6 בחירות של מייק אפ מומלץ לעור בוגר

מייק אפ לעור בוגר

תקציר: היום אני הולכת לדבר על מייק אפ מומלץ לעור בוגר. ללא קשר לגיל שלך, המייק אפ בו תבחרי כנראה יהיה זה שעונה על צרכי העור היחודיים שלך ובכל זאת מציע לך את הגימור המושלם. עם זאת, אם את כבר בגיל בו העור שלך מתחיל להרגיש את כוח הכבידה, הדרישה מהמייק-אפ שלך כנראה תכלול התייחסות לדברים כמו קווים דקים, קמטים ומרקם לא אחיד – את יודעת, כל הדברים הטבעיים שקורים כשאת בחיים מספיק זמן כדי לרכוש ניסיון וחוכמה אינסופית.

“לעור בוגר יש מרקם פחות חלק מאשר לעור צעיר”, מסבירה המאפרת פיונה סטיילס. “קווים דקים ונקבוביות גדולות יותר יכולים לגרום למייק-אפ להיראות דמויי מסיכה במקרה הטוב, ומאד לא מחמיא במקרה הגרוע. מציאת מייק-אפ שמשתלב טוב לתוך העור זה הדבר החשוב למראה המושלם. איפור כבד מדי יתקע בתוך החריצים בעור וישיג תוצאה הפוכה מזו שאת כנראה מחפשת”.

והיא צודקת. הטריק עם שימוש במייק-אפ על עור בוגר הוא להימנע ממריחתו בכל מקום, ולחפש פורמולה המכילה לחות שתאפשר לך להיראות בצורה טובה והקורנת ביותר. “איפור עוסק ביצירת אשליה אופטית”, היא מוסיפה. “כשמדובר על מייק אפ מומלץ לעור בוגר, הנקודה היא לא להשתמש בו כדי לכסות ולהיפטר מכל הפגמים בעור, אלא באמת על להסוות דברים מסוימים ולשפר דברים אחרים”.

הבנת? יופי. עכשיו אפשר לעבור להמלצות שלנו.

מייק-אפ לעור בוגר Future Skin של Chantecaille

מייק אפ מומלץ לעור בוגר

הפורמולה הזו כוללת מרקם קרם ג’ל חדשני שמציעה יתרונות לחות אדירים, גם לעור בוגר יותר, וגימור קורן. ההמלצה לגביו מגיעה מכיוונה של ג’יין פונדה: המאפרת של השחקנית בת ה-81, שונל פרסטידג’, אומרת שהמייק-אפ הזה הוא בחירה נהדרת עבור בעלות עור יבש או בוגר, מכיוון שהוא מפוצץ במרכיבים המוסיפים ושומרים על לחות כמו תמצית עלי רוזמרין, גליצרין ואלוורה.

כ-70 פאונד ב-SpaceNK

לא מכירה את אתר הקניות הזה? היכנסי ללמוד עוד על SpceNK

Luminus Silk של ג’ורג’יו ארמני

מייק אפ לומינוס סילק

כשהוא תמיד נבחר כאחד האהובים על ידי מקצועני וחובבי איפור, המייק-אפ הזה מבית ג’ורג’יו ארמני זכה כבר למעמד אייקוני. המאפרת של מייגן מרקל המליצה עליו ללקוחות בוגרות יותר בזכות הגימור הרך והממוקד שלו ומרקמו חסר המשקל.

אגב, על ה”אח הגדול” שלו, פריימר לומינוס סילק, כתבתי כבר בהרחבה.

המחיר הכי משתלם: 43 פאונד ב-LookFantastic

מייק-אפ עמיד לעור בוגר של La Mer

מייק-אפ לעור בוגר La Mer

מרקם חסר משקל פוגש עמידות לזמן ארוך. מייק-אפ Soft Fluid Long Wear משלב בצורה חלקה צבע רך, לחות מזינה ואת מרכיב הפטנט של המותג, ה-“Miracle Broth”. מעדן את מראה הנקבוביות והפגמים בעור, ומכיל מרכיבי הגנה מהשמש ונוגדי חמצון.

90 פאונד ב-SpaceNK

מייק-אפ של Koh Gen Do

מייק-אפ נוזלי לעור בוגר

המייק-אפ המכיל מרכיבי לחות של המותג היפני Koh Gen Do כבש את ליבם של מעריצים רבים ברחבי העולם עם הפורמולה מפזרת האור ומוסיפת הלחות שלו.

כ-55 דולר ב-SkinStore US

אוהבת מוצרי יופי יפני? כדאי שתשמעי על שו אמורה.

מייק-אפ אנטי אייג’ינג Sisley Paris Sisleÿa Le Teint

מייק אפ מומלץ לעור בוגר - סיסלי

מייק-אפ Sisleÿa Le Teint עם תכונות אנטי אייג’ינג של סיסלי פריז הוא עוד אחד מהמומלצים, וקל להבין מדוע. הנוסחה נטולת השמן מקנה זוהר לעור תוך שהיא מציעה יתרונות אנטי אייג’ינג ומיצוק בהתאם לשימוש לטווח ארוך.

כ-110 פאונד ב-SpaceNK

מייק-אפ Traceless של טום פורד

מייק-אפ טום פורד

השם של המוצר הזה כבר אומר את הכל: בכל מה שקשור ליצירת גוון עור חלק ונקי למראה, אין על המייק-אפ של טום פורד. לגימור טבעי שנראה בול כמו העור שלך, רק יפה יותר.

47 פאונד ב-House of Fraser

אגב, גם על האתר House of Fraser כבר כתבנו בעבר.

עוד מייק אפ מומלץ לעור בוגר

אם במייק-אפ מומלץ לעור בוגר עסקינן, למי שמחפשת את מראה ה-“איפור ללא איפור”, אי אפשר שלא להזכיר את המייקאפ המינרלי, הידוע בתחושה הנושמת והטבעית שהוא מייצר על העור.

למי שאוהבת מייק-אפ נוזלי, מומלץ לקרוא גם על דאבל וור של אסתי לאודר, שזכה למעמד על וכת מעריצים גדולה, או מייקאפ פוראבר אולטרה HD שהוא המומלץ על ידי מאפרות מקצועיות. וכמובן, לא לשכוח להתאים את גוון המייקאפ המושלם לגוון העור שלך.

וזהו להיום – מקווה שמצאת את המוצר שמתאים לך, וכרגיל, אשמח לשמוע ממך בתגובות, ברשתות החברתיות או ברשימת התפוצה שלנו:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

2 Comments on “6 בחירות של מייק אפ מומלץ לעור בוגר”

  1. שלום
    אני מחפשת מייק אפ לקמטים בצדדים של העינים
    תשלחי לי דוגמיות בבקשה

    1. הלומינוס סילק נראה לי יהיה מושלם עבור זה (ראי פה למעלה).
      לגבי דוגמיות – הלוואי והיו לי 🙂
      תעשי הזמנה קטנה מאחד האתרים ובדרך כלל הם מוסיפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *