איך להוציא עגיל תקוע: טיפים לשחרור עגיל סורר

בפוסט של היום נלמד איך להוציא עגיל תקוע – וזה לא משנה אם מדובר בעגיל רפואי אחרי ניקוב ראשון או במקרה בו הסוגר נתקע – אנחנו פה בשבילך. המשיכי לקרוא והכל יהיה בסדר.

אם את שואלת אותי, החלק הגרוע ביותר בפירסינג באוזניים הוא לא הכאב (שעובר די מהר) או תהליך הניקוי של המקום (פעמיים ביום? אני יכולה להתמודד עם זה) – אלא דווקא הצורך להמתין עד שהמקום יבריא לחלוטין כדי שאוכל להוציא את העגיל הרפואי. אין לי בעיה עם עגילי מתכת פשוטים כשלעצמם, כן? אבל עגילי טבעת בסיסיים יכולים להרגיש קצת אפורים כאשר יש בחוץ עולם שלם של עגילים חמודים שמחכים להרים לי.

אבל כפי שכל אחת שניסתה להוריד את העגיל הרפואי של ההתחלה יודעת היטב, עגילים יכולים להיות לא פשוטים להסרה – זה לא תמיד אינטואיטיבי (בדרך כלל אין סוגר פשוט), והתהליך יכול להכניס אותך לפאניקה קלה (קאט לתמונה שלי רצה בבית ומחפשת פלאייר).

אבל זה לא אומר שאת צריכה לרוץ חזרה לפירסר או ללכת לרופא. כל מה שצריך זה קצת סבלנות וכמה טריקים קלים לביצוע – אותם ריכזנו עבורך, בהמשך. המשיכי לקרוא עבור המדריך האולטימטיבי להסרת כל סוג של עגיל תקוע – כולל טבעות, פרפר, סיליקון ועוד.

אבל ראשית, איך תדעי שהפירסינג שלך הבריא לחלוטין?

אני חייבת להתחיל עם ההקדמה הזו – אסור לך לנסות ולהוציא את העגיל הרפואי לפני שהפירסינג שלך נרפא לחלוטין – הפעולה הזו עלולה להוביל לזיהום באוזן, הצטלקות, נפיחות קבועה ודחייה של העגיל. בקיצור, הפירסינג שלך חייב להיות בריא במאה אחוז לפני שאת מוציאה את העגיל, בסדר?

אז איך זה בדיוק נראה? שמחה ששאלת.

בפירסינג שהבריא לחלוטין לא צריך להיות שום סימן לאדמומיות, נפיחות, כאבים או הפרשות מכל סוג שהוא – והמקום לא אמור לכאוב אם את נוגעת בו. פירסינג מחלים בצורה שונה מאוזן לאוזן, כך שאין ציר זמן מדויק שעליך להקפיד עליו – רק וודאי שאת מנקה אותו במי מלח או בסבון עדין במיוחד (ללא אלכוהול או ניחוח) פעמיים ביום, בכל יום, עד להשלמת תהליך הריפוי המלא.

כדי להכין תמיסת מלח משלך, ערבבי כפית אחת של מלח ים (שאינו מועשר ביוד) עם ליטר מים מזוקקים.

אם לא בא לך להכין את התמיסה לבד, הנה כמה מוצרים שאנחנו אוהבות:

  • סבון מוצק לעור רגיש של ד”ר ברונר, ללא ניחוח או אלכוהול (זמין באמזון).
  • ספריי טיפולי לאחר פירסינג, מכיל תמיסת מלח ויוד (זמין באמזון).
  • עוד ספריי טיפולי שאנחנו אוהבות (אמזון).

איך להוציא עגיל תקוע

הנה כמה טיפים פשוטים בהתאם לסוג העגיל:

עגיל טבעת / חישוק

אל דאגה, למרות שעגיל טבעת נותן לנו אשליה של חישוק סגור ואינסופי, למעשה יש בו שתי נקודות שבירה. בידיים נקיות, מצאי את שתי השבירות בטבעת – ביניהן צריך להיות קטע גדול וקטע קטן וקצר יותר. אחזי בכל אחד מהם הכי טוב שאת יכולה, פתחי את החלק הקטן יותר כמו ציר, והוציאי את העגיל מקצה הטבעת.

עגיל צמוד נצמד

עם אחיזה טובה בכל צד של העגיל, משכי את החלק הקדמי והאחורי היישר זה מזה. אם העגיל דחוס בכוח, הוסיפי תנועת סיבוב קלה תוך כדי שליפת הקצה הנשלף. יכול להיות שהתהליך ידרוש קצת כוח.

עגיל צמוד בהברגה

עגילים צמודים בהברגה, מנגד, לרוב אינם דורשים הפעלה של כוח – אלא יותר מבוססים על סיבוב. אחזי בחוזקה בחלק האחורי של העגיל והתחילי לסובב את הקצה הנשלף עד שהוא לגמרי מחוץ לעגיל. זכרי: בכל מה שנוגע לברגים, לרוב סיבוב ימינה מחזק את הבורג ושמאלה משחרר אותו. במקרה הזה, כשאנחנו פועלות על עגיל שנמצא אצלנו באוזן, צריך לפעול הפוך – סובבי ימינה על מנת לשחרר את העגיל.

טבעת עם חרוז

אם לעגיל הטבעת שלך יש חרוז, התחילי על ידי משיכה בעדינות של הצדדים של החרוז אחד מהשני, ואז דחפי את הצד האחד כלפי מעלה ואת הצד השני כלפי מטה.

איך להוציא עגיל תקוע

לא יוצא? בלי פאניקה

כולנו היינו שם. אבל אם אתה חווה כאב או נפיחות בעת הסרת העגיל שלך, עליך לחכות קצת, לנקות את האזור עם תמיסת מלח, ולהמתין לפחות שלוש שעות לפני שאת מנסה שוב. זכרי – כל העגילים ניתנים להסרה, ואין דבר כזה עגיל שנתקע לתמיד. זה בסדר אם זה לוקח זמן, וזה בסדר להפעיל כוח נוסף על העגילים – הם עמידים יותר ממה שהם נראים.

אל תיכנסי לפאניקה אם העגיל שלך לא יוצא מיד, כי זה נורמלי שההתפתחות הטבעית של האוזן מסביב לעגיל לוחצת על העגיל, מה שעלול להקשות על הסרתו. ובסופו של דבר, לפירסרים מקצועיים יש מגוון של כלים שיכולים לעזור בהסרת עגילים – אז אם את לא מוצאת דרך איך להוציא עגיל תקוע בעצמך, פשוט המתיני בסבלנות עד שתוכלי לראות איש מקצוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *