את מוכנה לעבור ללק הצבעוני.

4. מרחי את הלק הצבעוני

לפני הצביעה, גלגלי את בקבוק הלק ביד שלך מעט כדי להבטיח את העקביות של הצבע. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק כדי להתחיל – העבירי כמות קטנה לק על המברשת לציפורן שלך. הניחי בעדינות את הלק על כל חלק של הציפורן שלך – את לא צריכה יותר משלוש משיכות.

הקפידי להשתמש בשכבות דקות – שכבות עבות עלולות ליצור בועות אוויר, ולהתייבש הרבה יותר לאט.

5. מרחי שכבה נוספת (או יותר)

יש למרוח שכבות נוספות לפי הצורך. בעזרת אותה שיטה, מרחי שכבות דקות נוספות עד שהלק שלך יהיה אטום ככל שתרצי. שתי שכבות מספיקות לרוב המותגים והצבעים של הלק.

6. הסרת לק עודף

אל דאגה אם צבעת קצת מחוץ לקווים – פשוט טבלי מקלון צמר גפן במסיר לק וטפחי אותו על כל טיפה של לק שנדבקה על העור שלך (או בכל מקום אחר שלא תרצי).

אם יש לך מסיר לק זול שאת אוהבת ועושה את העבודה הוא לגמרי מתאים פה, אבל אם בא לך לשדרג למוצר טיפה יותר יוקרתי אני יכולה להמליץ על מסיר לק נטול אצטון, פרבנים ופתלטים (כמו זה של Mineral Fusion למשל) – זה יהיה בריא יותר לציפורניים שלך בטווח הארוך ושווה את ההשקעה.

7. מרחי טופ-קואט

כדי לאטום את הלק, סיימי עם שכבה של טופ-קואט המתייבש במהירות. זוהי שכבה עליונה שקופה שאוטמת את הלק, וגורמת לפדיקור שלך להחזיק לזמן רב יותר. היא גם מספקת גימור יפהפה – מבריק או מט. בעת המריחה, הקפידי להעביר את המברשת על החלק העליון של הציפורן שלך, מכיוון ששם יש סיכוי גבוה לשבירה.

8. תני לציפורניים שלך להתייבש

היזהרי לא להיתקל בשום דבר שעלול להפריע להן בזמן שהן מתייבשות!

רצוי להתרחק ממים חמים, אבל טבילת הציפורניים שלך במי קרח יכולה דווקא לעזור להן להתייבש מהר יותר.

לאחר שסיימת וייבשת את הציפורניים, זה הזמן לנוח ולהתפעל מהעבודה שעשית.

מריחת לק ברגליים

איך למרוח לק ברגליים – סיכום

אנחנו מקוות שלאחר שתסיימי לבצע את השלבים המפורטים במדריך הזה את תביני איך למרוח לק ברגליים ועד כמה התהליך באמת פשוט. ולכי תדעי, אולי תוותרי על הליכה למישהי מקצועית – שזה תמיד חדשות טובות, גם עבורך וגם עבור חשבון הבנק שלך.

וכמו תמיד, נשמח לשמוע ממך בתגובות או ברשתות החברתיות שלנו עם כל סוגי השאלות, הערות והמלצות.

ועד הפעם הבאה, לא לשכוח שאת מהממת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *