איך שמים קונסילר בצורה הנכונה: טיפים של מקצועניות

איך לשים קונסילר

מתלבטת איך שמים קונסילר בצורה הכי נכונה? חשוב שתדעי, הדרך בה את שמה את הקונסילר שלך חשובה לא פחות מהקונסילר עצמו.

את יכולה להשתמש במייק-אפ והקונסילר הכי טובים שיש, אבל אם את שמה אותם בצורה לא נכונה, יש סיכוי שתגרמי אפילו ליותר נזק מתועלת. לדוגמה: חלקים במרקם מוזר, קמטוטים מוגזמים או פצעונים שחוזרים להופיע שעה אחרי שבזבזת זמן רב בניסיון להסתיר אותם.

תסמכו עלי, הייתי שם. ובדיוק בגלל זה, הלכתי לבדוק מה המקצוענים אומרים, ואספתי לפוסט הזה כמה עצות חשובות שהם פרסמו במדיות השונות, וחשוב שגם את תכירי.

חדשה בתחום? התחילי כאן: מה זה קונסילר ולמה את צריכה אותו

איך שמים קונסילר כמו שצריך – המקצוענים מסבירים:

אם את מנסה להסתיר את השקיות מתחת לעיניים או שדווקא מחפשת להעלים חצ’קונים – קונסילר טוב זה לא מספיק, את חייבת להשתמש בו בצורה חכמה ואפקטיבית. הנה כמה טיפים של מומחים שירימו לך את הרמה:

1. כסי עיגולים מתחת לעיניים

חזרי אחרי: סדר פעולות הוא הדבר הכי חשוב!

“אחד הטיפים הכי חשובים שאני יכולה לתת בכל מה שנוגע לכיסוי עיגולים כהים מתחת לעינים זה להשתמש במייק-אפ נוזלי ממש לפני ששמים את הקונסילר”, אמרה אמנית האיפור המפורסמת לורה גלר. “זה מייצר בסיס מושלם לערבוב עם הקונסילר ויצירת רמת הכיסוי המושלמת לאיזור”.

את תרצי לשים את הקונסילר שלך בתנועות טפיחה, ואז ללחוץ עליו עם מברשת קונסילר או ספוג של ביוטי בלנדר. אבל אל תמרחי או תגררי אותו. בסיס טוב הוא המפתח כשמדובר במריחת קונסילר מתחת לעיניים.

כמו כן מייעצת גלר: “חשוב שתוודאי איך שמים קונסילר גם על זוויות העיניים הפנימיות, ולא רק מתחת לעיניים, ותימנעי משימוש בקונסילר מעבר לקו החיוך שלך (אותן קמטים דקים בצידי הפה).

לקריאה נוספת: 12 דרכים להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים

איך שמים קונסילר

2. הסתירי אדמומיות בצידי האף

זה לא משנה כמה פעמים אני מנסה לשים פה קונסילר, נראה שהוא אף פעם לא נשאר במקום – ואני בטוחה שאני לא היחידה. זה המקום של פודרה. “שוב, הטריק שלי פה הוא תמיד להשתמש בפודרה שתספוג את השמן לאחר שאני שמה את הקונסילר”, אומרת גלר. “איפור נוטה לרדת מהר יותר מאזור האף, פשוט כי אנחנו נוגעות בו יותר, במיוחד בתקופות החורף או האלרגיות. אז את רוצה לוודא שהקונסילר שלך מוגדר כמו שצריך כדי לשמור על האדמומיות מוסתרת לאורך כל היום”.

בחורף, חשוב להשתמש בקרם לחות באיזור הזה לפני האיפור על מנת להישמר מפני עור יבש או מתקלף (את יכולה ללכת על קרם לחות על בסיס מים אם בא לך נוסחה קלילה).

לקריאה נוספת: מדוע פודרה שקופה צריכה לקבל מקום של כבוד בתיק באיפור שלך

3. הסתירי פצעונים

זוהי ככל הנראה הבעיה הכי נפוצה בכל מה שנוגע לשאלה “איך שמים קונסילר”, וכנראה גם הכי מסובכת. החדשות הטובות: וונדה זומניר, המייסדת של אורבן דיקיי, חלקה עם העוקבים שלה טיפ הנוגע לשכבות שבאמת עובד. “אני שמה את הפריימר ‘Primer Potion’ על הפצעונים לפני שאני שמה את הקונסילר”, היא אמרה. “הפריימר מחזיר את המרקם הקטיפתי לעור הפגום, וכך לקונסילר יש למה להידבק”.

סדר הפעולות המלא: פריימר, ואז קונסילר, ואז מייק-אפ. כן, זה הרבה צעדים, אבל אם זה מה שימנע מהפצעון שלי לדפוק הופעה במהלך ההתפרקות הקבועה של האיפור שקורית בערך בצהריים, אני בפנים.

Primer Potion של Urban Decay

פריימר לקונסילר

בסיס עמיד לצללית או קונסילר מבית Urban Decay (על המותג), בעל מרקם קרמי קליל המתמזג היטב עם העור, אשר מאריך את עמידות הצללית לעד 24 שעות.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 90 ש”ח בסטרוברינט (שאגב, זה בערך חצי מהמחיר שלו בארץ)

4. כסי צלקות

עוד שאלה חוזרת היא לגבי הסתרת צלקות. זה יכול להיות צלקות אקנה, הבעיה הכי נפוצה, או כל צלקת אחרת – אבל הדבר הראשון שאת צריכה לעשות הוא להגדיר את סוג הצלקת – האם היא שטוחה או בולטת. זה יקבע באיזו פורמולה כדאי לך להשתמש.

אם הצלקת שלך בולטת, אני תמיד ממליצה להשתמש בקונסילר במרקם קרם, קל משקל”, גלר אומרת. היא ממליצה על קונסילר הקרם של נארס (24 פאונד בקאלט ביוטי). “עבור צלקות שטוחות, את תרצי להשתמש בפורמולה עבה יותר ובגוון מאט, המעניק לך כיסוי עבה ומלא יותר” (פה היא ממליצה על הקונסילר של Becca – גם הוא 24 פאונד בקאלט ביוטי).

וזכרי, גם פה, עבור שתי האפשרויות מומלץ להשתמש בפודרה על מנת לקבע את הקונסילר במקום.

6 טעויות נפוצות שאנחנו עושות עם קונסילר

גם אם יש לך את הקונסילר הכי טוב ואת עושה את כל המאמצים הנכונים, לפעמים הקונסילר פשוט לא יושב עליך טוב. ואם ככה, יכול להיות שנפלת באחת מ-6 הטעויות הנפוצות האלו:

1. משתמשות באותו הקונסילר לכמה דברים

למרבה הצער, זה נדיר שקונסילר אחד פותר את כל הבעיות. אופן השימוש בקונסילר ובמייק-אפ על מנת להסתיר פצעון, למשל, שונה מאד מהאופן בו נשתמש בקונסילר עבור עיגולים כהים. לא כל הקונסילרים נוצרו שווים.

לקבלת הכיסוי הטוב ביותר, כנראה שתצטרכי לבחור קונסילר אחד לפגמים וכתמים כהים ואחר לעיגולים מתחת לעיניים. עבור האיזור שמתחת לעיניים, הקונסילר צריך להיות פחות יבש, וסמיך יותר מאשר קונסילר להסתרת פצעונים. את חייבת לוודא שהקונסילר להסתרת הפצעון שלך יישאר במקום, בעוד שמתחת לעיניים אפשר להשתמש באחד עדין הרבה יותר.

2. שמות קונסילר בזמן הלא נכון

יש בקרים מסוימים בהם אני לא יכולה לתפקד לפני שכיסיתי את אותו פצעון מעיק עם קונסילר. אבל ברוב המקרים, עדיף להקדים ולשים מייק-אפ, גם אם מדובר רק בשכבה קלה על האזורים שהכי זקוקים לה.זה מפחית את כמות הקונסילר שתצטרכי לשים, מה שאומר גימור טבעי יותר בסופו של דבר.

3. מתחילות בגוון לא נכון

אם עיגולים שחורים מתחת לעיניים הם הדאגה העיקרית שלך, הילחמי בהם באמצעות קונסילר בגוון אפרסק. גלר ממליצה שלא להתחיל ישר עם הקונסילר או המייק-אפ. במקום זאת, שימי קונסילר בגוון אפרסק שיעזור לך לאזן את הגוון הכחול. רק אז, לאחר שהאפרסק מרוח היטב, עברי עליו עם הקונסילר שבו את משתמשת על שאר הפנים. זה יבטיח כי אותם אזורים כהים מוסתרים היטב.

4. מסתמכות על האצבעות שלנו

אצבעות – הן כל כך שימושיות, ולעולם לא דורשות ניקוי כמו מברשות. לגמרי מבינה. חוץ מזה, שימוש באמצעות לצורך מריחת קונסילר זה משהו שלגמרי עובד. למעשה, כשמדובר בעור העדין שמתחת לעיניים, חום האצבע שלנו יכול לעזור לחמם את הקונסילר ובכך לעזור לו להתערבב בקלות.

מצד שני, במקרה הזה המומחים ממליצים להשתמש במברשת מיוחדת, או ספוגית של ביוטי בלנדר, מסיבה פשוטה – זה הולך לעזור לך לאסוף כל חומר עודף, שיכול להפוך לעוגתי ככל שעובר היום.

השלמות היא בפרטים הקטנים.

איך לשים קונסילר

5. לא משתמשות בפודרה

בשלב הזה אני מקווה שכבר הבנת שהכל קשור לשכבות. לפעמים אפילו הקונסילר המושלם ביותר צריך שלב אחרון מכריע: פודרה. (ואם את מתחילה בתחום, אנחנו ממליצים על פודרה לורה מרסייה).

זו הדרך הטובה ביותר לנעול את הצבע במקומו, כדי שהוא לא יזוז לשום מקום. במיוחד במקרה של פצעונים, העור סביבם יכול להיות מתוח, ולכן הגדרת הקונסילר עם פודרה תעזור לו להישאר במקומו לאורך זמן.

6. משתמשות בקונסילר לאחר תאריך התפוגה שלו

מכיוון שנהוג להשתמש בקונסילר לעיתים קרובות בכמויות קטנות, אפשר להבין למה אנחנו מושכות עם אותו אחד, אפילו למשך כמה שנים. זה לא הולך להרוג אותך, אבל זה גם אומר כנראה שאת לא רואה את התוצאות הטובות ביותר שהקונסילר שלך יכול לתת.

“לאחר תקופה ארוכה, קונסילרים שמגיעים בשפורפרת עלולים להתפרק, ולהיראות כהים או דהויים יותר”, אומר הכימאי הקוסמטי ג’ים האמר. “או שהמוצר עלול להתחיל להתייבש. יתכן שהוא לא מריח כמו שצריך, או שהוא עלול להרגיש שמנוני, או גרגרי, או שיש לו בעיות אחרות”.

זה הכל סימן שהגיע הזמן להתחדש.

כמו כן, אם בשלב כלשהו את שמה לב שהקונסילר שלך נראה כתום יותר או פשוט לא תואם את גוון העור שלך כמו פעם, זרקי אותו. “שינויים בצבע לרוב מעידים על בעיות במוצר – צמיחה מיקרובית, חמצון – כך שזה סימן טוב שהגיע הזמן לקנות שפופרת חדשה”.

לקריאה נוספת: בדיקת תוקף מוצרי קוסמטיקה – איך תדעי שהגיע הזמן לזרוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *