גוסיפ גירל 2020: בלייק לייבלי פרסמה תמונה נוסטלגית ואני מתגעגעת

גוסיפ גירל

אוי כמה שאני הייתי מכורה לסדרה גוסיפ גירל.

עאלק אני אומרת “הייתי” כאילו לא ניצלתי את הסגר השני לבינג’ נוסטלגי נוסף על הסדרה המושלמת הזו (חוץ מהעונה האחרונה כמובן).

אבל מסתבר שאני לא לבד, והסגר עושה את זה לאנשים, ביניהם אחת בשם בלייק לייבלי. לייבלי, או בשמה האמיתי סרינה ואן דר וודסן, הרגישה נוסטלגית בסוף השבוע וחלקה עם מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם תצלום נדיר ואישי שהיא צילמה עם צוות השחקנים מאחורי הקלעים.

“הכיתה של ’07 💋,” היא כתבה, ובתמונה ניתן לראות את בלייר (לייטון מיסטר), סרינה (לייבלי) ושאר החבורה:

View this post on Instagram

Class of ‘07 💋

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on

למי שלא מבינה על מה אני מדברת, גוסיפ גירל (או בשמה העברי המפתיע לטובה “אחת שיודעת”) שודרה בין השנים 2007־2012 וכללה 6 עונות. היא גוללה את מעלליהם של חבורת צעירים עשירים עד בחילה באפר איסט סייד של מנהטן, ניו יורק וכללה תככים, מזימות, ושילוב נפלא של טראש וקלאסיקה. יש בה דיאלוגים שנונים, המון הומור ורפרנסים תרבותיים, וגם לא מעט ביקורת חברתית אינטילגנטית על טיפוס בסולם החברתי ועל הקושי של האדם בחברה המודרנית לשנות את מעמדו בלי להשחית את אופיו.

והמון, המון אופנה.

האם יהיה גוסיפ גירל 2020?

אוקיי אז מסתבר ש-“אחת שיודעת” עשויה לעשות קאמבק, והסיכויים לכך לא קטנים: נשיא רשת CW, מארק פדוויץ, אישר למגזין TV Line כי איחוד של הסדרה הפופולארית הוא אפשרות שמונחת כעת על השולחן – ובכך נתן חותמת לספקולציות המסתובבות באוויר כבר זמן מה.

“מתקיימת שיחה בנושא, אבל אני לא יודע אם אנחנו כבר שם”, אמר פדוויץ. “הרבה מזה תלוי באחים וורנר, בג’וש שוורץ (המפיק בפועל) ובסטף (התסריטאית), כי אנחנו לא רוצים לעשות שום דבר בלעדיהם”.

על אף ההצהרה ההססנית, מגזין ELLE מילא את החסר והתמונה המצטיירת לגבי “גוסיפ גירל 2020” קצת יותר מעודדת. ראשית, בלייק לייבלי ולייטון מיסטר, שגילמו את סרינה ובלייר (בהתאמה), פתוחות לרעיון. עוד ב־2017 אמרה לייבלי למגזין וראייטי כי היא לא שוללת השתתפות בעונה נוספת עם הקאסט המקורי, ומיסטר אמרה באותה שנה למגזין וניטי פייר כי אם הזמן יתאים וכולם יהיו בעניין, גם היא לא שוללת את הרעיון.

ואולי הפוסט הזה של בלייק לייבלי הוא בעצם מהלך קידום מתוכנן כלשהו, והולכת להיות לנו הפתעה?

הלוואי.

גוסיפ גירל
ככה זה נראה מאחורי הקלעים

האם התמונה הזו באינסטגרם של בלייק לייבלי מצדיקה פוסט? כנראה שלא.

אבל מכירות את זה שאת ממש אוהבת משהו, ואז יש משהו שקשור אליו ובא לך לחלוק את זה עם מישהו? אז הפוסט הזה הוא המפלט שלי. וגם הזדמנות להגיד שאם עוד לא ראית את “אחת שיודעת” ויש לך ימי חופש להעביר – התוכנית משודרת בנטפליקס. תודי לי אחר כך.

ואם כבר ראית את הסדרה,

XOXO

you know you love me

💋

ואם בא לך עוד פוסטים בהקשרי טלוויזיה – אופוריה כבר ראית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *